LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 3 x 3 actie opel nederland.

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
heuvelop
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 aug 2005 23:17

3 x 3 actie opel nederland.

Ongelezen bericht door heuvelop »

:!: Opel Nederland heeft een unieke actie gehad met voorraad auto's! echter als je niet financieert dan kom je niet in aanmerking voor de 3 jaar garantie en 3 jaar gratis onderhoud.
zou men bij opel denken dat als je contant betaald, kan je het onderhoud ook makkelijk betalen.
wat opel al niet moet doen om het meest verkochte merk te zijn.
:shock:

Fac ut vivas !!!
Berichten: 125
Lid geworden op: 21 aug 2005 20:29

Re: 3 x 3 actie opel nederland.

Ongelezen bericht door Fac ut vivas !!! »

Ik vind het een goede actie en heb er ook gebruik van gemaakt. Ook ik kan mijn nieuwe Meriva contant (plus inruil) betalen. Maar je bent gek als je niet van deze actie gebruikt maakt.

De 10.000 die ik nog moet betalen, laat ik nu op de bank staan, waar ik 2 % rente van trek, 200 euro het eerste jaar, het tweede ongeveer 130 nog en het derde nog 70, kortom 400 euro extra korting. De afschrijvingen gaan ook van deze rekening, dus daarom wordt het bedrag steeds lager. omdat het 3 jaar een renteloze financiering is, maak ik de winst.

Dus al kan je de auto in een keer betalen, waarom zou je het doen met deze actie, dan ben je wel heel erg slecht in rekenen. (of is het zwart geld)

NONO
Berichten: 392
Lid geworden op: 28 jul 2005 19:47

Re: 3 x 3 actie opel nederland.

Ongelezen bericht door NONO »

Moet je over die 10.000 Euro dan weer geen belasting betalen?

En werd daar niet van een rendement van 4% uitgegaan, terwijl je aangeeft dat je slechts 2% maakt?

Als je er van uitgaat dat je die 10.000 voor noodgevallen achter de hand wilt houden, okay.

Maar om nu echt er van uit te gaan dat het zo voordelig is gezien dat belastingsysteem in dit land, waag ik toch te betwijfelen.

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: 3 x 3 actie opel nederland.

Ongelezen bericht door flepp »

Opel speelt natuurlijk op klanten die geen contant geld hebben die daarna lekker rente mogen betalen en in het fuik zitten. :shock:

heuvelop
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 aug 2005 23:17

Re: 3 x 3 actie opel nederland.

Ongelezen bericht door heuvelop »

Fac ut vivas !!!
Je kunt goed rekenen maar je mag en kan 3 jaar lang niets met de auto doen (behoudens rijden) de auto blijft totdat je de laatste cent betaald heb namelijk eigendom van GMAC de finacieringsbank van opel.
als je om wat voor redenen de auto wil of moet verkopen dan is dat binnen die drie jaar niet toegestaan.

Manta79
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 nov 2005 08:59

Re: 3 x 3 actie opel nederland.

Ongelezen bericht door Manta79 »

ik heb het ook gedaan, maar ja hetzelfde geld voor je hypotheek, huis is van de bank....

Helicon
Berichten: 27
Lid geworden op: 05 dec 2005 20:48

Re: 3 x 3 actie opel nederland.

Ongelezen bericht door Helicon »

Heb zeer onlangs een nieuwe Meriva gekocht en wilde ook gebruik maken van de aantrekkelijke financiering, doch heb dat op aanraden van de verkoper niet gedaan.
Financieel is het aantrekkelijk, maar heeft als groot nadeel dat je een aantekening bij de BKR krijgt. Dat kan problemen opleveren als je je hypotheek wilt aanpassen of een creditcard wilt aanvragen.
Een goed advies vond ik en heb nu geen 3x3 maar 3x2 aanbod gekregen en onlangs de polis voor het gratis derde jaar gekregen.

Zoals zo vaak met dit soort zaken bepaalt je dealer hoe (on)tevreden je over een merk of produkt bent.
Overigens stuurt Opel je na aanschaf een enquetteformulier toe waaruit je de (on)tevredenheid over Opel en dealer kunt laten blijken.

Ik ben ZEER tevreden!

Gesloten