LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoge rekening Orange

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
plu

hoge rekening Orange

Ongelezen bericht door plu »

Onlangs kreeg ik een absurd hoge rekening (500 Euro) van Orange. De hoge rekening was vooral te wijten aan service nummers en met name het nummer 09062352269.
Dit nummer werd in rekening gebracht terwijl ik dat nummer nooit gebeld heb!!!! Ik ben mijn mobiele telefoon niet kwijt geweest, nooit uitgeleend en hij is ook niet gestolen.
Toen ik de specificatie bekeek op de tijdstippen dat er gebeld was, bleek dat ook op tijdstippen te zijn dat ik aan het werk was. Op mijn werk heb ik mijn telefoon dicht in de buurt, niemand die daar aan kan komen en hij staat bovendien uit!
Orange klantenservice kon weinig voor me doen, behalve mijn 0900 nummers blokkeren. Tja en ik blijf zitten met een hoge rekening en kan haast onmogelijk bewijzen dat ik dat nummer niet gebeld heb. Dus moet er sprake zijn van een fout van Orange of dat derden misbruik maken van mijn nummer.[/b]

karr-2

Re: hoge rekening Orange

Ongelezen bericht door karr-2 »

Of je hebt het nummer gewoon gebeld en wilt het niet toegeven, zoals wel vaker voor schijnt te komen.

Libel

Re: hoge rekening Orange

Ongelezen bericht door Libel »

Als het goed is kan orange bij hen in de gespreksgegevens zien of het ook daadwerkelijk jou toestel is geweest waarmee gebeld is bij het bellen wordt nl een imei nummer meegezonden dit zou overeen moeten komen met het imei nummer van jou telefoon. Als jij er zeker van bent dit nummer niet zelf te hebben gebeld of dat er niemand toegang heeft kunnen hebben tot jou mobiele telefoon dan zal ik zeker orange vragen om deze gegevens.

Gesloten