LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pretparken

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
linda36
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 apr 2005 22:07

Re: pretparken

Ongelezen bericht door linda36 »

Dolfinarium heeft dit jaar wel een schandalige prijsverhoging ingevoerd.23 euro per persoon en juli/aug 24 euro.Ik vind dit echt niet leuk meer.

Mijn meiden van 9 en 14 vinden Slagharen gelukkig nog wel leuk en dat doen we ieder jaar meestal een paar dagen.Vinden we leuker als een dagkaart en het eten en drinken is daar ook betaalbaar

ChillPlace
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 mar 2005 13:54

Re: pretparken

Ongelezen bericht door ChillPlace »

toverland is voor kleine kinderen ''grotere'' kinderen
vinden er al gauw niks aan!

Jbroeders1986

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Jbroeders1986 »

Die boosterbike en die logflume vinden ze prachtig hoor! Daarnaast doet de tokkelbaan het ook altijdt goed!

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

zijn wij met z'n alleen vergeten dat een 20 jaar geleden een pretpark in verhouding ook erg duur was?
Dit was voor menig gezin ook echt sparen voor een dagje uit.

Maar we hebben het een tijd lang erg goed gehad, dus een pretpark kon er makkelijk af met een heel gezin. Maar nu het allemaal wat krapper is gaat men 'zeuren'.

Leg je er nu gewoon eens bijneer dat een pretpark een luxe is. Waar men net als 20 jaar geleden voor moest sparen.

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Hehe, eindelijk iemand die het wel snapt! Bedankt gast hierboven!

irke

Re: pretparken

Ongelezen bericht door irke »

een hele warme dag sixplags in belgie koste ons met 2 pers 180euro, we hadden 2 liter water bij ons en wat broodjes, maar door het warme weer hebben we water a2.50euro aan de lopende band gekocht en waren onze boordjes zo verlept dat we daar maar iets hebben gegeten.
voor de rest eigenlijk niks gekocht of geks gedaan, vind ik best duur ja, ik zou best wat vaker willen gaan maar ga liever op vakantie met dat geld.

irke

Re: pretparken

Ongelezen bericht door irke »

oeps vergeten we hebben 1 foto gekocht wel verdeeld met 5man en thuis gekopieert, foto koste 8 euro perstuk

MissDeedy
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jun 2005 15:09

Re: pretparken

Ongelezen bericht door MissDeedy »

Ik heb ook wel eens gehoord van een pretpark (hang me er niet aan op maar volgens mij was dat Slagharen) en daar mag je geen eten of drinken mee naar binnen nemen. Wordt er dus bij de ingang een tassencontrole gehouden (!) Te gek voor woorden... :evil:

Dutchy
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 mar 2005 16:19

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Dutchy »

In Slagharen mag je alles mee naar binnen nemen hoor. Wij waren ook gewapend met een koelbox vol koude blikjes frisdrank en broodjes en gingen zonder problemen langs de kassa (met kortingsbon overigens).

Een koelbox meenemen is trouwens wel iedereen met een gezin aan te raden, want het eten en drinken is sinds de invoering van de euro ook in Slagharen erg duur geworden. Een patatje met mayonaise kost er € 2,10 en een blikje Coca Cola € 2,15. Voor het parkeren betaalden we € 6,-

MissDeedy
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jun 2005 15:09

Re: pretparken

Ongelezen bericht door MissDeedy »

Ik zei ook al, kweet niet zeker of het Slagharen was.....maar mijn punt is, dat het gewoon belachelijk is dat je VERPLICHT wordt om daar de consumpties te halen; nóg meer kosten dus! :twisted:

B.V.
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2005 15:58

Re: pretparken

Ongelezen bericht door B.V. »

Uit ervaring weet ik dat je bij (voorheen) Sixflags geen consumpties mee mag nemen in koelboxen en koeltassen. Doe je echter je drinken en broodjes in een gewone tas, dan kunt je deze gewoon meenemen.
Ik heb trouwens meegemaakt met dat mensen door de beveiliging werden aangehouden bij de ingang omdat zij een koeltas bij zich hadden :roll:
Deze tas moest of terug naar de auto worden gebracht of kon in een kluisje bij de ingang worden bewaard. Na de etenswaren te hebben overgeladen in mijn gewone tas heeft hij de koeltas teruggebracht. Ik kon echter gewoon doorlopen.
De sfeer was echter niet meer zo vrolijk :x
Ik heb begrepen dat Sixflags inmiddels is overgenomen. Hoe het beleid nu is weet ik niet ........

Antonman
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2005 11:54

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Antonman »

Inmiddels mag je bij Walibi World (voorheen Six Flags) wel meenemen wat je wilt en zijn er zelfs picknickplaatsen ingericht in het park.

Het park is nu sowieso een stuk beter, mooier en vrolijker sinds deze nieuwe naam en nieuwe doelstelling. Voor de kinderen is er nu een stuk meer te doen, overal kom je entertainment tegen in het park en die nieuwe Splash Battle is echt voor jong en oud want iedereen vermaakt zich perfect in de Splash.

Nadat ik dit jaar het park uitliep heb ik meteen een seizoenskaart gekocht (€79 euro of een familiepas voor €196 totaal) en ben ik er al meerdere keren geweest terwijl ik vorig jaar nog zo gezegd heb dat ik er nooit meer heen wilde.

Six Flags is weg, Walibi is terug en beter dan ooit!!! :D

Dutchy
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 mar 2005 16:19

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Dutchy »

Wij zijn afgelopen zondag in Walibi World geweest. Tot mijn grote verbazing gingen de wildwaterbaan en nog een paar attracties pas om 11.30 open. Tal van kramen waar je eten en snoepgoed kon kopen waren gesloten. Het is hoogseizoen en dan verwacht je toch dat alles vanaf 10 uur in het park geopend is.
Walibi World is een mooi park met veel groen, geweldige achtbanen, maar ik mis gezelligheid.

Radar
Site Admin
Berichten: 5513
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Radar »

U kunt uw mening over pretparken ook kwijt in de vakantiehulp die links is te vinden in het menu van de Radarsite.

Redactie Radar

Gesloten