LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stinkend konijn
Re: Stinkend konijn
Is het wel een konijn ? Is het geen stinkdier?
groet
groet
echte dierenliefhebbers hiero....
kijk eens op www.konijnen.nl, en leer wat meer over je huisdiertje.
het is zeker gestoord om te zeggen mijn konijn stinkt! Ook het wassen van een konijn heb ik nog nooit gehoord.Luister naar Flappie van Youp van het Hek.
Terugkomend op de onaangename geur van het konijntje.
Mijn buurvrouw heeft een rood poeske en dit stonk enorm naar vis;
haar poeske is behandeld met oud-Hollandse groene zeep(natuurbasis)
en haar poeske ruikt weer als vanouds.
Misschien een tip om het konijntje ook met milde groene zeep te behandelen.
Minie
Mijn buurvrouw heeft een rood poeske en dit stonk enorm naar vis;
haar poeske is behandeld met oud-Hollandse groene zeep(natuurbasis)
en haar poeske ruikt weer als vanouds.
Misschien een tip om het konijntje ook met milde groene zeep te behandelen.
Minie
NEEEEEE geen zeep!!!! dat is superslecht voor konijnen!!!
zeep is ook voor katten erg slecht
Marianna
Marianna
Zet het beest in een emmer met een bodempje zout water!, het beest zal er een hekel aan hebben, maar zorg er voor dat er niet te veel water in zit, want dan verzuipt het konijn, en kan het beest in de pan, en ik denk niet dat dit de bedoeling is...
Deze methode hebben we met onze grote stinkende borre (kater) ook gedaan,
De lucht die het beest verspreidt was niet te harden, nu is het iets beter geworden!,
Misschien ligt het ook wel aan het vreten, dat het konijn krijgt, in het droogvoer wordt soms ook wel dierlijke afvalresten in verwerkt, stap een over op een ander merk voer, waar geen dierlijke afvalresten in zitten verwerkt,
Veel succes met dit stinkende konijn!.
Deze methode hebben we met onze grote stinkende borre (kater) ook gedaan,
De lucht die het beest verspreidt was niet te harden, nu is het iets beter geworden!,
Misschien ligt het ook wel aan het vreten, dat het konijn krijgt, in het droogvoer wordt soms ook wel dierlijke afvalresten in verwerkt, stap een over op een ander merk voer, waar geen dierlijke afvalresten in zitten verwerkt,
Veel succes met dit stinkende konijn!.
-
OMG echt hier kan ik zo boos over worden, als er op een forum zo dom en achterlijk gepraat word!
1 Een konijn kan je niet vergelijken met een ander huisdier!
2 Er is niet voor niets een forum over huisdieren, dus mag dit topic gewoon geplaatst worden!
3 Vele mensen moeten hier gebanned worden, want door dat soort mensen komen mensen met serieuze problemen niet meer terug!
En verder, het beestje heeft waarschijnlijk ander voer nodig of zit het van binnen niet lekker, waardoor het zo ruikt. Wat andere ook zeiden, ga dus zowiezo naar de dierenarts ( hoop dat je dat in tussentijd wel gedaan heb ).
Een konijn mag je ook echt never nooit wassen. Eigenlijk zal het konijn daardoor ook nog erger gaan ruiken.
Al snap ik niet dat je konijn ruikt, want ik zelf heb een konijn en vroeger veel konijnen gehad en die roken niet/nooit.
1 Een konijn kan je niet vergelijken met een ander huisdier!
2 Er is niet voor niets een forum over huisdieren, dus mag dit topic gewoon geplaatst worden!
3 Vele mensen moeten hier gebanned worden, want door dat soort mensen komen mensen met serieuze problemen niet meer terug!
En verder, het beestje heeft waarschijnlijk ander voer nodig of zit het van binnen niet lekker, waardoor het zo ruikt. Wat andere ook zeiden, ga dus zowiezo naar de dierenarts ( hoop dat je dat in tussentijd wel gedaan heb ).
Een konijn mag je ook echt never nooit wassen. Eigenlijk zal het konijn daardoor ook nog erger gaan ruiken.
Al snap ik niet dat je konijn ruikt, want ik zelf heb een konijn en vroeger veel konijnen gehad en die roken niet/nooit.