LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange opzeggen.....????

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Elvis6
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2005 13:12

Orange opzeggen.....????

Ongelezen bericht door Elvis6 »

Ik heb wat "conflictjes' met Orange. Wil hier niet inhoudelijk in worden maar ik wil graag van Orange af. Helaas loopt mijn contract nog een jaartje, tot januari 2006. Ik weet dat wijzigingen in de algemene voorwaarden een reden is om meteen op te zeggen, zónder een opzegtermijn. Weet iemand of die recentelijk plaats hebben gevonden of in de nabije toekomst plaats zal vinden? Zo niet, hoe kan ik dan pér direct bij orange weg....!?!?!

Alpha01

Re: Orange opzeggen.....????

Ongelezen bericht door Alpha01 »

Helaas, je hebt een contract getekend en zit hier nog gewoon aan vast...

Wat voor problemen heb je dan? Misschien dat we hier wel wat mee kunnen.... Je moet ons wel wat geven om mee te werken.

harryvbos

Re: Orange opzeggen.....????

Ongelezen bericht door harryvbos »

geen wijzigingen geweest ,wat voor conflict dan ? je kan wel je abonnement wellicht verlagen naar een 12,50 euro !!!

gr.harru

cygnum
Berichten: 90
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:34

Re: Orange opzeggen.....????

Ongelezen bericht door cygnum »

Zonder opgaaf van reden kunnen we je niet verder helpen. Je zult toch echt met voorbeelden moeten komen.

Wilaiwan

Re: Orange opzeggen.....????

Ongelezen bericht door Wilaiwan »

Je kunt alleen je contract afkopen. Je betaalt in 1 keer al je resterende maanden en laat dan het beltegoed op een prepaidkaart zetten. Vraag dit alleen schriftelijk aan en pas betalen als je een schriftelijke bevestiging van Orange hebt gehad. Nog 2 weken en dan ben ik van die ????????orange af.

GijZz
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 jun 2005 16:43

Re: Orange opzeggen.....????

Ongelezen bericht door GijZz »

Heb jij mazzel dat je Orange hebt gewoon je beltegoed opsparen en

gratis een 0900 openen via www.beltegoedcashen.nl

en al je opgespaarde beltegoed leeg trekken.

:lol:

smurfje75
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:28

Re: Orange opzeggen.....????

Ongelezen bericht door smurfje75 »

Ik heb in september vorig jaar een abbo afgesloten bij orange.
Ik ben gelijk in de eerste maand al bij de winkel geweest en heb ook contact opgenomen met de klantenservice want ik had heel slecht bereik op mijn werk en bij mijn vriend thuis. Ik ben vaak in de winkel geweest met dezelfde klacht en ook nog eens omdat mijn toestel constant kapot was dat ligt dan helaas aan samsung. Orange (winkel) vertelde mij 2 weken geleden dat ik een brief naar de klantenservice moest schrijven met daarin mijn klacht en moest het zo vriendelijk mogelijk houden anders doen ze gewoon alsof je niet verstuurd heb (klopt toch niet?) nou ik uitgelegd (zo vriendelijk mogelijk) dat ik graag mn abbo wou stopzetten vanwege mijn bereik omdat ik gewoon nergens te bereiken ben en dat is dan kort samengevat want ik heb echt artikelnrs er dergelijke vermeld in de brief wat op mijn contract staat. Kreeg ik vannochtend een telefoontje dat hun er niks aan konden doen omdat ik er nu pas mee kom!?!? Heb hem gelijk verteld dat ik in de eerste maand al contact had opgenomen maar daar zei hij op dat dat niet in het systeem stond!! lekker dan! ik zit nu nog meer dan een jaar vast bij orange de enige mogelijkheid die hun mij bieden is om ze af te kopen of om me abbo te verlagen per 24 september! Ten eerste waarom zou ik hun afkopen terwijl HUN mij niet volledige garantie op bereik geven en als ik mijn abbo zou laten verlagen schiet ik er nog niks mee op want dan heb ik nog steeds geen bereik!! Oftewel een oplossing van niks!!!

marthaU
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:54

Re: Orange opzeggen.....????

Ongelezen bericht door marthaU »

ik heb ook hele slechte ervaring wat betreft opzeggingen bij orange. heb 2 abonnementen voor mijn kids bij orange die liepen 9 juli af netjes 2 maanden van te voren een brief gestuurd voor op te zeggen geen reactie terug maar abonement liep wel door weer een brief gestuurd een week voor einde abon. weer geen reactie terug 2 weken na einde contract weer een brief gestuurd weer geen reactie terug. maar voorlopig zit ik wel met 2 abonnem. die niet meer worden gebruikt maar waar ik wel voor moet betalen en dat terwijl ik mij netjes aan de regels houd maar zij hun post schijnbaar niet nakijken[/i]

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Orange opzeggen.....????

Ongelezen bericht door ?? »

@MarthaU:

Heb je de brieven aangetekend naar het juiste adres verstuurd? Opzegbrieven moet je overigens ook ondertekenen en voorzien van een kopie van je legitimatiebewijs.

marthaU
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:54

Re: Orange opzeggen.....????

Ongelezen bericht door marthaU »

dit hebben zij me niet vermeld toen ik navraag gedaan had per mail met orange ze vertelden mij alleen dat mijn abonnement liep tot 9 juli en dat ik deze schriftelijk 2 maanden van te voren op moest zeggen :wink:

schiptink
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2005 12:20

Re: Orange opzeggen.....????

Ongelezen bericht door schiptink »

:twisted: zeg je abonnement op dmv het omzetten naar prepaid; heb ik ook gedaan en dat ging perfect. Gewoon een beetje slijmen dat je ze geweldig vindt en dat je graag bij hun blijft, maar dat je van je werk bijvoorbeeld ook al een abonnement hebt en die ook prive mag gebruiken.

hoopt dat het bij jullie(iedereen) lukt

marcel36
Berichten: 44
Lid geworden op: 20 okt 2004 13:28

Re: Orange opzeggen.....????

Ongelezen bericht door marcel36 »

Onzin om een kopie legetimatie mee te sturen.
Je moet gewoon opzeggen.
Uit ervaring is gebeleken dat je dit inderdaad wel het beste aangetekend moet doen.

Libel
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 nov 2004 02:17

Re: Orange opzeggen.....????

Ongelezen bericht door Libel »

kopie legitimatie is geen onzin anders kan iedereen wel een brief sturen om een abonnement op te zeggen.
Kopie legitimatie is nodig om er zeker van te zijn dat ook daadwerkelijk de abonnementshouder het abonnement opzegt

Gesloten