LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Versatel laat het afweten

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
f1sven
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mei 2005 07:27

Versatel laat het afweten

Ongelezen bericht door f1sven »

Sinds dat Zonnet Versatel(Lite versie heb ik) is geworden gaat het inbellen via ADSL gewoon soms drie dagen achter elkaar niet meer(aan de modem licht het niet want dat is 1 van de beste :wink:)

Vreselijk dus, ik kan sinds zondag niet meer internetten en het is nu dus al woensdag, tel uit je winst.

Versatel bedankt :x
Meer mensen dit probleem?

Gast

Re: Versatel laat het afweten

Ongelezen bericht door Gast »

Heb je wel goed opgelet in de media, er is geen zak veranderd aan het bedrijf, alleen de consumenten afdeling heeft nu de naam versatel gekregen, dat wat het zakelijke gedeelte en het moederbedrijf al hadden. Bel met een klantenservice en leg je probleem voor ipv te emmeren over een storing adhv een naamswijziging...

King@home
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 apr 2005 01:52

Re: Versatel laat het afweten

Ongelezen bericht door King@home »

aan de modem licht het niet want dat is 1 van de beste
Nee, inderdaad, de titanic kon ook niet stuk :P

Gast

Re: Versatel laat het afweten

Ongelezen bericht door Gast »

Sinds dat Zonnet Versatel(Lite versie heb ik) is geworden gaat het inbellen via ADSL gewoon soms drie dagen achter elkaar niet meer(aan de modem licht het niet want dat is 1 van de beste )
en ikke maar denken dat we ADSL nemen om van het inbellen af te zijn :?

Gast

Re: Versatel laat het afweten

Ongelezen bericht door Gast »

heee maar zie dat het modem wel licht geeft, dus das mooi meegenomen

maar ehhh haal al die zooi eens van je pc

Gast

Re: Versatel laat het afweten

Ongelezen bericht door Gast »

Sinds de naamsverandering? Versatel was gewoon het moederbedrijf van Zonnet .Technisch is er dus niks veranderd sinds 1-1-2005 .
Op 25 mei was dit dus al lang gebeurd.
Een storing heeft elke provider wel eens of je modem moet stuk zijn.

dvantol
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jul 2005 11:47

Re: Versatel laat het afweten

Ongelezen bericht door dvantol »

:twisted:
Je bent niet de enig!!
Ik ben binnen Vrsatel overgestapt naar het 20 Mbit abo en heb nu al 5 dagen geen internet!!
Van de twee weken dat ik het nu heb, heeft het slechts drie dagen achter elkaar gewerkt!!De dure helpdesk helpt je hier ook niet verder, het systeem is zo nieuw en er zijn wat opstartprobleempjes.
Zo lust ik ook nog een paar :!:

bakra
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jul 2005 18:00

Re: Versatel laat het afweten

Ongelezen bericht door bakra »

Hier hetzelfde verhaal. Ik had al een jaar of 3 een 2mb verbinding via Versatel (overigens naar volle tevredenheid) totdat ze op 8 juli de verbinding omzetten naar 20 mb. Sinds 8 juli heb ik alles bij elkaar nog maar 3 dagen internet gehad. Voor de rest NIKS! En ik maar bellen naar klantenservice a € 0,25 per minuut (waar je dan eerst een eeuwigheid in de wacht staat). Het enige dat ze mij daar kunnen vertellen is dat ze er mee bezig zijn en dat ze hopen dat het zo snel mogelijk gaat werken. Inmiddels ben ik al een vermogen kwijt aan telefoonkosten, maar geen internet. Dit is gouden bussiness: open een lijn van een kwartje per minuut en veroorzaak vervolgens zoveel ellende dat deze lijn roodgloeiend staat.

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: Versatel laat het afweten

Ongelezen bericht door spambam »

Sinds 28 juli 10.00 tot en met heden (29 juli 7.30) is er geen internetverbinding meer geweest. Mijn telefoonnr waarop Versatel Family staat is *knip*. Op het modem zie ik wel een adsl-signaal van 1Mb en incidenteel krijg ik korte tijd een ipadres toegewezen (krijg ook DNS-servers door, maar de gateway blijkt na enkele seconden unreachable en weg is de connectie).

Dit probleem heeft zich vorige maand meerdere malen voorgedaan, maar niet zo lang als nu: bijna al een dag offline! Toen kreeg ik elke keer een standaardreply dat het aan m'n modem of netwerkkaart of instellingen zou liggen. Absoluut niet het geval, de afgelopen 2 weken heb ik continue een pc aangehad en geen enkele verstoring hoe klein dan ook geconstateerd. Wilt u hier eens goed naar laten kijken, want ik heb toch het idee dat er in de centrale van Nieuw-Vennep een probleem zit; immers: je krijgt soms/traag via DHCP een adres, de gateway is onbereikbaar, en er staat een signaal op de lijn. Aangezien ik op het modem wel het uitgaande verkeer (SEND) lampje zie knipperen, maar geen RECEIVE-signaal ontvang, lijkt dat het geval.
Dit verschijnsel heb ik in Nieuw-Vennep, maar m'n schoonmoeder in A'dam-Oud West heeft hetzelfde. Ik gebruik 'n Copperjet 810 (dhcp-client) en daarachter 'n US Robotics 8000-router. Zonder router of met USB-modem hetzelfde verschijnsel.

Modem is trouwens voorzien van nieuwste firmware en onder garantie is 2 maanden terug alles nagekeken toen ethernetaansluiting niet meer werkte. Je krijgt een IP-adres toegewezen (zie je in het 192.168.123.254-console), je ziet DNS-servers, gateway waar na enkele seconden 'unreachable' bij komt te staan. Terwijl de reguliere lampjes van een ADSL-signaal branden! Release/renew van IP-adres haalt niets uit. Aangezien in GoT, Radar of Kassa er niet van dergelijke problemen bekend zijn, wil ik wel eens weten of er meer mensen dit probleem hebben, of hebben gehad.

Aan de (dure) supportdesk van Versatel heb je niets, die komen met windowsversies, drivers, herinstalleren, kabels controleren, maar da's allemaal 'been there, done that' uiteraard... Kortom: Versatel is goedkoop tenzij je problemen krijgt :(

Gesloten