LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] concert within temptation

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door S. »

iemand die ook wil afspreken en het stokbrood meeneemt
Goed.....zorg ik stokbrood met kruidenboter en het mooie weer. 8)

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door b.olsen »

maak ik wel sate , alleen ; hoe krijgen we het eten het stadion in?

cindyj1980
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2005 11:47

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door cindyj1980 »

Oke, volgens mij dwaalt iedereen nu een beetje af...
Allereerst: jammer dat je gelijk commentaar krijgt als je dus graag een boterhammetje meeneemt naar een concert. Ik vind namelijk dat het iedereen zijn eigen keus is of en waar je wat eet! Volgens mij is het niet de bedoeling dat we voor elkaar gaan beslissen of je dan voor *** staat. Misschien is het namelijk wel ontzettend puberaal om je daar druk over te maken! Ik heb nog nooit brood meegenomen naar een concert, maar als ik honger zou hebben, interesseert het me geen *%^& wat andere mensen daar dan van zouden vinden!

Verder is het wat mij betreft een goeie regel dat je geen blikjes enzo mee mag nemen, dat is voor je eigen veiligheid.

Ik begrijp heel goed dat mevrouw haar irritatie/verbazing uitspreekt over die rittenkaart voor het toilet en de lauwe/dure patat. Het gaat ook te ver allemaal. Helaas is er vanuit de concertbezoeker niet veel meer mogelijk dan je mening uit blijven spreken en tot de tijd dat de prijzen weer wat minder worden eens goed nadenken hoe graag je ergens naar toe wilt gaan...

cindyj1980
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2005 11:47

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door cindyj1980 »

Oke, volgens mij dwaalt iedereen nu een beetje af...
Allereerst: jammer dat je gelijk commentaar krijgt als je dus graag een boterhammetje meeneemt naar een concert. Ik vind namelijk dat het iedereen zijn eigen keus is of en waar je wat eet! Volgens mij is het niet de bedoeling dat we voor elkaar gaan beslissen of je dan voor *** staat. Misschien is het namelijk wel ontzettend puberaal om je daar druk over te maken! Ik heb nog nooit brood meegenomen naar een concert, maar als ik honger zou hebben, interesseert het me geen *%^& wat andere mensen daar dan van zouden vinden!

Verder is het wat mij betreft een goeie regel dat je geen blikjes enzo mee mag nemen, dat is voor je eigen veiligheid.

Ik begrijp heel goed dat mevrouw haar irritatie/verbazing uitspreekt over die rittenkaart voor het toilet en de lauwe/dure patat. Het gaat ook te ver allemaal. Helaas is er vanuit de concertbezoeker niet veel meer mogelijk dan je mening uit blijven spreken en tot de tijd dat de prijzen weer wat minder worden eens goed nadenken hoe graag je ergens naar toe wilt gaan...

cindyj1980
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2005 11:47

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door cindyj1980 »

oeps de computer liep vast, vandaar dat hij er 2 keer op staat...

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik vind namelijk dat het iedereen zijn eigen keus is of en waar je wat eet!
Zo werkt het dus niet. In de bus mag je ook geen friet gaan zitten eten, ook al zou dit jouw eigen keus zijn. Zo zijn de regels nu eenmaal en die heb je te accepteren. Als iemand die niet wil accepteren dan moet die persoon niet naar dat concert gaan of in die bus gaan zitten.

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door woman4life »

Blijkbaar is het dus niet je eigen keus want op het kaartje staat aangegeven in 9 van de 10 gevallen als het niet 10 van de 10 is dat je geen eten en drinken mee mag nemen en als iemand dan klaagt dan krijgt die commentaar inderdaad van mij !

Als ik vind dat iemand voor l*l staat dan vind ik dat en dan maak ik dat zelf uit.

Als ik puberaal ben dan ben jij dat zeker want jij maakt je druk om mij

met andere woorden je maakt je druk om een puberaal persoon.

over de prijzen ben ik het wel eens dat is ook niet meer normaal maar dat is echt overal en daar baal ik ook van maja je moet wat...

nieuws1111
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2005 20:31

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door nieuws1111 »

Bailey,

Dit vergelijken met de bus dat je daar geen friet mag eten is dus geen vergelijking.
Dit is ingesteld om de bus netjes te houden, hetgeen ook te begrijpen is.
Het niet eten meenemen naar een concert is ervoor dat mensen het dure eten bij hun gaan kopen, is iets heel anders.

Claimertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 jul 2005 11:09

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door Claimertje »

Ik vind het absoluut niet kunnen dat er letterlijk je eigen eten en drinken afgepakt wordt. Voor veel mensen zijn de consumpties ter plekke gewoon veel te duur tot zelfs a-sociaal duur. Bedenken deze lieden eigenlijk wel dat er mensen zijn die erg slecht lange tijd zonder eten en drinken kunnen, zoals bijvoorbeeld diabetus patienten. Als die zich niet prettig voelen kunnen ze echt niet een half uur in de rij gaan staan. Eigenlijk zouden we zulke zaken met z'n allen niet langer moeten nemen, het is ronduit belachelijk en te gek voor woorden.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door S. »

Moet ik eerlijk iets bekennen........ :oops:
namelijk dat ik bij zulke gelegenheden wel eens eten mee naar binnen smokkel. Lust namelijk geen lauwe patat.

Kan het me levendig voorstellen dat de organisatoren geen blikjes en al helemaal geen flesjes op het terrein willen, maar met een lekker croissantje sla je nog geen deuk in een pakje boter - dat zou jammer zijn, want dan verkrummeld de boel- dus.....

Groetjes van een ondeugende S. :wink:

stealth73
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2005 16:53

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door stealth73 »

Tja, met z'n allen gaan klappen voor de prijzen en het belaberde voer zal wel helpen. Ben een 30er en naar veel concerten geweest, de lol gaat er langzaam vanaf en ik heb steeds vaker het idee dat ik in de efteling terecht ben gekomen ipv bij een concert. Inderdaad, het blijft leuk, muziekje beetje hangen in de zon en ga maar door. Als dat voor de gemiddelde Nederlander dadelijk niet meer te betalen is zijn we toch ergens de weg kwijt geraakt.

Ik zeg boycotten, met name de grote jongens zoals Mojo. Die zijn uiteindelijk trendbepalend en zolang we bakken met poen moeten betalen om ergens in het gras te liggen gaat het niet goed. Het concert of festival moet weer terug naar de mens ipv naar de inhalige organisator. Zonder ons geen feestje.

En ja, ik kan het allemaal wel betalen da's het punt ook niet. Maar 4 euro voor een evenementen biertje van 2% is echt belachelijk. Om het over de breezers maar helemaal niet te hebben. En hoe idioot is het eigenlijk om je eigen voer/drinken mee te nemen? 3 dagen dunne van een tosti die al 9uur in de zon ligt is MINDER zeg ik dan. Wederom: feesten begonnen ooit om de mensen bij elkaar te krijgen en om plezier te maken. Een paar handige jongens maken daar nu een uitzuigfestijn van, JAMMER JAMMER JAMMER.

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door bitchy »

de prijzen zijn ook te gek voor woorden
dat zal niemand ontkennen
maar je eigen eten&drinken mee naar binnen sjouwen gaat te ver

punkyjunky
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 aug 2005 10:19

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door punkyjunky »

Ieder zijn eigen mening, maar laat zo een organisatie nou zorgen voor goed eten en geen lauwe patat, de vijfrittenkrtn. voor het toilet is ook belachelijk, vraag er gewoon 50ct / 1euro voor, mensen komen voor de artiesten niet om 5x naar het toilet te gaan, dan heb je al de helft van het concert gemist, beetje zonde toch??

tommy19
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 aug 2005 09:00

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door tommy19 »

maar de meeste mensen gaan niet alleen naar een concert.. over het algemeen zit je toch wel met 2 mensen en vaak toch wel een auto vol. wat neerkomt op toch 5 mensen en dan een 5 rittenkaart voor de wc. hey dat is dan wel weer slim opgemerkt. zo zal je altijd mensen hebben die een paar keer overhouden maja probeer van al de mensen die er komen maar iedereen blij te houden. vaak staat in programma boekjes/site's wel het regelement en anders zijn die dingen wel aan te vragen.. je weet wat je krijgt wat het kost dus dan niet na de tijd zeuren. ja het is duurder geworden maar wat niet. als je alles wat duurder is geworden wil boycotten kan je niet meer leven en heb je niets meer.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door Bailey »

