LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service NAVMAN NAVIGATIE

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
rex2
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 aug 2005 22:29

Slechte service NAVMAN NAVIGATIE

Ongelezen bericht door rex2 »

In juni een navman navigatie ICN 650 van 1000 euro gekocht.
Al direct bleek dat de houder tijdens het rijden naar beneden zakt,en het apparaat is dus niet optimaal te gebruiken.
Terug naar het verkooppunt,en als antwoord "plak er maar een stukkie tape tussen"."Importeur in nl gemaild,En ook zo,n lullig antwoord"koop maar een nieuwe van 54 euro".
Doorgemaild en een mail van iemand anders van A-C systems (importeur navman )gekregen met als antwoord"opsturen die houder dan krijg je een nieuwe"maar helaas sta ik net voor een vakantie en is voor opsturen geen tijd meer om hem dan voor de vakantie te gebruiken.
Mijn voorstel om door de importeur direkt eentje op de post te doen werd dan ook van de hand gewezen(ik zou de oude dan na ontvangst terug sturen).Omruiling via de handelaar zou zeker 5 dagen in beslag nemen,en zou dan zonder navigatie op vakantie moeten.
Ik heb tenslotte het apparaat voor m,n vakantie gekocht,maar ga nu zonder Navman op vakantie,Heerlijk gevoel geeft dat deze slechte service :twisted:

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Slechte service NAVMAN NAVIGATIE

Ongelezen bericht door gravedigger »

Leve de Falckkaarten :) (jaja, heerlijk ouderwets ;))

Gesloten