LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Scarlet one
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 18 jul 2005 10:46
Re: Scarlet one
Ik had geen telefoonaansluiting toen ik scarlet one aanvroeg, en heb dus niets met kpn te maken.
Heb dus ook geen kpn abbonement nodig om via scarlet te kunnen bellen!!
Dat het zo lang duurt, vanaf het aanmelden tot het daadwerkelijk hebben van de diensten, dat klopt.Maar dat is vante voren gezegt(bij mij in ieder geval)
Alles doet het nu, maar erg tevreden ben ik er ook niet over.
- de belminuten gaan niet gelijk in als je telefonie via hun hebt(duurt nog n paar weken)
- lijn van de telefoon valt erg vaak weg tijdens gespreken, maar van storingen hebben ze nooit gehoord!
-ook internet valt regelmatig weg,heel erg irritant!
- de wachttijden voor alle nummers bij scarlet, zijn minimaal een uur!!
- met de kans dat je telefoonverbinding na 3 kwartier wegvalt en je weer opnieuw n uur in de wacht kan gaan staan.
Nee, multikabel(internet via de kabel) was nog het beste, nooit problemen mee, en als er at was, storing ofzo, kreeg je een mailtje van te voren dat er werkzaamheden zouden zijn.
En die was ook veel goedkoper!
Spijt dat ik overgestapt ben!!!
Heb dus ook geen kpn abbonement nodig om via scarlet te kunnen bellen!!
Dat het zo lang duurt, vanaf het aanmelden tot het daadwerkelijk hebben van de diensten, dat klopt.Maar dat is vante voren gezegt(bij mij in ieder geval)
Alles doet het nu, maar erg tevreden ben ik er ook niet over.
- de belminuten gaan niet gelijk in als je telefonie via hun hebt(duurt nog n paar weken)
- lijn van de telefoon valt erg vaak weg tijdens gespreken, maar van storingen hebben ze nooit gehoord!
-ook internet valt regelmatig weg,heel erg irritant!
- de wachttijden voor alle nummers bij scarlet, zijn minimaal een uur!!
- met de kans dat je telefoonverbinding na 3 kwartier wegvalt en je weer opnieuw n uur in de wacht kan gaan staan.
Nee, multikabel(internet via de kabel) was nog het beste, nooit problemen mee, en als er at was, storing ofzo, kreeg je een mailtje van te voren dat er werkzaamheden zouden zijn.
En die was ook veel goedkoper!
Spijt dat ik overgestapt ben!!!
Re: Scarlet one
@Flowerking,
onzin wat je zegt, dit is absoluut niet het geval bij Scarlet. Zij hebben een eigen netwerk. Je betaald dus helemaal niets aan de KPN!!!!!!
onzin wat je zegt, dit is absoluut niet het geval bij Scarlet. Zij hebben een eigen netwerk. Je betaald dus helemaal niets aan de KPN!!!!!!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 28 jul 2005 19:29
Re: Scarlet one
Ook ik ben het het slachtoffer geworden van het succes van Scarlet. Ben nu bezig met hen in gebreke te stellen. Heeft iemand voor mij een bruikbaar voorbeeld daarvan
Joris
Joris
Re: Scarlet one
Wij hebben in mei ons aangemeld bij Scarlet, voor telefonie (mobiel en vast) en internet. We zitten nog steeds te wachten!
Er is een monteur langs geweest, maar deze kon internet niet aanleggen, want KPN moest eerst iets veranderen. Dat hoefden wij niet te regelen dat deden zij wel. Niet dus! Wij belden met Scarlet en stonden ook een 3 kwartier tot een uur in de wacht voordat we er iemand aan kregen. Zij meldden ons dat KPN het "ISRA punt" moest vaststellen. Kpn zegt vervolgens dat het "ISRA punt" bekend is en dat dat geen probleem moet zijn. We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Weer bellen we met Scarlet en staan in de wacht. We zouden teruggebeld worden: niet dus. Zelf weer gebeld: er kwam geen monteur, want er was er bij ons al één geweest en dus stonden we onderaan de lijst. Welke logica zit daar achter? Wij hebben geen idee!
Ondertussen betalen we aan Scarlet, KPN en Tele2. We overwegen de rekeningen van Scarlet niet meer te betalen omdat zij zich niet aan de afspraak houden.
Wat betreft het abonnement van KPN: In een brief van Scarlet stond dat je gewoon gebruik blijft maken van het KPN netwerk, maar Scarlet betaalt de kosten. Dat berekenen ze weer door aan de klant. Op die manier komt alles op 1 rekening.
