LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Consult injectie ggd

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Jeffie
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 aug 2005 10:18

Consult injectie ggd

Ongelezen bericht door Jeffie »

Ik ben vandaag naar de ggd geweest om een injectie te krijgen tegen hepatitus A.

Ik moest 21 euro betalen voor een consult. een 55 euro voor de prik zelf.

Waar ik nu over klaag is dat mijn consult bestond uit 1 vraag namelijk waar ga je naar toe. daar betaal je dus 21 euro voor.

zijn er nog meer mensen die dit mee gemaakt hebben.

eend77
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 mei 2005 18:57

Re: Consult injectie ggd

Ongelezen bericht door eend77 »

Je betaald geen 21 euro voor die vraag, maar voor het feit dat iemand je die prik geeft.. dit kost geld... niemand werkt voor niks...

anch
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 feb 2005 17:35

Re: Consult injectie ggd

Ongelezen bericht door anch »

Daar heb je gelijk in, niemand werkt tegenwoordig meer voor niets. Trouwens, ik vind het een "non" item. Als je voor je werk naar het buitenland moet betaalt je werkgever het wel en als je (veel) geld over hebt voor een vakantie naar een van de landen waar je deze injecties voor nodig hebt, moet je ook niet klagen over de kosten die dit extra met zich meebrengt. (luxe) Gezondheidszorg wordt duur betaald!!!

els g.
Berichten: 25
Lid geworden op: 20 jun 2005 22:04

Re: Consult injectie ggd

Ongelezen bericht door els g. »

Ik vind dat iedereen het recht heeft om iets "duur" te vinden, zeker op een consumentensite. Als consumenten proberen we toch ook het goedkoopste koffiezetapparaat te vinden? Waarom mag er dan niet geklaagd worden over deze tarieven? Als iedereen dit maar voetstoots accepteert dan gaan we met z'n allen binnenkort failliet aan dit soort uitgaven.

Jeffie
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 aug 2005 10:18

Re: Consult injectie ggd

Ongelezen bericht door Jeffie »

Je betaalt voor de prik zelf al 55 euro + nog is 21 euro voor het consult dus volgens mij wordt de injectie zelf al betaald uit de 55 euro.

lijkt me een logische verklaring.

Gesloten