LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Igia- instand cover
Igia- instand cover
Ik wil graag weten wie er ervaring heeft met Igia instand cover van Tel sell. Volgens de reclame is dit een foundation die all huidproblemen zoals, littekens, tatoo's e.d onzichtbaar maakt. Ik heb in het verleden slechte ervaringen gehad met 2 producten van tel sell ,en wil nu niets aanschaffen zonder zekerheid.
-
Re: Igia- instand cover
lieve schat iedereen kan toch zien aan die reclame dat die tattoo een plakplaatje is?! Dus het lijkt me geen goed produkt als ze zulke truukjes nodig hebben groetjes
-
Zsa zsa: wat Tell Sell verkoopt, wordt binnen enkele maanden voor een fractie van de prijs bij winkelketens als Blokker of het Kruidvat verkocht, afhankelijk van het soort produkt.
Tell Sell verkoopt gewoon troep, waardeloze spullen, waar je beter je geld niet aan uit kunt geven. Waarom begeeft die firma zich toch iedere keer op de markt van dubieuze gezondheidsprodukten die voor een veel te hoge prijs aan de man/vrouw gebracht moeten worden?
Kijk naar die afslankgordel: Tros radar nam de proef op de som, de prul werkt niet eens. Ik moet het eerste produkt nog tegenkomen van Tell Sell, dat zijn geld waard is.
Tell Sell verkoopt gewoon troep, waardeloze spullen, waar je beter je geld niet aan uit kunt geven. Waarom begeeft die firma zich toch iedere keer op de markt van dubieuze gezondheidsprodukten die voor een veel te hoge prijs aan de man/vrouw gebracht moeten worden?
Kijk naar die afslankgordel: Tros radar nam de proef op de som, de prul werkt niet eens. Ik moet het eerste produkt nog tegenkomen van Tell Sell, dat zijn geld waard is.
-
Het Aerobed werkt wel redelijk goed. Ik heb zo'n ding met ingebouwde opblaasmotor, en ben er best tevreden over. Wel elders gekocht, dat wel.
Maar die instant cover, wat heb je eraan? Ze laten een vrouw zien met een wijnvlek op haar gezicht, en die verdwijnt dan met dat spul. Je zal het maar hebben en iedere dag zonder je aangeboren wijnvlek door het leven willen gaan, dan moet je gelijk 50 van die potjes bestellen, dan kan je een maandje of 2 vooruit
Maar die instant cover, wat heb je eraan? Ze laten een vrouw zien met een wijnvlek op haar gezicht, en die verdwijnt dan met dat spul. Je zal het maar hebben en iedere dag zonder je aangeboren wijnvlek door het leven willen gaan, dan moet je gelijk 50 van die potjes bestellen, dan kan je een maandje of 2 vooruit