LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoonterreur van Dx.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Ongelezen bericht door JH »

RuudVg je riskeert een ban door namen te vermelden. Het is maar dat je het weet.

Marion Wijk
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 jul 2005 11:33

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door Marion Wijk »

JH wat is een ban ?

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door rust »

stel je niet zo aan jh, het zijn maar dexia honden!!

Marion Wijk
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 jul 2005 11:33

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door Marion Wijk »

Ik lees net dat JH bij Dexia werkt ? Volgens mij werkt hij voor zichzelf, althans dat beweerde hij pas geleden. Ik snap er niets van !!!
Geplaatst op 09 Aug 2005 19:33 door Notenkraker


--------------------------------------------------------------------------------

Mijnheer Groen, mijn collega's Idaho, JH en Hansopje staan al een hele tijd rond de defecte koffieautomaat. Het wachten is op een Belgische monteur
Oh en Idaho ook ik vind het al zo vreemd je vraagt iets aan de één en de ander geeft je antwoord.

Brabander
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 jul 2004 23:17

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door Brabander »

Waarom geen namen vermelden ?

DEXIA is toch een eerlijke bank die ondanks hun aanbod geen schuld bekennen. Als deze damens voor zo een bank willen werken mogen hun namen toch wel bekend worden.

Hebben trouwens wel een slechte call-manager die drie keer op een avond dezelfde 'klant' bellen over een vermeende 'schuld'. In de periode dat de Legiolease contracten per telefoon verkocht werden gebeurde dat niet. Verkocht was verkocht en niet effe nog een keer terugbellen om even op de risico's te wijzen e.d.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door pluutje »

Website met ‘Wanbetaler van de dag’

AMSTERDAM Een aantal incassobureaus vermeldt sinds kort op een website de ‘Wanbetaler van de dag’. Bedrijven die na herhaaldelijk verzoek hun rekeningen nog niet betaald hebben, riskeren zo’n vermelding, schrijft het AD.

Incassoregister.nl. een groep van 400 incassobureaus en 250 deurwaarders, is de actie begonnen. Volgens hen is het de bedoeling de betalingsmoraal van een aantal bedrijven te verbeteren.

De Nederlandse Vereniging van Incasso Ondernemers ziet morele en mogelijk ook juridische bezwaren en ook het College Bescherming Persoonsgegevens is niet gelukkig met de schandpaal-site.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door Janny »

Nou, dan zetten we Dexia toch boven aan.

Er zijn volgens mij nog heel veel mensen die iets te vorderen hebben van de Dexia Bank..

of vergis ik mij,

Ik zelf opteer voor € **.***,**

u ziet het ,het is een bedrag van 5 voor de komma. Wat ik nog tegoed heb, en nog steeds niet is uitbetaald.

Of was het andersom bedoeld.? Nee vast niet zo is het goed.

.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door pluutje »

Nee vast niet zo is het goed! :idea: :wink:
Laatst gewijzigd door pluutje op 10 aug 2005 12:16, 3 keer totaal gewijzigd.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Dexia is er mij 6 voor de komma schuldig ......
Klein detail, Dexia heeft een iets andere mening hierover.
Wel is het angstvallig stil van hun kant, terwijl het achterstallige per maand met 4 cijvers oploopt ..........
OD.

RuudVC
Berichten: 137
Lid geworden op: 01 mar 2004 23:07

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door RuudVC »

Ik heb dit topic geopend om jullie mede te delen dat ik dinsdagavond binnen een uur 3 identieke telefoontjes kreeg van 3 verschillende Dx. medewerksters, waarin mij medegedeeld werd dat ik een betalingsachterstand had etc. Het vreemde is, dat dit inderdaad een fout kan zijn, maar mij lijkt dat 3 telefoontjes binnen een uur te toevallig is om toeval te kunnen zijn en is waarschijnlijk een manier om mensen onder druk te zetten die niet bij een stichting horen of een aanbod geaccepteerd hebben.
Mijn contracten ( profit-effect ) heb ik ca. 2 jaar geleden door een advocaat laten vernietigen ( huurkoop ).
In dit topic had ik ook de namen vermeld van deze 3 dames, maar ik zag tot mijn verbazing dat mijn posting verwijderd is, daarom nogmaals deze melding.
vr.groet, Ruud

