"Alladin
Geplaatst op 31 Jul 2005 21:01 door Alladin
--------------------------------------------------------------------------------
Beste mensen,
Mijn naam is Alwin Stanley Meyerhoven en ik heb een voorstel met betrekking tot het onderwerp 'Multi Level Marketing'.
Ik ben een startende ondernemer die na een, voor mij, grondige zoektocht besloten heb om met MLM als werkwijze aan de slag te gaan.
Ik ben met een project bezig welke ik aan wil gaan bieden aan minister de Geus.
Het project moet leiden naar een daling in de werkloosheidcijfers.
De doelgroep van het project zijn: reïntegratie kandidaten, uitkeringsgerechtenden, werknemers die op de lijst staan om ontslagen te worden of net ontslagen zijn of van mensen die een verandering in hun hedendaagse leven willen aanbrengen.
Hoe het project in zijn werk gaat wil ik graag aan jullie presenteren, jullie kunnen jullie aanmelden op
www.yadeco.nl.
Het project heet: "YA!DECO Care(s)"
Geef bij aanmelding wel aan dat jouw interesse in dit project ligt, dit om eventuele misverstanden te voorkomen.
Mijn verzoek aan jullie is: zouden jullie, en met jullie bedoel ik zowel voor- als tegenstanders, mij willen helpen met dit project?
-----------------------------------------------------------------------------
Geloof je het zelf?
"uitkeringsgerechtenden, werknemers die op de lijst staan om ontslagen te worden of net ontslagen zijn of van mensen die een verandering in hun hedendaagse leven willen aanbrengen. "
De groep mensen die dus makkelijk te manipuleren is: gevolg, jij en andere mlmers worden er beter van, of deze mensen er zelf beter van worden is nog maar de grote vraag....stel dat je de werkloosheid naar nul brengt wat dus inhoudt dat je er ongeveer 400.000 mensen bij krijgt, misschien iets meer of minder, weet het echte werkloosheidscijfer op het moment niet, wie wordt er dan beter...de hogere levels en de onderste levels zullen wakker worden en denken: IK ben opgelicht!!
Hou toch op met die reclame...wat je allemaal niet moet doen om nieuwe verkopers en ditributeurs te werven, een forum, marktplaats, speurders.nl, kleine vreemde nietszeggende advertenties in de krant...heb je geen vrienden? Oh nee, die heb je al gebruikt natuurlijk en hebben jou nu flink laten stikken omdat je je hebt laten manipuleren door anderen.
Succes ermee...