Ik wil iedereen aanraden voorlopig nog niet de overstap te maken naar Scarlet!!!!
Er is een monteur langs geweest, maar deze kon internet niet aanleggen, want KPN moest eerst iets veranderen. Dat hoefden wij niet te regelen dat deden zij wel. Niet dus! Wij belden met Scarlet en stonden ook een 3 kwartier tot een uur in de wacht voordat we er iemand aan kregen. Zij meldden ons dat KPN het "ISRA punt" moest vaststellen. Kpn zegt vervolgens dat het "ISRA punt" bekend is en dat dat geen probleem moet zijn. We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Weer bellen we met Scarlet en staan in de wacht. We zouden teruggebeld worden: niet dus. Zelf weer gebeld: er kwam geen monteur, want er was er bij ons al één geweest en dus stonden we onderaan de lijst. Welke logica zit daar achter? Wij hebben geen idee!
Ondertussen betalen we aan Scarlet, KPN en Tele2. We overwegen de rekeningen van Scarlet niet meer te betalen omdat zij zich niet aan de afspraak houden.
Wat betreft het abonnement van KPN: In een brief van Scarlet stond dat je gewoon gebruik blijft maken van het KPN netwerk, maar Scarlet betaalt de kosten. Dat berekenen ze weer door aan de klant. Op die manier komt alles op 1 rekening.
Ik wil iedereen aanraden voorlopig nog niet de overstap te maken naar Scarlet!!!!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 28 jul 2005 19:29
Re: Scarlet one
Beste Janine,
Ik heb Scarlet Telecom B.V. op 1 augustus jl. per aangetekend schrijven in gebreke gesteld omdat zij de voorwaarden niet nakomen en hen aansprakelijk gesteld voor de extra maandelijkse kosten > € 37,45. Ook heb ik een groot aantal redacties van computerbladen, kranten, TrosRadar en Kassa van het wanbeleid van Scarlet op de hoogte gesteld.
Sterkte met je "strijd" tegen Scarlet!
Joris Korst
Ik heb Scarlet Telecom B.V. op 1 augustus jl. per aangetekend schrijven in gebreke gesteld omdat zij de voorwaarden niet nakomen en hen aansprakelijk gesteld voor de extra maandelijkse kosten > € 37,45. Ook heb ik een groot aantal redacties van computerbladen, kranten, TrosRadar en Kassa van het wanbeleid van Scarlet op de hoogte gesteld.
Sterkte met je "strijd" tegen Scarlet!
Joris Korst
Re: Scarlet one
Ingebrekestelling is niet zo ingewikkeld:
In een briefje melden wat de overeenkomst met Scarlet inhoudt: (bv) telefonie en internet voor een bedrag van €50 per maand. Wanneer die diensten nog niet in orde zijn, geef je ze twee weken de tijd om alsnog aan hun verplichtingen te voldoen. Mocht dat na die tijd alsnog niet goed zijn, dan ontbind je de overeenkomst. Dat houdt in dat Scarlet de dienst niet meer hoeft te leveren en dat jij geen geld verschuldigd bent. Als al een bedrag betaald is, dient dat door Scarlet terug te worden betaald. Daarnaast is dan vaak praktisch ook te eisen dat de (ADSL)-lijn wordt vrijgegeven voor een andere aanbieder.
Aangetekend versturen en juridisch klopt het verhaal dan. Praktische uitwerking kan anders zijn en een probleem kan dan zijn dat een en ander slachts via de rechter af te dwingen is. Maar dan kun je altijd nog een poging wagen via de Consumentenbond (als die actie er nog is, tenminste)
In een briefje melden wat de overeenkomst met Scarlet inhoudt: (bv) telefonie en internet voor een bedrag van €50 per maand. Wanneer die diensten nog niet in orde zijn, geef je ze twee weken de tijd om alsnog aan hun verplichtingen te voldoen. Mocht dat na die tijd alsnog niet goed zijn, dan ontbind je de overeenkomst. Dat houdt in dat Scarlet de dienst niet meer hoeft te leveren en dat jij geen geld verschuldigd bent. Als al een bedrag betaald is, dient dat door Scarlet terug te worden betaald. Daarnaast is dan vaak praktisch ook te eisen dat de (ADSL)-lijn wordt vrijgegeven voor een andere aanbieder.
