LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia vist verder

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
dejongh1

Dexia vist verder

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Dexia vist verder;
Eerst gooide Dexia het visnet uit met het Dexia-aanbod.Hier haalde Dexia 50% van de vis(gedupeerden) mee binnen *.Nu gooit Dexia het visnet uit met de Duisenberg-regeling.Volgens de SLV levert dit 63% op.
Dus 63% van de laatste 50% levert nogeens 31% van de vis op.Dus in totaal 81%.DE laatste 19% van de vissen dat nog vrij rondzwemt,daar
probeert Dexia buiten de rechtbank mee te schikken.Dexia is zo inhalig
dat ze voor deze laatste 19% naar Donner is gegaan om de Duisenberg-regeling voor de volle 100% gedupeerden bij wet af te kunnen dwingen.
(*Deze 50% valt nu ook onder de Duisenberg-regeling.Dit verandert
dus het totaal van 81% niet).
Als de SLV alle gedupeerden had geadviseerd om de aanbiedingen van Dexia niet te accepteren dan had Dexia de volle 100% gedupeerden
moeten schikken.M.a.w dan hadden alle gedupeerden hun geld terug gehad.Maar dan was Dexia failliet gegaan en had Zalm zijn politieke loopbaan verloren.
Dexia gokte erop dat het merendeel van de vissen in paniek zou raken en het aanbod zou accepteren.
Als dit geen samenzwering is tussen Dexia ,de SLV en Zalm ,dan weet ik het ook niet meer.
Ze hadden alleen iemand van hoog aanzien nodig die het visnet nog één keer geloofwaardig uit kon gooien.En dit was Duisenberg zelf.Wat
een proleet.Misschien heeft Zalm Duisenberg gechanteerd om deze laatste opdracht te doen.

dejongh1

Re: Dexia vist verder

Ik zit nu al 2 jaar te wachten op bewijs dat Dexia voor mij aandelen heeft gekocht bij Euronext!!
Ik zie dat Tros radar mijn berichten weer aan het verwijderen is .Stelletje
hypocrieten.Waar is "Duisenberg overleden "gebleven?
Earth to Earth Ashes to Ashes and dust to dust.
Where ever you go (Wim), go (with) Texaco!

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Volgens mij is de Duisenberg-schikking inderdaad niets anders dan een vernieuwd aanbod door Dexia zelf inelkaar gesleuteld.

Om het geloofwaardig te doen lijken en dus te kunnen verkopen hadden ze een respectabel iemand nodig.

Dexia zal Zalm hebben gevraagd of hij zo'n stroman kun optrommelen
en als tegenprestatie zal Dexia gezegd hebben dat ze SLV en de CB wel zouden omkopen zodat het succes van hun aanbod verzekerd was.
Duisenberg moest dan wel beloven met niemand anders te gaan onderhandelen.

Arme Duisenberg, toen hij ja gezegd had en dit vieze spelletje door had en zich wilde terugtrekken zal Zalm hem het landsbelang en het belang van de Nederlandse banken hebben voorgehouden en is hij gezwicht.

Geheel tegen zijn principes in, de schikking was geen schikking maar een ondermaats aanbod van Dexia om goed weg te komen, geheel tegen het recht van de gedupeerde in.

Of het onrecht waar hij zich mede aan schuldig heeft gemaakt hem opgebroken is?

gr OD.

J Hopman

Ongelezen bericht door J Hopman »

de Jongh 1 en Oom dagobert,

Wat jullie daar schrijven is de gehele waarheid wat er is gebeurd en hoe.
Daar kan niemand om heen, wat hebben jullie dat goed verwoord en goed in kaart gebracht.

Kijk op zulke reactie's zitten we te wachten, misschien dat ze van de stichtingen deze forums ook lezen , dan zullen de heren wel achter hun oren krauwen, en de eerste tien nachten niet slapen.

De meelopers van wijlen de heer Duisenberg en Zalm.
Want het zal ze van de stichtingen en de rest die de zaak hebben beduveld ook niet meer lekker zitten na zoveel commentaar op dat Duisenberg voorstel.

Bedankt.

Jo.

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

En toch wordt hun misdaad beloond.
De schikking komt op een moment dat de meeste gedupeerden het allemaal spuug en spuug zat zijn.
Twee jaar lang door Dexia bedreigd dat ze alles moesten betalen, hoge incassokosten in rekening gebracht.
Eerst murm maken en dan toeslaan, een geslaagde taktiek van Bruneel.
85 % van de SLV-leden hield dankbaar de hand op voor Dexia.
Een hondenfooi.
Bruneel kreunde dat het Dexia een vermogen heeft gekost.
Maar binnenskamers zal hij geklonken hebben dat hij Dexia voor een totale afgang bij de rechtbank behoed heeft.

En nog even de lopende rechtszaken af zien te houden totdat iedereen getekend heeft.

Inmiddels gaan voor de weigeraars de dreigingen gewoon door: WCAM.
Stelt allemaal niets voor, het is de psychische oorlogsvoering waarmee Dexia met haar k.contracten veel te goed weg komt.