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Ik heb zo vaak van die dames aan de lijn gehad.
En ze hebben niets eens je dossier voor zich, of doen alsof als je vragen stelt...
Krijgen volgens mij alleen maar de opdracht om je te bellen en je op je openstaande schuld te wijzen.
En ze besluiten met de opmerking dat Dexia contractueel in haar recht staat om het geld anders op een andere manier te vorderen...
Ik denk dat ze bij mij de moed opgegeven hebben...
maar heeft Dexia ze blijkbaar nog steeds in dienst...
OD.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door Janny »

Voor het eerst na de beëindiging in 2003 kreeg ik een brief van raets. Met het verzoek/bevel tot betaling, Naar mijn idee moest het adres van Dexia daarop staan, maar oke. hetzij zo.( ze moeten nog iets aan mij betalen)

(Mijn post gaat naar de advocaat.) dus verbaasde mij het dat ik post ontving.
enige weken later een brief van Dexia : met exuses voor de raets brief, met vermelding, dat ze wisten dat ik procedeerde, en de mededeling dat ik voor een schikking niet in aanmerking kwam,

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAr, dat ze zo attend waren om toch met mijn advocaat of misschien met mezelf over een schikking te willen praten.

Lief he' ik was geroerd, door zoveel begrip.

:lol: :oops: :P :D :idea:

Ik bedoel maar ze houden toch een dossier van me bij.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Dexia heeft echt het beste met ons voor....
Mij bieden ze steeds de coulanceregeling aan.
Dan kan ik het huis houden en gaan ze me heel erg veel kwijtschelden....
Als je dan uiteindelijk toestemt dat ze de aanvraagformulieren mogen opsturen is van hun goedheid niets meer te merken...
Eerst alle belastingopgaves van de laatse 3 jaar opsturen....en dan maar afwachten of Bruneel nog steeds over zijn hart strijkt...
Stelletje onbenullen....

jannes
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 jul 2005 08:49

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door jannes »

Ik heb vandaag ook bericht van Dexia ontvangen voor de aanvraag van de coulanceregeling.
Volgens mij kan ik hier beter niet op ingaan, of zie ik dit verkeerd.

Ik heb een capital effect (depot).

Jannes

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Hoeveel heb je op je spaarbankboekje staan?

jannes
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 jul 2005 08:49

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door jannes »

Waarom vraag je dat?

Jannes

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Heeft met je gevraagde advies te maken...

jannes
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 jul 2005 08:49

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door jannes »

Oke,

Ik heb niet veel op mijn spaarrekening staan.

Jannes

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

- Heb je de afgelopen 3 jaar er ook niet stilletjes het nodige vanaf
gehaald?

- Hoeveel verdien je maandelijks?

Je ziet wel, alleen de persoon in kwestie kan wat zinnigs over zijn aanbod/schikking/regeling zeggen.

De algemene menig lees je overal op dit forum, tenminste tot voor kort,
nu is het komkommertijd.

gr OD.

jannes
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 jul 2005 08:49

Re: telefoonterreur van Dx.

Ongelezen bericht door jannes »

Dus als ik het goed begrijp is er niet een algemene richtlijn te geven.

Ik heb binnenkort een afspraak met iemand van Leaseproces en zal hen mijn situatie voorleggen.

ik weet wel wat ik wil, en dat is terug naar de situatie zoals die was voor het afsluiten van de leaseovereenkomst. Dus zonder schulden en met veel overwaarde op mijn huis.

Ik denk dat dit moet lukken gezien de gebrekkige informatie die ik heb ontvangen en de hoge maandelijkse last die ik nu moet betalen (€657,00 per maand). Gewoon niet op te brengen met mijn inkomen en 4 opgroeiende kinderen.

Jannes.

Gesloten