Aangetekend versturen en juridisch klopt het verhaal dan. Praktische uitwerking kan anders zijn en een probleem kan dan zijn dat een en ander slachts via de rechter af te dwingen is. Maar dan kun je altijd nog een poging wagen via de Consumentenbond (als die actie er nog is, tenminste)
Re: Scarlet one
Wat een K bedrijf....
Al vanaf april 2004 abonnee maar niets deugd...
De eerste paar rekeningen betaald inmiddels al een tijdje gestopt met betalen...Want de rekeing van 37,45 zoals afgesproken heb ik nog gehad, was altijd meer en zelfs 1x over de 100 euro...
Toen ben ik dus gestopt met betalen... Dan vinden ze je trouwens heel snel, ze bellen je dan zelfs en sturen een dreigbrief...
Ik heb niet gereageerd en wat denk je:
Scarlet heeft de telefoon afgesloten maar helaas voor hen, de KPN zit daar natuurlijk nog steeds tussen, dus wat blijkt. Uit bellen lukt niet meer maar iedereen kan mij nog bereiken omdat zij mij gewoon bellen via de KPN... En dat uitbellen is snel opgelost via de KPN, lees verder...
Ik heb al heel wat keren gebeld met hun afdeling COLLECTIONS binnen enkle minuten krijg je dan een heel kwade juffrouw aan de telefoon die als het haar niet bevalt gewoon de hoorn erop gooit... Brutaal personeel tot en met... De klant is koning kennen ze daar niet... Behalve bij de klantenservice, want daar moet je zijn om je aan te melden, daar zijn ze super vriendelijk en behulpzaam...
Inmiddels heb ik de KPN gebeld en zij sturen me nu een formulier op waardoor zij Scarlet van de lijn wippen en ik ook gewoon weer uit kan bellen, via de KPN welteverstaan maar ja, die betaalde ik toch nog steeds.
Ook ik kreeg op mijn opzeg email keurig reactie dat ik tot april volgend jaar lid zou blijven. ECHT NIET DUS... Zij zijn in gebreke gebleven dus ik hoef niet te betalen.
Inmiddels al heel wat boze brieven, emails en faxen gestuurd maar heel vreemd, geen enkele reactie.
Wel dreigen ze met incassaburo's enz... nou, ik ben er klaar voor en klaar mee...
Ik betaal niets meer! De KPN heeft mij trouwens gemeld dat Scarlet helemaal niet kan porteren omdat ze daar de faciliteiten helemaal niet voor hebben...
Misschien handig als iedereen hier elke dag een paar keer belt naar Scarlet met klachten en dan niet naar die nummers waar je uren moet wachten maar gewoon naar die chagerijnige dames (nou ja dames) op de afdeling Collections 0320-285967 ga daar maar eens klagen over het feit dat de rekeningen niet overeenkomen met het afgesproken maandelijkse bedrag en dat je nog steeds bij de KPN betaald.. Ze hebben niet eens antwoord hier op...
Ik zet er een advocaat op, ben helemaal klaar met dit K. bedrijf...
Al vanaf april 2004 abonnee maar niets deugd...
De eerste paar rekeningen betaald inmiddels al een tijdje gestopt met betalen...Want de rekeing van 37,45 zoals afgesproken heb ik nog gehad, was altijd meer en zelfs 1x over de 100 euro...
Toen ben ik dus gestopt met betalen... Dan vinden ze je trouwens heel snel, ze bellen je dan zelfs en sturen een dreigbrief...
Ik heb niet gereageerd en wat denk je:
Scarlet heeft de telefoon afgesloten maar helaas voor hen, de KPN zit daar natuurlijk nog steeds tussen, dus wat blijkt. Uit bellen lukt niet meer maar iedereen kan mij nog bereiken omdat zij mij gewoon bellen via de KPN... En dat uitbellen is snel opgelost via de KPN, lees verder...
Ik heb al heel wat keren gebeld met hun afdeling COLLECTIONS binnen enkle minuten krijg je dan een heel kwade juffrouw aan de telefoon die als het haar niet bevalt gewoon de hoorn erop gooit... Brutaal personeel tot en met... De klant is koning kennen ze daar niet... Behalve bij de klantenservice, want daar moet je zijn om je aan te melden, daar zijn ze super vriendelijk en behulpzaam...
Inmiddels heb ik de KPN gebeld en zij sturen me nu een formulier op waardoor zij Scarlet van de lijn wippen en ik ook gewoon weer uit kan bellen, via de KPN welteverstaan maar ja, die betaalde ik toch nog steeds.