OD.

dejongh1

En wie betaalt de terugbetaling van 45 euro gedoneerd aan de SLV
terug aan de leden?Die advocaten(SLV) hebben misschien wel 1 miljoen euro in rekening gebracht.Gaat Zalm of Dexia deze 1 miljoen euro
terug betalen aan de leden van de SLV?iIk neem aan dat de advocaten van de SLV dit niet zullen doen.

JH

Ongelezen bericht door JH »

En wie betaalt de terugbetaling van 45 euro gedoneerd aan de SLV
terug aan de leden
ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat JIJ dat betaalt dejongh1 :lol:

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Nee, in de berichtgeving van Dexia staat duidelijk dat Zij; Dexia ons die € 45,00 terug zullen betalen.

Daarmee is gelijk de vraag beantwoord , waarom zij het rekeningnummer moesten hebben.

Ze vroegen ons het stembiljet. in te vullen.

Ja/Nee en daarbij het rekening nummer.

Omdat ik vond dat ze bij deze vraagstelling geen enkel belang konden hebben voor een rekening nummer, en bovendien ik dat per publieke kaart niet wilde verzenden heb ik het dus niet vermeld, Ben nu dus benieuwd of iemand die en nee en geen rekeningnr invulde ook uitbetaald krijgt.

of behoor ik daarmee tot die personen die een ongeldige kaart inzonden. de mijne zat eveneens nl. in een envelop.

Dus nieuwsgierigheid alom.

Janny

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Iedereen die voor 21 juni 2005 een stem heeft uitgebracht (voor of tegen), ontvangt - nu de Duisenberg-Regeling definitief is - een eenmalige uitkering. Wanneer u geregistreerd staat bij de Stichtingen Leaseverlies én Eegalease, dan ontvangt u € 90,-. Bent u bij één van beide stichtingen geregistreerd dan ontvangt u € 45,-. De stichtingen zullen de eenmalige uitkering zo spoedig mogelijk overmaken naar het bank- of girorekeningnummer dat u heeft vermeld op de antwoordkaart.
[/b]

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

of girorekeningnummer dat u heeft vermeld op de antwoordkaart.
Alweer een leugen!!

Karel

Ongelezen bericht door Karel »

Alweer een leugen!!
Ja maar Ad, dat kun je Idaho niet aan zijn verstand brengen.

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Klopt Karel, dat kan Ad niet.

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

Allemaal het is zeker geen contributie gelden wat je terug krijgt,maar wel de laatste betaling van het contract.Horen jullie de klokken al :shock: luiden.

vrgr.Andre

Jerome Deltour

Ongelezen bericht door Jerome Deltour »

Karel = Chris G = L. Blok

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

foutje bedankt :wink:
Laatst gewijzigd door ad snoeren op 06 aug 2005 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Kor S

Ongelezen bericht door Kor S »

laat dexia maar lekker verder vissen,
bij mij vissen ze achter het net,of vangen ze bot. 8)

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Geplaatst op 05 Aug 2005 15:27 door Janny

--------------------------------------------------------------------------------

Waarom doen Jullie zoals jullie doen.

Wat hebben we Jullie voor kwaad gedaan, om op deze wijze onze onderlinge uitwisseling van nieuws te frustreren.?

Als Jullie je ergeren aan de manier waarop die uitwisseling gebeurd, U wordt niet gedwongen om hier te posten,!

AUB. Laat ons.

Janny

Wie bedoel ik met Jullie?
Zij die doelbewust niet mee willen doen aan een serieuze discussie,
en niet willen helpen om zaken negatief hetzij positief duidelijk te krijgen.
en niet anders doen dan schelde en elkaar aanvallen met lasterlijke taal.

J Hopman

Wat een onzin word er weer verteld op dit forum, ik denk dat ik het zelf wel uitzoek, want er zijn te veel hufters op dit forum, en die worden noch steeds niet verwijderd.

Jo.

dejongh1

In de brief van de SLV aan haar leden staat verder;"Beide stichtingen
en de Consumentenbond hun collectieve acties beëindigen".Wat voor
f uc k i n g acties?Ik heb niet gemeerkt dat zij bezig waren met acties.
Zij stonden erbij en keken ernaar.
Ik vind de Duisenberg-regeling enorm veel lijken op een advocaat van een verdachte(SLV) die het op een akkoordje gooit met de officier van justitie(Dexia);"laten we er maar doodslag van maken i.p.v moord".
Terwijl de advocaat met een beetje inzet vrijspraak had kunnen krijgen.
In dit geval is de advocaat van de verdachte schuldig aan wanprestatie.
Dan kan de advocaat van de verdachte wel zeggen;"hier heb je je geld(donatie) terug".Maar wat heeft de verdachte hieraan?Hij is immers veroordeeld tot doodslag!

J Hopman

De jonhg ,

helemaal met je eens we hebben doodslag gekregen door deze heren, en we krijgen geld terug, ook wat we als aangetekende brieven moesten versturen, dat is ook allemaal geweest om het echt te doen lijken , dat ze er zo druk mee bezig waren, en nuu krijgt iedereen zijn inleg terug 45 of 90 euro, hebben zei dan voor niks gewerkt, of hebben Duisenberg en Zalm bij DEXIA EEN MOOI BEDRAG VOOR HUN BEDONGEN?

Jo.

Gesloten