LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas live voetbal via Versatel in februari 2006

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
nielsz1972

Re: Pas live voetbal via Versatel in februari 2006

Ongelezen bericht door nielsz1972 »

Versatel: voetbal en 20 Mbps voor 40 euro


Wie voor 1 juni overstag gaat, hoeft twaalf maanden lang slechts 39,95 euro per maand te betalen. Wat het maandbedrag wordt voor mensen die pas na de zomer een abonnement afsluiten, wil Versatel nog niet zeggen: "In ieder geval hoger."

Behalve alle eredivisie-voetbalwedstrijden in het volgend seizoen krijgt de klant een verbinding van maar liefst maximaal 20 Mbps. De snelheid is echter sterk afhankelijk van de afstand tot de wijkcentrale.

Gast

Re: Pas live voetbal via Versatel in februari 2006

Ongelezen bericht door Gast »

mensen neem gewoon een digitale sateliet en je bent van de problemen af. gewoon een kaart kopen voor het voetbal. en je hebt die hele adsl **** niet meer nodig


Gast

Re: Pas live voetbal via Versatel in februari 2006

Ongelezen bericht door Gast »

zelft de spaanse zenders staan erop barca en real madrid kan je gewoon volgen
wel in het spaans, maar ja als je toch spaans aan het leren bent . doe je voordeel ermee..

Gast

Re: Pas live voetbal via Versatel in februari 2006

Ongelezen bericht door Gast »

Niet is 2006 maar gewoon in aug 2005 .Wat niet voorlopig doorgaat zijn de andere plannen.

Digitale Tv (o.a.TV demand) Nog teveel problemen met RTL en SBS. Ook telefonie .De precarier select diensten zullen wel blijven bestaan.

bertjuh

Re: Pas live voetbal via Versatel in februari 2006

Ongelezen bericht door bertjuh »

dit word vandaag mijn laatste feyenoord-ajax live op tv(17 april)canal plus bedankt.bij mij geen versatel met hun mooie verhaaltjes.ik hoop dat canal plus over 3 jaar de rechten weer terug koopt.mr. de mol bedankt!!!!!!!!!

FritzTheCat

Re: Pas live voetbal via Versatel in februari 2006

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Als ieder voetballiefhebber nu 2 jaar geen Versatel abo neemt dan is die de Mol snel uitgerangeerd en kan Canal+ het weer over nemen. Wel tegen een hoger bedrag dan de afgelopen jaren want dat was een schijntje natuurlijk.

Dorien

Re: Pas live voetbal via Versatel in februari 2006

Ongelezen bericht door Dorien »

Wij zijn nu in het bezit van canal plus en eigenlijk alleen voor de voetbalwedstrijden, versatel neemt dit nu over, en nu komen ze met een prachtige aanbieding van 39.95 per maand incl adsl. Dus ik hoef ik niet lang na te denken, ik kan nu canal plus opzeggen en mijn dure upc kabelaansluiting, ik ga naar hun site om de postcode check te doen, en wat schetst mijn verbazing alle produkten zijn verkrijgbaar behalve de aanbieding van voetbal en adsl, te ver van de centrale word er vermeld.Nu vraag ik mij af is dat in heel nederland zo of is het echt waar dat het product hier nog niet te verkrijgen is.De aanbieding geld maar tot 1 juni, heeft het dan zin om mij toch aan te melden om voor die aanbieding in aanmerking te komen, al met al word het een heel gedoe ik wil toch niet eerst alles op gaan zeggen voor ik zeker weet dat ik een aansluiting krijg met versatel.

