LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeemanactie Tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ulbe

Re: Zeemanactie Tele2

Ongelezen bericht door Ulbe »

Het is maar net met wie je te maken krijgt,

Soms gaat het goed, ( dan heb je mazzel! ), soms gaat het niet goed!, en dan heb je meestel echte pech!, dan komt de logge machine op gang!, die jou weer verbinding moet geven!,

Sterke is dan toegewenst, want over één adres, gaan meestal wel 25 of meer medewerkers over!, en iedere medewerker maakt er een eigen verhaal bij!....

Drie keer raden of dit goed gaat!......

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Heb hem na 13 weken eindelijk ontvangen.
Alleen weer een probleem( daarvoor ben je
natuurlijk een Hollander) twee gebruiksaanwijzingen
een in het Engels en een in het Frans.
Dacht toch dat we hier in Nederland zitten.

j gorris

Ongelezen bericht door j gorris »

over wat voor een toestel gaat het een motorola?
ik heb een nederlandse gebruiksaan wijzing over :

Bailey

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik geloof dat je tegenwoordig bijna iedere gebruiksaanwijzing in verschillende talen van internet kan afhalen.

Jawel

Ongelezen bericht door Jawel »

Bij de eerste bestelling liep alles perfect. Binnen 3 weken alles in huis. Voor mijn vader wilde daarna ook zo'n telefoon bestellen. En uiteindelijk hoorde ik niks. Daarop heb ik gebelt, bleek dat ze niet gingen versturen omdat ik wel zijn adres enzo had opgegeven, maar mijn bankrekening. En dat mocht niet. Belachelijk, want je moet aan de postbode afrekenen. Maar goed, telefoon kon alsnog besteld worden op paps adres, moest ik maar even zijn vaste telefoon nota faxen!!! Niet dus. Maar ik mocht ook op mijn adrs nog een telefoon bestellen en dan kwam alles voorelkaar. Inmiddels wacht ik net als velen al weken en weken op bericht. Helaas ben ik de naam van dat bedrijf die tussen Zeeman en Tele2 zit vergeten, en tot overmaat van ramp ben ik dat telefoon nummer ook kwijt, iets dat mij nooit gebeurt, maar omdat de 1e telefoon goed ging, heb ik alles per ongeluk verwijderd...

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik werd in oktober 2004, aangesproken op een winkelcentrum.
Ik kon een mobieltje krijgen van Tele2, met een abonnement voor 5 euro per maand. Ik mocht er ook twee. Ik tekende dus een contract voor twee nieuwe mobieltjes, waarvan ik er later één geannuleerd heb. Was een impulsieve beslissing geweest, aan één telefoon had ik genoeg. Ook ik, zou hem binnen twee weken binnen krijgen. Natuurlijk, je raad het al, er kwam niets. Ik bellen en bellen. Nee, alles was goed gegaan, administratief verwerkt en er zou één telefoon komen, de andere mobiel was geannuleerd. Ik heb begin januari nog eens gebeld. Ik dacht nog "misschien hebben ze het extra druk met de kerstdagen". Toen bleek ik daar helemaal niet bekend te zijn, ik stond niet eens in de computer en ook mijn contract was nergens meer te vinden. Inmiddels was er een nieuwe actie van start. Bij een abonnement van 10 euro per maand, kreeg je een Sony Ericsson met foto-camera. Ik zei, "als ik dan toch niet bekend ben, heb ik ook nog geen verplichtingen, doe me dat dan maar, maar ik wil wel graag mijn oude nummer behouden". Dat kon tegen betaling van ik geloof 9 euro.
Ik kreeg, om het nog ingewikkelder te maken, twee brieven thuis. Eén met het oude telefoonnummer en één met een nieuw telefoonnummer.
Ik zag de bui al hangen. Dat betekende dus, dat er twee telefoons aan de deur bezorgd zouden worden, maar ook, dat ik nu ineens aan twee abonnementen vastzat, die betaald moesten worden, terwijl ik er maar voor één toestemming had gegeven (via een bandje werden telefonisch mijn gegevens opgenomen). Ik ben naar het postkantoor gegaan en heb één telefoon teruggestuurd. Toen ik de eerste rekening kreeg, zag ik dat ik voor twee mobieltjes het abonnement betaalde, dus twee keer 10 euro. Dat is later allemaal wel weer opgelost, maar ik heb er heel wat voor moeten doen. Ook met mijn vaste telefonie zat ik bij Tele 2. Ik kon dit er bij nemen voor 4,95 per maand extra en dat en uiteindelijk was ik nog duurder uit met mijn telefoonrekening, als dat ik alleen bij KPN was gebleven. Ook van KPN kwam nog twee-maandelijks een rekening, maar van Tele 2 iedere maand, altijd in het midden van de maand. Ik schrok, van de enorme bedragen die ik moest betalen, sinds ik bij Tele 2 zat. Kosten extra voor dit, 4,95 extra voor dat en elke maand een rekening. Dan KPN er bij twee-maandelijks, dat naast elkaar gelegd, was behoorlijk schrikken. Nu heb ik mijn vaste telefonie opgezegd bij Tele2 en ben weer terug gegaan naar KPN. Aan mijn mobiele abonnement zit ik nog een half jaar vast, maar dan gaat ook die de deur uit en wordt het weer lekker prepaid. KPN zal misschien ook niet goedkoop zijn, want ik betaal meer aan abonnement als aan gesprekken, maar het is in ieder geval overzichtelijk.

kalekip

Ongelezen bericht door kalekip »

tele2 is gewoon een kutzaak waar ze hun beloftes niet nakomen en als je een telefoniste aan de lijn krijgt weet ze niks logisch te vertellen . ik denk dat ze geselecteerd worden op dom voorkomen en warrig praten wat anders kan ik me niet voorstellen als je zo tegen klanten praat

j gorris

Ongelezen bericht door j gorris »

helemaal mee eens

een goede raad ga niet in zee met tele 2

Gesloten