LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenvision Dordrecht

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
red_princess
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 aug 2005 16:30

Keukenvision Dordrecht

Ongelezen bericht door red_princess »

Wat een drama als deze keukenzaak aan je toegewezen wordt via een nieuwbouwproject zeg!
We hadden voor ons gesprek met Keukenvision al meerdere andere keukenzaken gesproken en wisten dus precies welk ontwerp we wilden. Toch kreeg de verkoper 't voor elkaar om ons van 13.00 uur tot 18.00 uur (ver na sluitingstijd dus) bezig te houden. Behalve dat de verkoper zeer selectief luisterde naar onze wensen, duurde ons bezoek dus ook bijzonder lang daar.
Toen was er om 17.00 uur nog het toneelstukje met z'n baas die even druk op de ketel kwam zetten en zelfs durfde te beweren dat hij niks verdient op meerwerk.....
Vlak voordat we te horen kregen hoeveel de keuken nu zou gaan kosten wilde de verkoper nog weten bij wie we een vergelijkende berekening hadden liggen. Omdat ik absoluut geen zin heb in het aanhoren van een verkoper over hoe slecht de concurrent wel niet is, had ik vantevoren juist niet gezegd wie 't was. Toen uitkwam dat we een berekening bij Tulp hadden laten maken, barstte beide verkopers uit over hoe slecht Tulp wel niet in elkaar zit. Ondanks dat mijn vriend ze na 2 zinnen onderbrak met de mededeling dat hij 't niet waardeerde dat ze hun concurrent gingen afzeiken, ging 't stel gewoon door. Daarna kwam er nog het verhaal dat we de keuken wel bij hun MOESTEN kopen omdat alleen zij contact hebben met de aannemer van het project, waardoor onze keuken inclusief GIW garantie opgeleverd zou worden. Bull ****, want in het koopcontract van de woning staat expliciet vermeld dat dit NIET zo is. Maar het leidingwerk van ALLE andere keukenzaken in Nederland wordt slechter gedaan dan door Keukenvision natuurlijk!!!
We zijn (zo snel als mogelijk) weggelopen uit de winkel van Keukenvision en hebben zeer snel daarna onze keuken met veel enthousiasme bij Tulp keuken gekocht!
Ik vind de verkopers van Almat en Keukenvision een schandaal voor de keukenbranche!!! Zij vergallen al 't plezier dat er is te beleven met het kopen van je droomkeuken!

habe
Berichten: 122
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:40

Re: Keukenvision Dordrecht

Ongelezen bericht door habe »

Een beetje gelijk hadden ze wel bij Keukevision. Tulp is onlangs voor de 4/de of de 5/de maal FAILLIET gegaan en zal voor de zoveelste keer wel weer een doorstart gaan maken! In dit forum kunt u na enig zoeken daar bergen over vinden. Ik zou met Tulp voorzichtig zijn!
Ik ben het met U eens dat de koppelverkoop¨bij nieuwbouwwoningen niet meer van deze tijd is. De koper dwingen om de keuken te kopen bij bepaalde keukenzaken wegens garantie enz. klopt van geen kanten.
Ik vind dat TROS RADAR daar veel meer aandacht aan zou moeten schenken.
habe

dubbel
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2005 09:09

Re: Keukenvision Dordrecht

Ongelezen bericht door dubbel »

Wat is er precies mis gegaan bij Almat? Ik kan dat nergens in je bericht terugvinden. Wij hebben daar vorige week een offerte laten maken en zijn netjes behandeld. Zijn nu aan het twijfelen tussen 2 offertes.

red_princess
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 aug 2005 16:30

Re: Keukenvision Dordrecht

Ongelezen bericht door red_princess »

Bij Almat hadden we veel minder keus en werd m'n keuken samengesteld dmv blokken waar ze dan een foto van maken. Ik kreeg totaal niet 't gevoel dat er met alle maten in mijn keuken rekening werd gehouden. Dit werd nog versterkt doordat de verkoopster daarna zich terugtrok in haar kantoortje om alles uit te rekenen. Bij andere zaken zat ik er gewoon de hele tijd bij terwijl we in het computerprogramma KIM de keuken ontwierpen.
Maar goed, dit was allemaal nog te overzien. Toen de verkoopster met haar prijs kwam (op dat moment 5000 euro duurder dan een vergelijkbare offerte) was er niks meer mogelijk. Ze had alleen maar vragen als: wat voel je nu, wat denk je nu. Nou, wij denken dat de prijs naar beneden moet. Dit was absoluut niet mogelijk, dan moesten we maar gaan schrappen in de keuken. Het was een mega anti-climax om over de prijs te gaan praten, terwijl dit bij bijvoorbeeld Tulp erg realxed ging...geen gestaar van de verkoper, geen dwingende blikken of rare vragen...
Tussen welke 2 zaken twijfel je?

derk
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 sep 2005 19:15

Re: Keukenvision Dordrecht

Ongelezen bericht door derk »

Het ligt er maar aan hoe je "behandeld"bent bij diverse keukenzaken.
wij hebben alleen maar lof over Keukenvision.

Almat zijn we ook geweest maar die was qua prijs een stuk duurder en er kon niet veel vanaf.
Dat is dus jammer.....kost wel een hoop klanten denk ik
Maar we zijn daar ook redelijk goed geholpen

Derk

Pfffff

Re: Keukenvision Dordrecht

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 02 nov 2007 01:05, 1 keer totaal gewijzigd.

derk
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 sep 2005 19:15

Re: Keukenvision Dordrecht

Ongelezen bericht door derk »

Ja ach,

Als het een topic is wat niet meer actief is dan had deze ook wel gesloten kunnen worden.
Maar er zullen best wel mensen zijn die dit topic tegenkomen en er toch nog nieuwe info van willen hebben.

Derk

Gesloten