LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat is de beste keus

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
keukenjager
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 jul 2005 19:02

wat is de beste keus

Ongelezen bericht door keukenjager »

We staan op het punt een beslissing te nemen over keuken. De opties zijn; keller linea, bruynzeelsaffier optima, siematic sc66k of comprex osaka. De laatste is een italiaanse keuken en heeft naar ons idee de beste prijs/kwaliteit verhouding. Heeft er iemand goede/slechte ervaringen met genoemde merken? Voor ons gevoel ligt comprex hoger in de markt, weet iemand dat? Alvast bedankt voor jullie reactie!

delhaze
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jul 2005 21:25

Re: wat is de beste keus

Ongelezen bericht door delhaze »

Wij hebben afgelopen maand voor ongeveer dezelfde keuze gestaan. Wij vielen in 1e instantie voor een keuken van het merk comprex, mooi italiaans design voor een redelijke prijs.
Vervolgens zijn we een tweede keer gaan kijken. Hoewel ik geen keukenexpert ben, kreeg ik toch lichte twijfel over de kwaliteit en afwerking. Heb het idee dat het materiaalgebruik iets goedkoper is.
Nog diezelfde week sprak ik een keukenleverancier die ik redelijk vertrouw. Hij raadde mij af om een Comprex keuken te kopen en als ik dan toch italiaans design wilde voor Snaidero over andere merken te kiezen. Voor hem stond Comprex ongeveer gelijk aan Lada.....
Nogmaals, ik zelf heb er niet voldoende verstand van, maar toch, hoop dat je er wat aan hebt. We hebben ten slotte gekozen voor een greeploze keuken van siematic. Succes met je keuze.

polpol
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 jul 2005 21:39

Re: wat is de beste keus

Ongelezen bericht door polpol »

Duidelijk de Optima Saffier, www.next125.nl , de NX 501 voor meer info :)

Osaka
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 dec 2005 21:33

Re: wat is de beste keus

Ongelezen bericht door Osaka »

Sorry maar als een keukenleverancier zegt dat Comprex te vergelijken is met een Lada en je beter Snaidero kunt nemen, verkoop je volgens mij het produkt Comprex niet. Je probeert dan op deze manier het produkt onderuit te halen. Ik ben 3 jaar in het bezit van een Comprex keuken en kan je melden dat het een prima prijs/kwaliteitsverhouding is met een fantastisch italiaans design.

vanquish
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2006 12:22

Re: wat is de beste keus

Ongelezen bericht door vanquish »

Zou iemand mij kunnen adviseren wat een reele prijs is voor een Osaka Comprex keuken. Weet dat het afhangt van apparateur etc, maar zijn deze keukens over het algemeen duurder of goedkoper dan Siematic. Of zou iemand kunnen met mij willen delen wat hij zij voor een Osaka Comprex heeft betaald om een idee te krijgen. Bedankt!

Gesloten