Vreselijk dus, ik kan sinds zondag niet meer internetten en het is nu dus al woensdag, tel uit je winst.
Versatel bedankt
Meer mensen dit probleem?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Nee, inderdaad, de titanic kon ook niet stukaan de modem licht het niet want dat is 1 van de beste
en ikke maar denken dat we ADSL nemen om van het inbellen af te zijnSinds dat Zonnet Versatel(Lite versie heb ik) is geworden gaat het inbellen via ADSL gewoon soms drie dagen achter elkaar niet meer(aan de modem licht het niet want dat is 1 van de beste )
Dit verschijnsel heb ik in Nieuw-Vennep, maar m'n schoonmoeder in A'dam-Oud West heeft hetzelfde. Ik gebruik 'n Copperjet 810 (dhcp-client) en daarachter 'n US Robotics 8000-router. Zonder router of met USB-modem hetzelfde verschijnsel.Sinds 28 juli 10.00 tot en met heden (29 juli 7.30) is er geen internetverbinding meer geweest. Mijn telefoonnr waarop Versatel Family staat is *knip*. Op het modem zie ik wel een adsl-signaal van 1Mb en incidenteel krijg ik korte tijd een ipadres toegewezen (krijg ook DNS-servers door, maar de gateway blijkt na enkele seconden unreachable en weg is de connectie).
Dit probleem heeft zich vorige maand meerdere malen voorgedaan, maar niet zo lang als nu: bijna al een dag offline! Toen kreeg ik elke keer een standaardreply dat het aan m'n modem of netwerkkaart of instellingen zou liggen. Absoluut niet het geval, de afgelopen 2 weken heb ik continue een pc aangehad en geen enkele verstoring hoe klein dan ook geconstateerd. Wilt u hier eens goed naar laten kijken, want ik heb toch het idee dat er in de centrale van Nieuw-Vennep een probleem zit; immers: je krijgt soms/traag via DHCP een adres, de gateway is onbereikbaar, en er staat een signaal op de lijn. Aangezien ik op het modem wel het uitgaande verkeer (SEND) lampje zie knipperen, maar geen RECEIVE-signaal ontvang, lijkt dat het geval.