Ook ik kreeg op mijn opzeg email keurig reactie dat ik tot april volgend jaar lid zou blijven. ECHT NIET DUS... Zij zijn in gebreke gebleven dus ik hoef niet te betalen.
Inmiddels al heel wat boze brieven, emails en faxen gestuurd maar heel vreemd, geen enkele reactie.
Wel dreigen ze met incassaburo's enz... nou, ik ben er klaar voor en klaar mee...
Ik betaal niets meer! De KPN heeft mij trouwens gemeld dat Scarlet helemaal niet kan porteren omdat ze daar de faciliteiten helemaal niet voor hebben...
Misschien handig als iedereen hier elke dag een paar keer belt naar Scarlet met klachten en dan niet naar die nummers waar je uren moet wachten maar gewoon naar die chagerijnige dames (nou ja dames) op de afdeling Collections 0320-285967 ga daar maar eens klagen over het feit dat de rekeningen niet overeenkomen met het afgesproken maandelijkse bedrag en dat je nog steeds bij de KPN betaald.. Ze hebben niet eens antwoord hier op...
Ik zet er een advocaat op, ben helemaal klaar met dit K. bedrijf...
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 17 jun 2005 07:31
Re: Scarlet one
Scarlet one biedt telefonie aan via de adsl lijn. Dit is het zogenaamde VOIP principe, maar waarschijnlijk was dat al wel duidelijk. Omdat je bij een abonnement van hen een aansluiting krijgt op het internet, kost het bellen via internet geen cent extra. Bij bijv. wanadoo adsl + telefonie krijg je echter wel een rekening van KPN erbij omdat wanadoo gebruik maakt van de kpn lijnen. Scarlet doet dit niet, dus kun je je abo van KPN in principe opzeggen.
Voor degene die zich wil aansluiten bij Scarlet: NIET DOEN! Ze zijn duur en doordat je geen KPN abo meer hebt, kun je ook niet bellen en gebeld worden als het bij scarlet misgaat.
Voor degene die zich wil aansluiten bij Scarlet: NIET DOEN! Ze zijn duur en doordat je geen KPN abo meer hebt, kun je ook niet bellen en gebeld worden als het bij scarlet misgaat.
Re: Scarlet one
Dat is dus niet waar...Ook Scarlet maakt gebruik van de KPN lijnen daarom heeft iedereen die via Scarlet belt nog steeds rekeningen van de KPN...
Maar met 1 ding ben het eens SCARLET, NOOIT DOEN!
Maar met 1 ding ben het eens SCARLET, NOOIT DOEN!
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 07 aug 2005 10:51
Re: Scarlet one
Jeanelle,
Waarschijnlijk kunnen zij het ook aanbieden via Non-Linesharing waardoor het abonnement van KPN wel de deur uit kan indien gewenst.
Wellicht de moeite waard van het navragen........
Waarschijnlijk kunnen zij het ook aanbieden via Non-Linesharing waardoor het abonnement van KPN wel de deur uit kan indien gewenst.
Wellicht de moeite waard van het navragen........
Re: Scarlet one
Ik ben nu al vanaf januari bezig om scarlet one te krijgen.
Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt maar niet. De help desk stuurt je van het kasje naar de muur. Als je hun raad opvolgt is het bij de volgende alweer anders al met al word je niet geholpen. Ik begrijp dat meer mensen hier klachten over hebben is het niet handig om ze nu eens via een uitzending aan te pakken misschien helpt dat.
Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt maar niet. De help desk stuurt je van het kasje naar de muur. Als je hun raad opvolgt is het bij de volgende alweer anders al met al word je niet geholpen. Ik begrijp dat meer mensen hier klachten over hebben is het niet handig om ze nu eens via een uitzending aan te pakken misschien helpt dat.
Re: Scarlet one
Ik heb ze zojuist bij mij aan de deur (nieuwerkerk ad ijssel) gehad en ze afgepoeierd met de melding dat ik er veel teveel horror verhalen over lees.
Was'ie niet blij mee, maar goed, da's mijn probleem niet.
Ik blijf lekker bij KPN en Planet Internet.
Goedkoop? Niet echt.
Kwaliteit? Jazeker!
Was'ie niet blij mee, maar goed, da's mijn probleem niet.
Ik blijf lekker bij KPN en Planet Internet.
Goedkoop? Niet echt.
Kwaliteit? Jazeker!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 aug 2005 14:06
Re: Scarlet one
Scarlet One.....NIET DOEN !!!!
