LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spectrum-kenb

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
gast320

spectrum-kenb

Ongelezen bericht door gast320 »

www.spectrum-kenb.nl

Deze leiders waren de zelfde leiders van horn dus trap er niet in en denk niet twee keer na maar 3 of misschien wel 4 keer

mvg

Marc

Re: spectrum-kenb

Ongelezen bericht door Marc »

En door niks en niemand erkend, is gewoon Horn maar dan met een andere naam, exact dezelfde verkopers en werkwijze, ben zelf bij hen in Heerlen geweest.

Peter012

Ongelezen bericht door Peter012 »

OPLICHTERIJ!

Gast1806

Ongelezen bericht door Gast1806 »

De huidige eigenaren van Spectrum waren bedrijfsleider bij Horn.
Het feit dat deze mensen zich nu als zelfstandig ondernemer willen bewijzen valt juist te prijzen.

Zij hebben en hadden niets van doen met het faillissement van Horn.

Gun deze mensen een kans en probeer ze niet kapot te maken omdat zij in het verleden de verkeerde werkgever hadden.
Op die manier houden we namelijk geen ondernemers meer over!

Ex DIR Employee Horn

Ongelezen bericht door Ex DIR Employee Horn »

Geachte bezoeker.

Wat ik een aantal maanden geleden gezegd heb is nu uit gekomen het is UIT!!! met Hans verkerk keukens daaraan gekoppeld Home retail facilities en daar aan 100% zekker gekoppeld Spectrum keuken en bad!!! WWW.SPECTRUM-KENB.NL de site. Her is de Directeur van Hans verkerk eigenaar. niet geloven check k.v.k

Deze man is nu eigenaar van de 5 door start winkels
van Horn keuken en bad. De inverteerder is wederom nmb heller groep die nu de kraan dicht draait voor Hans verkerk. Mensen ze hebben weer een aantal mensen leeg geplukt en opgelicht, en nu is het weer tijd om er met de kluis van door te gaan. Niet meer aan gesloten bij het c.b.w dus aanbetalingen etc... in de pokket van de heren. ook spectrum is niet aangesloten bij het c.b.w waarom niet hans verkerk is eigenaar van deze 5 winkels. En zelfs het C.B.W zijn ze niet meer welkom is niet voor niets zou ik zeggen!!!

Oke klant maar u hoeft niet aan te betalen daar? nee klopt de mensen die bij Hans verkerk ook niet hebben aan betaald hebben een financiering van Primeline en dat betekent - u hebt visueel niets aanbetaald op dat moment. maar wel een directe bancaire transactie gedaan. met andere woorden u hebt per direct 100% aanbetaald die u niet meer terug ziet. Kortom blijf weg bij Hans verkerk keukens en blijf zeker weg bij SPECTRUM KEUKEN EN BAD: want deze mensen hebben wel goede bedoelingen, maar hebben niet de touwtjes in handen.

Dus mensen wederom vertel ik hier de waarheid. Ik heb inmiddels mijn buik vol van het hele keuken gebeuren. Er zijn nog absoluut andere keukenzaken om u te helpen bij een keuze naar een mooi droom!!! keuken. Die het wel netjes voor elkaar hebben. Check internet en kijk goed rond voor u een keuze maakt. Want zoals vele van u het waar schijnlijk al weten, u kunt hem maar een maal maken!

Geef de juiste zaak het vertrouwen van u GELD!!!

Met vriendelijke groet,

Oud directeur

Ex DIR Employee Horn

Ongelezen bericht door Ex DIR Employee Horn »

Ja er is een mogelijkheid om van de order af te komen? je order helemaal grondig laten onderzoeken en iedere kleine (aller kleinste onduidelijkheid daar kun je mee schermen! in de zin van dit is geen officieel foutloos contract? hier zijn onduidelijkheden in vermeld. En dat is een goede reden om geen vertrouwen meer te hebben en van de order per direct af te willen.Of je steld de winkel op de proef door te zeggen: ik wil van jullie een schriftelijk garantie dat jullie in elk! geval van gebreken Failisiment of welke vorm dan ook waaronder ik de consument een risico zou kunnen lopen de keuken of badkamer niet te krijgen, dat u in dat (de winkel en Naam persoon (eigenaar) mij de keuken alsnog leverd volgens afspraak order. Dus beide tekenen een soort garantie brief. Dat zou ik in ieder geval gaan eisen!!! waarom zou de winkel dit niet doen? u hebt er toch alle vertrouwen in dat u mij de keuken volgens afspraak gaat leveren toch? dus u verschuilt uzelf nu maar eens niet achter de leverancier of CBW want die doen niets. U GAAT MIJ DE KEUKEN IN DAT GEVAL LEVEREN DAN IS ER SPRAKE VAN VERTROUWEN IN ELKAAR!!! dus bekijk je order met een vergrootglas? 1 onduidelijkheid in de naam in een artikel of code ervan de te naam stellingen de persoonsgegevens de berekening enz ieder klein foutje op de bon wijst op een onnouwkeurigheid van de zaak (bedrijf) dus je hebt geen vertrouwen meer in deze winkel? of persoon. Een fout in een simpele bon (order) wat zou er dan wel niet allemaal fout kunnen gaan door het hele traject heen? dt is de hamvraag waar je sterk in staat, iedere rechter zou je hierin gelijk geven? dus als je slim bent en nog snel wil reageren, anuleer nu op deze gronden. want mensen Deze directie mensen liggen er echt niet wakker van.

