LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING Card
Re: ING Card
Ben sinds 3 maanden aan het internetbankieren bij ING. Heb er geen problemen mee. Kan aandeeltjes en opties kopen en verkopen, en betalingen doen en mijn saldo on-line bekijken. Slechts 1 dag was er een technische storing op de site, waardoor mijn mailbox niet te lezen was, en transacties die dag ook niet mogelijk waren. Maar verder...perfect.
Het schijnt wel, dat je overzicht tot max 24 uur achter kan lopen, het wordt niet rond de klok geupdated.
Met de ING-card heb ik geen ervaring. Kan er niks over zeggen.
Het schijnt wel, dat je overzicht tot max 24 uur achter kan lopen, het wordt niet rond de klok geupdated.
Met de ING-card heb ik geen ervaring. Kan er niks over zeggen.
Het verschil met het Rabo bankieren is dat de Rabo gelijk upload en de overboeking verwerkt, de ING service slaat het weekend over en doet er 48 uur over, je leest dan : in verwerking.
Voornoemde is hinderlijke bij een urgente overboeking.
De ing card is een zelfstandige afdeling van de ING, de bank medewerkers hebben er geen controle op en goed buiten hun bevoegdheden .
De ing card is een zelfstandige afdeling van de ING, de bank medewerkers hebben er geen controle op en goed buiten hun bevoegdheden .
Het verschil met het Rabo bankieren is dat de Rabo gelijk upload en de overboeking verwerkt, de ING service slaat het weekend over en doet er 48 uur over, je leest dan : in verwerking.
Ik herhaal mijn inzending om verdere reacties te krijgen:WAT VINDEN JULLIE VAN DE ING SERVICES EN DE ING CARD ???????
Ik herhaal mijn inzending om verdere reacties te krijgen:WAT VINDEN JULLIE VAN DE ING SERVICES EN DE ING CARD ???????
Ik heb er absoluut geen problemen mee. Ik heb de kaart al lang en als ik vragen heb wordt ik telefonisch zeer correct geholpen.
Online bankieren doe ik daar niet (de Postbank card is overgenomen door ING) bankieren doe ik gewoon via de postbank, dus daar kan ik niets over vertellen.
Online bankieren doe ik daar niet (de Postbank card is overgenomen door ING) bankieren doe ik gewoon via de postbank, dus daar kan ik niets over vertellen.
Probeer eens van de ING Card af te komen, daar heb je ongeveer een dagtaak aan, mij heeft het uiteindelijk 8 e-mails opgeverd van de ING, steeds van verschillende afzenders, de lokale bank heeft hier geen invloed op.
De postbank is een goed alternatief, naast de RABO bank.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)