Heb zelf nu 3 jaar internet van @home, het valt mij smerig tegen. Lees onderstaande mail maar even, dit naar aanleiding dat ik vrij vaak geen internet heb.
Geachte heer Brookman,
Wij bieden u onze excuses aan voor de lange tijd die het beantwoorden
van uw e-mail in beslag heeft genomen. Naar aanleiding van uw e-mail
informeren wij u als volgt.
Uiteraard begrijpen wij dat deze situatie ongemak heeft veroorzaakt. Wij
bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan.
@Home kan u helaas geen 100% verbindingsgarantie geven. Als
internetprovider kunnen wij te maken krijgen met overmachtsituaties
zoals stroomstoringen, technische storingen, fouten in software en
problemen bij u op de computer.
Een @Home abonnement is een 'best effort' product. Dit betekent dat
@Home altijd haar uiterste best doet problemen te voorkomen. Mochten er
onverhoopt toch problemen ontstaan, dan zullen we er alles aan doen om
deze zo snel mogelijk verhelpen.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
A.J. Smid
Manager Klantenservice
Behandeld door: Hugo Jong
Original Message Follows:
-------------------------
Geachte heer/Mevrouw,
Naar aanleiding van het onderstaande mail ik maar naar u toe.
Over de gemaakte kosten van de telefoon maakt ik mij niet druk.
Het gaat mij erom dat ik iedere maand ? 47.95 betaal om gebruik te
kunnen
maken van het internet, dit is minimaal 1x per maand uit de lucht,
(meerdere
malen over gebeld).
De keren dat ik ben geholpen is mij steeds gezegd dat het probleem
opgelost
is, maar helaas niet.
De laatste keer dat ik gebeld heb met de klantenservice kreeg ik te
horen
dat ik met een half uur weer internet had dit duurde veel langer. Tevens
werd mij verteld dat ik terug werd gebeld, door een monteur, tot op
heden
ben ik niet gebeld en is er ook nog geen oplossing geboden.
Dit vind ik niet correct, zo ga je niet met je klanten om.
Ik wil gewoon dat er een oplossing komt, anders ben ik van plan om mijn
abonnement per direct stop te zetten dit omdat het al een half jaar zo
gaat.
Frank
-------Oorspronkelijk bericht-------
Van: Klachten @Home
Datum: 09/29/05 15:41:29
Aan: Frank Brookman
Onderwerp: Re: Internetverbinding
Geachte heer Brookman,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
@Home geeft geen restitutie voor de gemaakte telefoonkosten, dit is
conform onze Algemene Voorwaarden (art. 11.5). Tijdens het tot stand
brengen van de verbinding met onze klantenservice wordt uitdrukkelijk
vermeld dat het telefoonnummer niet gratis is.
Volgens de gegevens in ons systeem zou uw probleem op 16 september
verholpen zijn door de monteur.
Wij willen u daarom verzoeken contact op te nemen met onze
klantenservice. Wij zullen uw probleem dan onderzoeken en de nodige
actie ondernemen om uw probleem te verhelpen.
De klantenservice is telefonisch bereikbaar op nummer 0900-8112 (0,10
ct/pm). Op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00, op zaterdag
van 10:00 tot 18:00 en op zondag van 12:00 tot 18:00. U kunt de
klantenservice ook per e-mail bereiken via
[email protected].
Uiteraard begrijpen wij dat deze situatie ongemak heeft veroorzaakt. Wij
bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
A.J. Smid
Manager Klantenservice
Behandeld door: Sean Jansen
Original Message Follows:
-------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Afgelopen woensdag had ik eens weer geen internet verbinding.
Dit als de zoveelste keer dat ik geen verbinding met het internet heb en
de
zoveelste keer dat ik contact heb gehad met jullie via de telefoon.
Ik heb dit probleem iedere maand en er wordt iedere keer gezegd dat het
probleem wordt verholpen en dat is maar tijdelijk.
Afgelopen woensdag moest ik een halfuur wachten en vervolgens de stroom
van
de modem afhalen en dan kon ik weer internetten, dit was het verhaal wat
ik
te horen kreeg. Ben toen boodschappen gaan halen, dit heeft langer dan
een
halfuur geduurd, vervolgens heb ik de stroom van de modem gehaald en
helaas
had dit geen effect, vervolgens weer naar jullie toegebeld en er werd
mij gezegd dat er een monteur langs zou komen, heb toen aangegeven dat ik al 2
keer een monteur er bij heb gehad en alles was goed volgens deze
monteur. De
medewerker van de klantenservice internet zij dat ik gebeld werd dit is
tot
op heden nog niet gebeurd.
Ik ben er goed flauw van dat ik iedere keer hier achteraan moet zitten
dat
mijn internetverbinding zo weg is hiervoor betaal ik iedere maand
47.95,
voor plus de kosten die ik maak voor mijn telefoongesprekken met jullie.
Ik hoop tot een goede oplossing, anders stop ik met mijn verbinding via
@home.