LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vals voorgelicht door VERSATEL

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
scooter
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 aug 2005 11:42

Vals voorgelicht door VERSATEL

Ongelezen bericht door scooter »

Bij deze zou ik graag willen weten of er nog meer mensen zijn die onder valse voorlichting per telefoon een adsl 20mb met voetbal hebben aangeboden gekregen.

Dat ADSL met VOETBAL klopt wel,maar bij mij was het zo dat mijn uitgangspunt was dat ik naar een provider wou overstappen met een abb:met telefoon.

Toen ik per telefoon werd benaderd door de VERSATEL medewerker en dit uilegde werdt mij een kontrakt aangeboden inclusief telefoon voor 45 euro.

Nu blijkt dat op het moment van aansluiten op 9 augusus er geen :evil: :cry: eens een telefoon vebinding te leveren is bij VERSATEL,heb ik diverse malen met de klantenservice gebeld,maar nu blijken ze dus niets te weten over de afspraak van de telefoon levering.

Ze hadden kenbaar gemaakt dat ze het telefoongesprek hadden opgenomen,dus heb ik het audiobestand opgevraagd.

Ik kan een lang verhaal kort maken,maar je begrijpt dat ik nu voor een jaar vast zit aan dit kontrakt.

Ik heb dan ook mijn kontrakt voor het volgende termijn met onmiddelijke ingang opgezegd voor een volgend termijn.

IK WIL IEDEREEN WAARSCHUWEN VOOR DE GEMENE PRAKTIJKEN DIE VERSATEL UITHAALD OM ZO HUN KONTRAKTEN BINNEN TE HALEN,EN ZO HUN SLECHT DRAAIENDE VOETBAL PROJEKT IN DE WACHT TE SLEPEN.

Als er misschien meerdere gedupeerde zijn is het misschien wel mogelijk om dit onder de aandacht van de publiciteit media te brengen,want laten we toch eerlijk zijn dergelijke mannieren zijn toch niet te tolereren.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Vals voorgelicht door VERSATEL

Ongelezen bericht door gravedigger »

Staat de levering van telefoon dan niet in het contract vermeld??? In dat geval zou je zelf een fout hebben gemaakt. Staat dat er wel duidelijk in, dan kan Versatel daar niet zomaar op terug komen. Tenslotte hebben zij er dan ook voor getekend net als jij. Of is het contract niet door jou ondertekend en teruggestuurd??

DSL_Expert
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 aug 2005 10:51

Re: Vals voorgelicht door VERSATEL

Ongelezen bericht door DSL_Expert »

Heb je het audio bericht al ontvangen? Ik denk dat meer mensen hier mee zitten dus is het een interessante "case"

Laat ons iet weten aub!

Gesloten