Voor veel mensen zijn de consumpties ter plekke gewoon veel te duur tot zelfs a-sociaal duur.
Sorry, maar dan moeten ze niet gaan. Ik ben eens naar een Formule 1 race geweest in Spa. 200 Euro voor 2 dagen, patatje 5 euro, broodje hamburger 5 euro. Ja, duur, maar dat weet ik van te voren. Als ik het niet wil betalen, dan zou ik niet gaan.
Bedenken deze lieden eigenlijk wel dat er mensen zijn die erg slecht lange tijd zonder eten en drinken kunnen, zoals bijvoorbeeld diabetus patienten.
Als je aangeeft dat je er een bepaalde reden is dat je wat meeneemt, zullen ze in de meeste gevallen niet moeilijk doen. Ik moet zelf ook altijd wat water bij me hebben, om een bepaalde reden. Als ik dat vertel doen ze nooit moeilijk, ook niet in de bioscoop ofzo.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door S. »

Ik mis een beetje rebels gedrag!!!
Iedereen tolereert het maar.
Is toch niet normaal, 5 euro voor een bakje friet.
Dat is nu echt fors omzet naar binnen harken voor zulke ondernemers.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door Bailey »

Het enige wat je kan doen is of niet gaan of niks kopen. Ze krijgen het er toch wel voor, anders zouden ze het niet vragen. Laatst was ik op de kermis in Tilburg, daar vroegen ze 3 euro voor een patatje, ook geen normaal bedrag. Dat heb ik dus ook niet gekocht. Maar als je de hele dag op een circuit rondhang, ja dan lust je wel eens wat, dus dan koop je het wel.

Ik ben zelf op zich best wel rebels :wink: , maar ik zou niet weten wat ik er in dit geval aan zou moeten doen.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door Shareena »

Dit is wettelijk niet toegestaan je tassen controleren
Wel bij een concert dus.. Lees de achterkant van het kaartje maar... Ik neem ook weleens een boterham mee (omdat ik medicijnen innemen moet...) En ik heb nog nooit meegemaakt dat ze het afpakten...

lianne87
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 aug 2005 01:01

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door lianne87 »

ik ben zelf ook naar dit concert geweest; en ik begrijp deels eigenlijk niet waar het probleem nou ligt. het concert duurde van 5 tot 12; als je van te voren goed gegeten hebt houd je t daar wel op uit. na afloop langs de febo of wat dan ook dan overleef je de terugreis ook wel weer ;)

Dit was geen gewoon concert van within temptation; dat kan iedere fan wel vertellen. dit was echt een megaspektakel wat nog nooit plaats heeft gevonden. 4 bands op 1 avond; heel veel special effects; goede muziek en een supermooie sfeer.
zoiets laat je toch niet bederven omdat je broodje word afgepakt? kom op zeg.
en als er een medische achtergrond is waarvoor je drinken/eten nodig hebt; wil een brief van de dokter ook nog wel eens werken ;)
en als je er zo veel problemen mee hebt dat je eten word afgepakt moet je maar eens vaker goed nadenken en je afvragen waarom er zo af en toe op t java mensen met kerstmutsen op liepen ;) die werkt nog altijd....

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: concert within temptation

Ongelezen bericht door S. »

en als je er zo veel problemen mee hebt dat je eten word afgepakt moet je maar eens vaker goed nadenken en je afvragen waarom er zo af en toe op t java mensen met kerstmutsen op liepen
Kijk, dit bedoel ik nu met rebels gedrag. :D
Vind dit wel een heel leuke en die frietuitbaters lopen op deze manier echt niet zoveel omzet mis hoor. Die harken ze ruimschoots binnen door de veels te hoge prijzen die ze vragen voor hun patatjes.

Laat ze wat creatiever worden in hun aanbod.
Voor een lekker broodje wil ik best betalen. :wink:

Gesloten