Gast

Re: Pas live voetbal via Versatel in februari 2006

Ongelezen bericht door Gast »

Bij mij is het wel beschikbaar, ik heb wel intresse in die aanbieding, ook als het voetbal er niet bij zou zitten (leuk dat het er bij zit het eerste jaar) aangezien het bijna 7x sneller is dan mijn huidige planet adsl abonnement en nog goedkoper ook. :D

Gast

Re: Pas live voetbal via Versatel in februari 2006

Ongelezen bericht door Gast »

even reageren op dorien ,ook bij mij is alles verkrijgbaar,behalve het voetbalpakket,belachlijk,ze bekijken het maar bij versatel.

bertjuh

Re: Pas live voetbal via Versatel in februari 2006

Ongelezen bericht door bertjuh »

over canal plus wil ook nog even wat kwijt,toen op 22 december,2004,bekent werd dat canal plus de rechten verloor van het nederlands voetbal,kon je op hun website je-mail adres opgeven,dan zouden ze een mailtje sturen als er iets bekent was wat ze nu gingen doen,nu zijn we bijna in mei en ze hebben niks meer laten horen,abonees aan het lijntje houden noem ik dat.

kuip010

Re: Pas live voetbal via Versatel in februari 2006

Ongelezen bericht door kuip010 »

hallo


Leuk die aanbieding van versatel, heb heel hun site afgespeurd,maar wat zijn de kosten van het voetbal kijken naar dat 1 jaar gratis,weet iemand dat


bedankt weer :D

Gast

Re: Pas live voetbal via Versatel in februari 2006

Ongelezen bericht door Gast »

Die aanbieding slaat echt nergens op hebben jullie de postcode check al gedaan, ik wel dus maar helaas bij ons is het pas in nov leverbaar.
En wat gebeurde er toen ik de site afsloot en kwam een popup inbeeld waar op stond wat het probleem was, ik heb toen aangeklikt product niet leverbaar. en ja hoor gisterenavond al een meneer aan de tel die wist te vertellen dat wij hadden gereageerd en of wij interesse hadden om in nov een abonnement te nemen. En of ze tegen die tijd nog een keer terug mochten bellen. Wij hebben geantwoord ja dat mag als wij ook in aanmerking komen voor deze prachtige aanbieding van jullie. zo niet dan mag je adsl + voetbal lekker houden. Zijn er al meer mensen gebeld???? na de postcode check.

witgoedboer

Re: Pas live voetbal via Versatel in februari 2006

Ongelezen bericht door witgoedboer »

Het allerbelachelijkste vind ik dat versatel voorlopig helemaal geen voetbal in mijn gemeente kan aanbieden, in zwijndrecht en dordrecht is deze service pas beschikbaar in 2006.Dus geen voetbal tot volgend seizoen.

bertjuh

Re: Pas live voetbal via Versatel in februari 2006

Ongelezen bericht door bertjuh »

ik las in voetbal international dat versatel pas 10.000 aanmeldingen heeft,ondanks hun reclame campagne,lijkt me nog niet veel......wat denken jullie

Gast

Re: Pas live voetbal via Versatel in februari 2006

Ongelezen bericht door Gast »

In grote steden is het wel beschikbaar, daarbuiten (nog) niet.

bakra
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jul 2005 18:00

Re: Pas live voetbal via Versatel in februari 2006

Ongelezen bericht door bakra »

Denk goed na voor je overstapt naar Versatel! Ik had al een jaar of 3 een 2mb verbinding via Versatel (overigens naar volle tevredenheid) totdat ze op 8 juli de verbinding omzetten naar 20 mb. Sinds 8 juli heb ik alles bij elkaar nog maar 3 dagen internet gehad. Voor de rest NIKS! En ik maar bellen naar klantenservice a € 0,25 per minuut (waar je dan eerst een eeuwigheid in de wacht staat). Het enige dat ze mij daar kunnen vertellen is dat ze er mee bezig zijn en dat ze hopen dat het zo snel mogelijk gaat werken. Inmiddels ben ik al een vermogen kwijt aan telefoonkosten, maar geen internet. Dit is gouden bussiness: open een lijn van een kwartje per minuut en veroorzaak vervolgens zoveel ellende dat deze lijn roodgloeiend staat.

Gesloten