LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange County is een ramp voor vroegboekers

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
tuks

Re: Orange County is een ramp voor vroegboekers

Ongelezen bericht door tuks »

Ik dacht dat het juist de Hollanders waren die zich overal aan aanpasten.
Je hoeft je in de vakantie toch ook niet helemaal aan te passen in het buitenland, als je er gaat wonen wel!!! Ik zou ook niet zo gauw naar een "Hollands dorp" in het buitenland gaan, maar ieder beleeft zijn vakantie op zijn eigen manier.

Over de hele wereld heb je hollandse 'enclaves' Van Australie tot Brazilie voorzien van molens en hollandse koeien. En daar zijn ze vaak na drie eeuwen nog niet aangepast.

Als je op vakantie bent en je gaat naar een land als turkije, dan lijkt het me logisch dat je in een hotel turks eten krijgt. In turkije stikt het van de moskeen, dus de kans is groot dat je een moskee hoort als je op je hotelkamer ligt. Juist daar klagen de mensen dan over en worden hotels als Orange County uit de grond gestampt.

Mijn ding is het niet, dus je zal mij er niet tegenkomen. Maar juist omdat er mensen zijn die zich niet willen aanpassen gaan naar zo'n hotel toe.

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

Waarom moet je je aanpassen als je op vakantie gaat? Moet je dan opeens de lokale hap gaan eten of zo, Spanjaard die hier even een weekje komt gaat toch ook niet meteen aan de boerenkool met worst. Onzin. Als mensen op vakantie gaan toetsen ze alles wat ze eten/doen aan wat er thuis is, en als t dan bevalt (daar op lijkt, wat men kent dus) wordt t gegeten/gedaan.
Alleen ik vind t van geen smaak hebben als je in een volendams/amsterdams pandje gaat zitten aan de turkse riviera. Kijk een pizza of patat bij nederlandse tent vind ik nog kunnen maar om zo iets oerlelijks daar neer te zetten, met een totaal niet daarbij passende omgeving dan moet je toch wel een verknipte geest hebben. Bah!

tuks

Ongelezen bericht door tuks »

dat bedoel ik nou ook...

Captain Peacock

Ongelezen bericht door Captain Peacock »

Waarschijnlijk klinkt het allemaal anders dan het is, dergelijk concept is gewaagd...leuk dat de manager een Nederlander is .... Wellicht raadzaam, eerst kijken dan een mening vormen..

Lachuh!!!!!

FIJNE VAKANTIE

Rasputin1

Ongelezen bericht door Rasputin1 »

Als je persoonlijk gaat kijken vergeet dan niet de zakjes remia fritessaus mee te nemen, want die hebben ze daar niet.En het broodje Van Dobbe kroket smaakt echt niet zonder echte remia fritessaus.

jofra

Ongelezen bericht door jofra »

Ik heb met stijgende verbazing de reacties gelezen van al die mensen die zulke slechte ervaringen hadden met Orange County!
Ik heb laatst toevallig een krantenartikel gelezen over dit resort en kreeg bijna spontaan braakneigingen!
Hoe komt een weldenkend mens ertoe om naar zoiets walgelijks op vakantie te willen gaan? Helaas moet ik constateren dat veel van mijn landgenoten nog steeds kiezen voor plat vermaak! Het zij zo!

Turkije is een mooi land met echte cultuurplaatsen, waar de zon óók schijnt, maar nee, men moet zo nodig naar dit soort superkitsch.
Lekker All Inclusive, veel vreten, zuipen tot je er bij neervalt, veel gebral enz. Tjonge jonge wat hebben we een fantastische vakantie gehad!
Na veertien dagen weer naar huis en je dan zo snel mogelijk ziek melden vanwege darmstoornissen etc.
Nee, mijn vakantie was heerlijk. Op een prachtig eiland met een prima hotel en half-pension. Lekker uitgerust thuisgekomen. En dat kan ik iedereen aanraden.

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

Heb ook dat artikel gelezen in de krant en zag dus de foto, kon t niet geloven en zal daar dan ook nooit heen gaan.

ine1961

Ongelezen bericht door ine1961 »

Er zijn vele mogelijkheden om op vakantie te gaan.
All-inclusive in een resort vol met nederlanders, kamperen in Frankrijk in een koepeltentje, met je rugzak trekken door Peru.
Gelukkig heeft iedereen andere ideeen over het invullen van de vakantie, iedereen heeft daar een persoonlijke voorkeur voor.
Het gaat erom dat als je op vakantie gaat, je het fijn hebt, en als je thuiskomt dat je uitgerust en met plezier weer naar school of werk kunt gaan.Dat je terug kunt kijken op een fijne vakantie die je hebt ingevuld zoals jij het leuk vind.
Dus als mensen naar Orange County willen gaan, moeten ze dat helemaal zelf weten.
Ikzelf ga al jaren naar een camping in frankrijk waar een ingerichte bungalowtent op mij wacht, kamperen maar toch een beetje luxe.
Ongetwijfeld zijn er mensen die dit ook vreselijk zullen vinden, maar je maakt je vakantiekeuze naar eigen smaak en plezier.

Miquel

Ongelezen bericht door Miquel »

Ben ik het helemaal mee eens; zelf zou ik er niet eens willen zitten, omdat dan het buitenland gevoel ver te zoeken is.

Maar ik respecteer het wel dat anderen dat helemaal top vinden en dat zien als een perfecte vakantie; zoveel mensen, zoveel wensen.

En maar goed ook, anders zouden we allemaal naar hetzelfde op vakantie gaan; ben je op vakantie, kom je je collega's e.d. nog tegen... :lol:

de agrarier

Ongelezen bericht door de agrarier »

Als je amsterdamse collega's hebt kom je ze op Orange County inderdaad wel tegen ja.
Gezellig met z'n allen aan de bar en amsterdamse herinneringen ophalen, amsterdamse liedjes zingen, over het "legendarische" verleden van ajax zwijmelen en ga zo maar door.

de agrarier

Ongelezen bericht door de agrarier »

UP
Vanwege die oerhollandse gezelligheid die we thans in ons druilerige landje moeten missen

Gesloten