LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canal + beëindiging van mijn abonnement, dankzij Radar.

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
J.Oldenhof
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 jul 2005 20:01

Canal + beëindiging van mijn abonnement, dankzij Radar.

Ongelezen bericht door J.Oldenhof »

Na heel veel vijven en zessen over beëindiging van het contract met canal+ ivm met het niet meer uitzenden van de Nederlandse voetbal competitie wedstrijden is canal + tot de conclusie gekomen dat men anders met zijn klanten om moet gaan. Pas nu erkend men in een schrijven aan mij, dat wat men aan Radar reeds had toegezegd in bepaalde gevallen het contract te ontbinden.
Voor de mensen die nog in de strijd met canal+ zijn, HOU VOL, ze weten dat ze juridisch zwak zijn in deze.
DANKJEWEL RADAR medewerkers
gr. Johan

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Canal + beëindiging van mijn abonnement, dankzij Radar.

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik ben blij voor je dat het gelukt is, maar eerlijk gezegd vind ik het nog steeds onzin dat je een contract kunt opzeggen omdat ze een bepaald programma niet meer uitzenden.

Als Nederland 1 stopt met een bepaald programma uitzenden, mag ik dan ook stoppen met belasting betalen?

J.Oldenhof
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 jul 2005 20:01

Re: Canal + beëindiging van mijn abonnement, dankzij Radar.

Ongelezen bericht door J.Oldenhof »

Ja sorry hoor, maar dat is appels met peren vergelijken. Voor ned 1 kies je niet voor die zit gewoon in het zenderpakket, voor canal+ kiest men wel. In eerste instantie verdwijnt de Formule 1, dat was juist de reden waarom ik canal + heb genomen, ik heb toen niet opgezegd omdat het voetbal over bleef. Nu het voetbal ook verdwijnt moet ik het recht hebbenm om mijn verbintenis met Canal+ te stoppen.

Bea

Re: Canal + beëindiging van mijn abonnement, dankzij Radar.

Ongelezen bericht door Bea »

Hoi
Wij liggen met CANAL+ overhoop wij betalen half jaarlijks het abonnement en had vorig jaar opgezegd maar moest nog lid blijven tot dec-2005 maar kreeg in juni een rek;197.70 maar omdat wij een brief hadden gestuurd van radar kregen wij een nieuw aanbod van CANAL dat wij lid moesten blijven tot september maar dan hoor wij toch een nieuwe rekening te krijgen dus wij wachten hebben ze ons eraf gegooid omdat wij een achterstand van betalen hebben door hun fout wat moeten wij doen de resterende bedag a 135 betalen maar geen Canal want als wij betaald hebben sluiten zij ons weer aan ??? ze dreigden met de deurwaarder groetjes Bea

J.Oldenhof
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 jul 2005 20:01

Re: Canal + beëindiging van mijn abonnement, dankzij Radar.

Ongelezen bericht door J.Oldenhof »

Ik heb de nieuwe rekening niet afgewacht en heb gewoon betaald van wat ik dacht dat canal+ van mij zou krijgen en daar hebben ze genoegen meegenomen. Succes en blijf volhouden

wimpie22

Re: Canal + beëindiging van mijn abonnement, dankzij Radar.

Ongelezen bericht door wimpie22 »

Mijn contract is per 1 augustus beiindigd...liep eigenlijk tot november
maar nu kreeg ik in een brief te horen dat ik de decoder mocht houden

dat is toch vreemd? want een jaar of 6 geleden heb ik nog 75 gulden borg betaald geloof ik

fortissimo
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 jul 2005 22:47

Re: Canal + beëindiging van mijn abonnement, dankzij Radar.

Ongelezen bericht door fortissimo »

Mijn contract is per 1 augustus beiindigd...liep eigenlijk tot november
maar nu kreeg ik in een brief te horen dat ik de decoder mocht houden

dat is toch vreemd? want een jaar of 6 geleden heb ik nog 75 gulden borg betaald geloof ik
Wimpie22, ik had dezelfde situatie, Ik belde met Canal+ en mij werd verteld dat eind september deze borg omgerekend in euro's wordt teruggestort. Nog fff bellen dus.
P.s. de decoder kan je net zo goed weggooien, alles wordt toch digitaal.

wimpie22

Re: Canal + beëindiging van mijn abonnement, dankzij Radar.

Ongelezen bericht door wimpie22 »

rare boel,

nou dan zal ik wel even bellen...want als ik niet bel dan krijg je het vast niet automatisch

Gesloten