LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tiscali slechtste provider van Nederland

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
leonard58

Tiscali slechtste provider van Nederland

Ongelezen bericht door leonard58 »

Begin dit jaar ruim 3 maanden(!) bezig geweest om mijn Tiscali adsl abonnement verhuisd te krijgen naar een nieuw woonadres. Al die tijd was ik verstoken van internet. Tiscali was nauwelijks te bereiken; eindeloze wachtijden en per e-mail (uw bericht is in behandeling genomen onder nr....) duurde het soms 10 dagen voor je een antwoord kreeg. En die antwoorden waren dan nog onzinnig ook.
Ik heb toen per eerstvolgende contractdatum natuurlijk mijn abonnement opgezegd. Dat was 21 juli jl.
Tiscali heeft mij bevestigd dat vanaf die datum het abonnement is opgezegd en inderdaad: vanaf die datum kan ik niet meer internet op.
Maar ik had natuurlijk een nieuwe provider gekozen: xs4all.
xs4all kan echter al weken lang niet mijn aansluiting realiseren, omdat Tiscali nog steeds het adsl signaal niet van de lijn heeft verwijderd!
Ik heb gebeld, ge-e-mailed, gefaxed: JA, u bent sinds 21 juli GEEN klant meer, maar wij weten ook niet waarom het signaal niet is verwijderd...... Tot op de dag van vandaag is dat signaal nog steeds niet verwijderd! Wie heeft raad?? Hoe kan ik van Tiscali worden verlost???[/b]

sjaak99

Re: Tiscali slechtste provider van Nederland

Ongelezen bericht door sjaak99 »

Je kan even contact opnemen met de salesafdeling van XS4ALL (020-3987654) en vragen of ze je aanlegorder willen laten afwijzen door KPN. Misschien is je order zelfs al afgewezen omdat er nog een signaal van Tiscali op je lijn zit. Als die aanlegorder is afgewezen dan kan er een telco-telco migratie worden aangevraagd door XS4ALL (sinds 1 augustus is het ook mogelijk om van andere netwerken dan het KPN netwerk naar XS4ALL over te stappen). Dit gaat dan wel 23 dagen duren maar je weet dan wel waar je aantoe bent.

Gesloten