LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ENQUETE DEMATERIALISATIE

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
belegger123

ENQUETE DEMATERIALISATIE

Ongelezen bericht door belegger123 »

Ik ben student Handelswetenschappen, optie financiën.

Voor mijn scriptie heb ik een enquête laten opstellen waarvan ik de resultaten wens te verwerken in mijn verhandeling. Het gaat over uw beleggingsgedrag en hoe dit kan/zal beïnvloed worden door de afschaffing van papieren effecten vanaf 1 januari 2008.

Ik zou het erg waarderen mocht u enkele minuutjes vrij maken om deze korte enquête te beantwoorden. U kunt volledig anoniem blijven. Uw gegevens worden niet doorgegeven noch openbaar gemaakt.

Mijn enquête staat op:

http://www.studentenonderzoek.com/webfo ... ormID=3093

(i.p.v. mailadres kunt u gewoon een nickname ingeven)

Hartelijk dank

singsing

Re: ENQUETE DEMATERIALISATIE

Ongelezen bericht door singsing »

Belegger123, misschien is het beter aan AEGON te vragen wat die gedaan hebben met hun zogenaamde aankopen, wat zij hebben gedaan met de rendementen, wij zijn immers gedupeerden van die club, wanneer jij er achter komt hoe smerig AEGON 110.000 personen met hun SPRINTPLAN hebben opgelicht kom ik persoonlijk je een bul uitreiken. En je mag komen op ons grote overwinningsfeest!
Dus, zit je totaal verkeerd met je enquete, in ieder geval op de verkeerde site, hier zijn alleen door AEGON besodemieterde personen
te vinden, UGH!, 110.000!!!
Maaaaaaaaaaaaaaaaar, gerechtigheid zal volgen!

AEGON, GEEF ONS GELD TERUG![/i][/b]

Gesloten