Met vriendelijke groet,

p.s Reaktie op eerder bericht van een medewerker horn nu Spectrum (hans verkerk keukens) ik kan deze reactie heel goed begrijpen
van zo'n persoon want hij gaat voor de tweede keer
geduppeerd worden dus zonder werk! Dus ik wens iedere horn medewerker die nu of bij Hans verkerk werkt of bij spectrum veel succes verder in de toekomst. Maar eerlijk gezegd hebben jullie dit allemaal moeten zien aan komen intern is dit jullie uitdrukkelijk verteld en
nog blijven jullie gewetenloos de klanten adviseren in iets wat ze nooit zullen krijgen met het oog op het hele slechte beleids
plan van NMB Heller GR HANS VERKERK en SPECTRUM KEUKENS.

En ik ga mijn naam zeker niet bekend maken want met deze zeer discrete info!!!! kan ik erg hard aan gepakt worden. Maar toch neem ik op deze manier het risico want ik ben het zat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de
mensen die al een hele slechte tijd mee maken met de economie
de resessie enz.... hebben wel genoeg geleden of te wel, lijden al genoeg....

Bezint eer u begint bij deze zaken!!!!!!!!

Rude

Ongelezen bericht door Rude »

Spectrum is Hans Verkerk is Home Retail Facilities..... kijk maar op www.sidn.nl zoek maar met details op de naam van deze bedrijven. WWW.SPECTRUM-KENB.NL is geregistreerd op naam van Home Retail Facilities. Die dreigt ook failliet te gaan...... ze zijn allemaal niet aagesloten bij dat garantiefonds. Mensen, kijk uit!!!

manja

Ongelezen bericht door manja »

Uitgebreid Domein:

Resultaat voor spectrum-kenb.nl

Domeinnaam spectrum-kenb.nl (volgend domein)
Status actief

Registrant Aschwin Warps
De Waal 46 a
5684 PH BEST
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact A Warps
+31 499336363
[email protected]

Registrar Home Retail Facilities B.V.
Halverwege 3
2402 NK ALPHEN AAN DEN RIJN
Netherlands

Technisch contact D. Koers
+31 172 606460
[email protected]
Technisch contact M van Hemert
+31 6 53955833
[email protected]

Nameserver ns.yourhost.nl 193.173.227.227
Nameserver ns2.yourhost.nl 213.84.8.52

Datum eerste registratie 12-09-2003
Record laatst gewijzigd 18-11-2003
Record onderhouden door NL Domain Registry

VRIENDINNEN

Ongelezen bericht door VRIENDINNEN »

:) :) :) :) :) :) :)

BIJ DEZE WIL IK IEDEREEN WEL AANRADEN OM BIJ SPECTROM KEUKENS

EN BADKAMERS TE KOPEN . BEN AFGELOPEN WEEKEND MET EEN ZEER

TEVREDEN EN LEKKER GEVOEL NA HUIS GEGAAN MET ONZE AANKOOP.

DUS BIJ DEZE VROUWEN WORDEN WEL GOED BEHANDELD EN WIJ

DENKEN DAT DIT OOK VOOR DE MANNEN GELDT.

HET WAS ER ENORM DRUK EN WERDEN OP EEN LEKKER KOPJE KOFFIE

MET GEBAK GETRAKTEERD . HET WAS EEN GENOT OM TE ZIEN HOE ER

WEL GOED MET KLANTEN WORDT OMGEGAAN BIJ SPECTROM .

IN ROERMOND TROUWENS DANK JE VOOR ALLES .

THE GIRLS. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

NA HUIS GEGAAN MET ONZE AANKOOP
Zijn het meeneemkeukens die je zelf moet plaatsen ?

Gast

Zoals ik al eerder zei .. alleen maar keukenverkopers op dit forum

Gast

Gast
Gast

Geplaatst op 25 Sep 2004 01:21 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Zoals ik al eerder zei .. alleen maar keukenverkopers op dit forum

Dus jij ook!

snoopacius

Ongelezen bericht door snoopacius »

:(

Heb in het verleden 1998 keuken gekocht bij horn nu spectrum verschrikkelijk nooit daar iets kopen want de kwaliteit is bar slecht het maakt niet uit hoe duur je keuken is.
Bij mijn Mdf keuken laat tot drie keer toe de folie los en ook de apparatuur is van slechte kwaliteit mijn keuken is van begin af aan een aanfluiting geen wonder dat ze failliet zijn want daar ga je geen tweede keer meer een keuken kopen.

Gesloten