LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] cathay pacific
cathay pacific
wie heeft ervaring met cathay pacific?
Re: cathay pacific
Perfecte maatschappij!
ik ben 3 jaar geleden met hen naar New York gevlogen en het was een perfecte vlucht. Iedere passagier heeft een eigen tv scherm in de stoel voor hem, goed eten, vriendelijke stewardessen en modern toestel, een echte aanrader!!
ik ben 3 jaar geleden met hen naar New York gevlogen en het was een perfecte vlucht. Iedere passagier heeft een eigen tv scherm in de stoel voor hem, goed eten, vriendelijke stewardessen en modern toestel, een echte aanrader!!
Perfecte maatschappij, heeft volgens mij ook het predikaat "beste" gekregen voor 2005.
Cathay pacific vond ik oke. Beenruimte was goed (ik ben maar 1.65).
Het eten geef ik een 5.5. Over smaak valt altijd te twisten. Maar een
goed diner, lunch of ontbijt voor vertrek en je sla het eten in het vliegtuig over. Ik verwacht nl. ook niets van eten in het vliegtuig.
De inflight-entertainment was goed. Je vermaakt je zeker 10 uur.
Op de airport in Hongkong kun je lekker eten (spaghetti house).
Mochten jullie een stopover maken (welke gratis is) dan is de bus naar HK island of Kowloon best te doen. Met bus A21 buiten de airport kom je voor 33 hk (1eur=ongeveer 10hk) in het centrum van Kowloon Tsim Tsa sui. Mochten jullie nog vragen hebben, stel deze gerust. Ik ben onlangs van ASD naar HK naar Bali (2wkn) gevlogen en terug een stopover gemaakt van 5 dagen in HK.
Het eten geef ik een 5.5. Over smaak valt altijd te twisten. Maar een
goed diner, lunch of ontbijt voor vertrek en je sla het eten in het vliegtuig over. Ik verwacht nl. ook niets van eten in het vliegtuig.
De inflight-entertainment was goed. Je vermaakt je zeker 10 uur.
Op de airport in Hongkong kun je lekker eten (spaghetti house).
Mochten jullie een stopover maken (welke gratis is) dan is de bus naar HK island of Kowloon best te doen. Met bus A21 buiten de airport kom je voor 33 hk (1eur=ongeveer 10hk) in het centrum van Kowloon Tsim Tsa sui. Mochten jullie nog vragen hebben, stel deze gerust. Ik ben onlangs van ASD naar HK naar Bali (2wkn) gevlogen en terug een stopover gemaakt van 5 dagen in HK.
Cathay Pacific staat al tientallen jaren bekend als veiligste maatschappij ter wereld.
Bovendien is hun service, punctualiteit en bemanning van een zeer hoog niveau.
Er zijn weinig maatschappijen op deze wereld die Cathay Pacific ook maar enigszins benaderen kunnen.
Bovendien is hun service, punctualiteit en bemanning van een zeer hoog niveau.
Er zijn weinig maatschappijen op deze wereld die Cathay Pacific ook maar enigszins benaderen kunnen.