LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC oplichters of.....

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

UPC oplichters of.....

Ongelezen bericht door wolferl »

Wij hebben al 4 jaar een Abonnement bij UPC internet.
Chello en we betalen al 4 jaar elke maand 45 euro.
Maar sinds een half jaartje betalen wij voor het zelfde pakket en het zelfde verbruik gemiddeld 120 euro. Hoe komt dit, en serieus we hebben al jaren dezelfde abonnements vorm en betalen al jaren elke maand 45 euro, en nu sinds een half jaar.....en nee we zitten er niet meer op of minder het is exact hetzelfde maar we betalen er bijna 3 keer zoveel voor nu. Iemand een idee wat UPC/chello aan de hand heeft gehaald het laaste half jaar?

Wolferl

Har

Re: UPC oplichters of.....

Ongelezen bericht door Har »

lees je de specificatie niet op hun rekening, misschien extra hoge telefoonkosten van een gezinslid.

De rekening krijg je on line , en het werkt ook nog LOL

wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

Re: UPC oplichters of.....

Ongelezen bericht door wolferl »

Telefoon?


Volgens mij zitten wij in UPC internet forum.

En nee wij hebben enkel Televisie en Internet van UPC.

Telefoon van KPN.

Maar nee, wij internetten niet meer als voorheen en toch meer kosten.

VoIP
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 aug 2005 08:11

Re: UPC oplichters of.....

Ongelezen bericht door VoIP »

UPC brengt geen extra kosten in rekening voor het eventueel overschrijden van de datalimiet op de chello abonnementen Starter en Easy, dus dat zal het niet zijn. Trouwens komt de 45 euro die je maandelijks betaalt niet eens in de buurt van respectievelijk € 14,95 voor chello Starter en € 22,95 voor chello Easy.
Heb je toevallig geen chello Light en DTV in een pakket zitten, dat samen € 45,- kost? Wellicht heeft er iemand wat films besteld waar je zelf niet van op de hoogte bent...

Zelf zou ik trouwens even de helpdesk bellen of je post eens raadplegen en dan met name de specificatie op de factuur van desbtreffende maand(en). Daar word je mijn inziens wijzer van dan hier op Tros radar een nogal wat ongeloofwaardig bericht te plaatsen.

Ik zag twee beren, broodjes smeren
Oh dat was een wonder.
't Was een wonder boven wonder
dat die beren smeren konden
hi hi hi, ha ha ha,
'k stond erbij en ik keek er naar. :roll:

wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

Re: UPC oplichters of.....

Ongelezen bericht door wolferl »

Ja leuk dat wijsje.

Maar we hebben enkel tv en internet van UPC, geen aparte dingen via hun. Maargoed het zal wel zo zijn, we gaan goed kijken.

punkyjunky
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 aug 2005 10:19

Re: UPC oplichters of.....

Ongelezen bericht door punkyjunky »

Als men gewoon bij een erkend bedrijf aansloot hadden jullie deze problemen niet! been there done that...... :idea:

Gesloten