LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scarlet service

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
scarlet
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2005 17:06

Scarlet service

Ongelezen bericht door scarlet »

Een schande dat Scarlet ongestraft haar produkten op de markt mag brengen zonder enige garantie op kwaliteit en afhandeling.
Mijn aanvraag bij scarlet voor het produkt dat ons aller Beau mij via sterspotjes aanprees verliep aanvankelijk, zij het met enige vertraging goed. Eind juni had ik een modem en verbinding. Op 21 juli om 10.30 werkte mijn telefoon en internet via de ADL niet meer.
Scarlet mobiel gebeld (kosten voor rekening klant), sorry hoor dat dit gebeurde met u verbinding het gaat maximaal 5 werkdagen duren. Wel wat lang he? 5 werkdagen het is nu vrijdag dus ben pas volgene week vrijdag weer bereikbaar? Ja dat denk ik wel.
Dinsdag maar weer gebeld. Kan nog even duren. Vrijdag weer bellen, het zal vandaag toch wel inorde komen. Het ligt bij Colt telecom wij van Scarlet kunnen hier niets aan doen. Maar wij zeggen het contract met Colt toch op want zij presteren slecht. Wat heb ik daar nu aan ? Niets meneer maar het is maar dat u het weet. Maandag maar weer gebeld meneer het gaat nog even duren, mag ik dan mijn dossier nummer dan bel ik zelf wel met Colt. dat mogen wij u niet geven en u mag niet bellen met Colt. Colt gebeld, kunt u mij helpen mij om lijn weer te herstellen, heeft u uw dossier nummer van Scarlet voor mij dan ga ik kijken wat ik kan doen. Scarlet gebeld, van Colt mag ik bij u mij z.g. ticketnummer opvragen, natuurlijk meneer ik zal even kijken. Het nummer raakt direct in gesprek en de verbinding verbroken. Weer gebeld ik zou mijn ticketnummer krijgen, dat mogen wij niet geven. Geeft dan nu je baas maar eens. Die hebben wij niet, geef dan je hoofdkantoor maar aan de lijn. U kunt alleen schrijven naar postbus 158 in Lelystad.Het volgende kontakt met Scarlet gaf als resultaat dat het nu allemaal de schuld van Bibi net uit Hoofddorp was en dat het nog wel een paar weken kon duren. Maar ook KPN zou het wel eens verkloot (woorden Scarlet helpdesk)kunnen hebben. Om kort te gaan nog vele malen gebeld, op het bandje stond steevast er zijn 14 of 21 wachtende voor u en de wachttijd is 30 seconden. Van alle gesprekken was de wachttijd gemiddeld ongeveer 55 minuten. Op 12 augustus ontving ik een bief van KPN ja juist KPN met de mededeling dat ik vanaf 17 augustus geen klant meer was van KPN. KPN gebeld en gevraagd als ik nog klant ben bij jullie waarom heb ik dan geen telefoon. Dat is niet zo mooi ,maar u bent eigenlijk geen klant meer van KPN, waarom schrijven jullie dat dan ? Wij dragen alles per 17 augustsu over aan bibi net. Ben ik nu wel of geen klant van KPN. Dat ligt ergens in het midden maar we helpen u morgen om 0900 staat er een monteur. Hij stond er vijf voor negen, twee maal inbellen met zijn mobiel naar de centrale en ik was weer online ongeveer 3 minten werk en geen kosten. Dat is tenminste service. Ik ben direct terug gegaan naar KPN. Zij hebben voor mij alles bij bibi net en Scarlet geblokkeerd.
Ik op mijn beurt heb alles opgezegd bij Scarletr per mail en per brief. Al mijn kosten voorlopig geclaimd bij Scarlet en de automatische incasso teruggedraaid en geld terug laten storten.

Nu is Scarlet wakker. 1 x bief dat ik klant ben tot 30.06.06 en 1 x brief dat ze geen geld konden afschrijven en of ik binnen vijf dagen wilde betalen. No way er zijn nog 21 wachten voor en het gaat nog jaren duren voor Sarlet aan de beurt is. Ik overweeg vede om aangifte te gaan doen van oplichting omdat zij iets verkopen wat ze niet hebben.

Ik wil hiermee iedereen op het hart drukken, trap er iet in !!!! zelfs Beau is tot inkeer gekomen. Wat Scarlet aanbiedt is technisch nog niet eens goed mogelijk dus blijf zitten waar je zit en als je bij Scarlet zit maak dat je weg komt.


[/b]

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: Scarlet service

Ongelezen bericht door Predicador »

topic frustraties over scarlet en andere providers bestaat al... wellicht dat je daar eerst kan zoeken voor je een nieuwe thread opent.

Slotje?

Radar
Site Admin
Berichten: 5514
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Scarlet service

Ongelezen bericht door Radar »

Idd er bestaan al genoeg topic's
deze kan op slot

Gesloten