LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] xs4all vergeet dat wij hebben opgezegd

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
lidy roelse
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2005 20:51

xs4all vergeet dat wij hebben opgezegd

Ongelezen bericht door lidy roelse »

Ten einde raad hebben we het gironummer van xs4all laten blokeren zodat ze geen geld meer automatisch van onze rekening kunnen halen. Na een meningsverschil heb ik in augustus 2004 mijn abonnement schriftelijk opgezegd en heb schriftelijk op de 19de (2004) een bevestiging gehad dat we miv 1 juli 2005 geen lid meer waren. Zojuist valt voor de tweede maal de factuur op de mat en om te voorkomen dat we het weer moeten terugstorten heb ik het nu maar geblokkeerd. Op emails ter uitleg krijg ik trouwens geen reacties.

MikeWeird
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2005 12:16

Re: xs4all vergeet dat wij hebben opgezegd

Ongelezen bericht door MikeWeird »

Het zelfde bij Demon... De opzeg-fax is 'niet aangekomen' of iemand heeft de opzegging niet verwerkt want Demon schrijft: 'Uw originele opzegging kan ik helaas niet in ons systeem terugvinden, dus deze hebben wij niet of niet in goede orde ontvangen'.

Mijn fax heeft keurig een melding geprint dat de communicatie met succes is afgerond...

Dubieus...

Gesloten