LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte Garantie FIAT NEDERLAND

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
rex 2

Slechte Garantie FIAT NEDERLAND

Ongelezen bericht door rex 2 »

Bijna 3 jaar geleden kocht ik een nieuwe Fiat Punto.
Bij de eerste beurt gaf ik door dat de auto slecht starten net of de accu bijna leeg was.De dealer vertelde geen klacht te kunnen ontdekken,maar naar zelf diverse metingen te hebben gedaan zag ik dat het aantal amperes van de accu erg terug liep.
De auto heeft 2 dagen bij de dealer gestaan voor een computercheck en men heeft de accu opgeladen ,wat ik zelf ook al had gedaan.
Een week later weer het zelfde probleem,en de dealer vertelde de auto maar weer te brengen voor een check,onzin natuurlijk want het probleem wordt niet opgelost,na een uitspraak"we moeten maar eens om de tafel met het oog op de kosten"ja ze rekken het wel net zo lang dat de garantie er af is.
OOK FIAT NEDERLAND GEEFT GEEN GARANTIE Volgens Mirjam vd Laan van de klantenservice ze zegt garantie geeft de dealer,nu de dealer doet niets en de importeur ook niet.dus de klant zit met een auto die niet goed is.
Fiat draaide al slecht en moet maar zo doorgaan.
Het is te gek voor woorden dat een auto die 14 dagen stil staat,niet meer starten wil vanwege een lege accu.
Klantenservice FIAT zegt "dit is normaal"afschuiven dus,net als de dealer. :twisted:

zelfde ongeveer

Re: Slechte Garantie FIAT NEDERLAND

Ongelezen bericht door zelfde ongeveer »

Zo'n zelfde verhaal had ik na aanschaf nieuwe Toyota Yaris T Sport
Ook steeds of accu leeg was
Klagen bij garage holp niet
Na ongeveer 14 maanden stond ik dan echt stil
En wat bleek bij meten, de dynano leverde max 4 ampere dus die krijgt accu nooit vol geladen, zou 30 ampere moeten zijn !
Na plaatsen nieuwe dynano op garantie was het euvel verholpen
Ben gelijk toen overgestapt naar andere garage en nu is zelfs die dealer het dealerschap afgenomen ! hi

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Veropen willen ze wel,maar sevice en GARANTIE geven kennen ze bij fiat niet,ik koop althans nooit een FIAT weer ook ik heb een slechte ervaring

rex2

Ongelezen bericht door rex2 »

Inmiddels is het probleem door Fiat dealer AUTODROME opgelost.

Lealbo

Ongelezen bericht door Lealbo »

Maar hoe is het dan opgelost met die Fiat want ik heb het zelfde dat ik vanaf het begin al aangeef dat die slecht wil starten maar ze willen er maar niks aan doen. Met een nieuwe accu gaat het even goed en daarna is het weer mis.

Laat het maar weten.

Hello

Ongelezen bericht door Hello »

14 dagen is best lang zeker met deze temperaturen .

dens

Ongelezen bericht door dens »

14 dagen is best lang zeker met deze temperaturen
14 dagen lang? Dit ben ik absoluut niet met u eens. Een moderne, goed onderhouden auto moet dit zeker uithouden, ook met de huidige, lage temperaturen. Onze (vrij nieuwe) Ford Mondeo TDCI start na 3-4 weken zonder enig sputteren. En zelfs onze 23 jaar oude Citroen 2cv6 heeft dan geen enkel probleem met aanlaan, zelfs niet bij temperaturen rond het vriespunt! Alles valt of staat met goed onderhoud!

Gesloten