1. Aanvraag.....: foutieve tenaamstelling, heeft me 2 uur wachtstand gekost (ja die moet je betalen, dat valt namelijk niet onder het zgn gratis bellen) om dat gecorrigeerd te krijgen. Daarna was het in de correspondentie gewijzigd, maar niet in mijn e-mailadres. Dus heet je Piet Jansen, dan krijg je een e-mail adres [email protected], dat je naam dan niet helemaal klopt........ach daar moet je niet over zeuren, dan maak je maar een alias aan. Hoe er vervolgens een alias wordt aangemaakt.......dat kan niemand je vertellen bij Scarlet.......huppatee, weer 30 minuten in de wacht.
2. Hoezo u heeft niets meer met KPN te maken, KPN komt toch echt in opdracht van Scarlet de aansluiting realiseren (in mijn geval ging het om een nieuwe aansluiting) Een toch serieuze brief van de KPN dat ik echt thuis moest zijn "om de monteur naar het aansluitpunt te begeleiden" om vervolgens na een hele ochtend te hebben gewacht een telefoontje te krijgen van de KPN dat het op afstand al was gedaan. Maar niet getreurd meneer Harteman, uw vrije ochtend die u voor JAN *** heeft moeten nemen praten we verder niet over, we geven het door aan Scarlet en ze kunnen het modem bij u installeren hoor. Nou Scarlet zal nu wel snel reageren....Ik ben er klaar voor.....JIPPIE ! Helaas is deze droom ook snel vervlogen.......weer 60 minuten naar het niet-gratis 0900 scarlet reageertnooit.nl. Nou meneer Harteman.......vreemd dat u nog niet gebeld bent door onze planning, ik ga er werk van maken. HOERA HOERA HOERA, Scarlet komt zijn afspraak na, ik werd zowaar gebeld door de planner na ongeveer een halve dag.
3. Digitenne......Weet je wat: "Doe me dat er maar bij, lijkt me wel makkelijk, ben verhuisd en val in een ander verzorgingsgebied dan dat van Essent" Alles aangemeld......enne: "Meneer Harteman, we nemen om veiligheidsredenen alles op en de tape start nu, als u alles wil bevestigen met "ja", dan heeft u feitelijk uw contract ondertekend. Ok prima, braaf als ik ben lekker overal ja op zeggen. Maar ja, er kwam maar geen pakketje met de digitale ontvanger, toch maar weer bellen met Scarlet. (naar het niet-gratis nummer) Maar meneer Harteman, u heeft dat helemaal niet aangevraagd hoor in het (kl*te) SYSTEEM is niets terug te vinden. Uw woonlaats valt buiten het verzorgingsgebied van Digitenne, dus het kan helemaal niet. Heb ik keuze.......geloof het niet, euuhhhhh, laat maar dan.
4. Lekker met mijn vriendinnetje 's avonds een uur over niks kletsen door de telefoon, vertellen dat ik haar zo leuk vind en bijzonder etc etc...U kent het wel. Hmmm, toch maar eens even navraag doen bij Scarlet wanneer ik mijn nieuwe nummer krijg zodat ik die aan wat bekenden kan doorgeven. Nou meneer Harteman.....het tijdelijke nummer zoals wij in onze correspondentie vermelden is uw definiteive nummer hoor....uw 500 belminuten zijn dus ingegaan...
Ok, fijn dat jullie mij op de hoogte brengen van mijn definitieve nummer nadat ik er zelf achteraan heb moeten bellen. Enne........fair use policy.....toch ? Nee nee, Scarlet hanteert 500 belminuten. Hoezo fair use ? Keiharde bellimiet.....hier komen de eerste addertjes onder het gras vandaan ! Dat verteld Beau niet..nee om zgn misbruik tegen te gaan. Misschien belde ik iedere avond wel naar mijn vriendin toen ik nog bij de KPN zat, maar sorry Angelique, dat gaat nu niet meer. Ik voel een afstand......een hele grote afstand.
5. Hee, mijn firewall geeft een aanval weer en als ik het goed lees, komt deze bij Scarlet vandaan. Toch eens vrijblijvend een mailtje sturen om te vragen hoe het mijn privacy zit en of ik het goed begrijp dat niet iemand mijn pc probeert te hacken via Scarlet, maar dat Scarlet zelf op mijn systeem probeert te kijken. Aaaahhhhhhh, kijk eens, een mooie
autoreply met een referentienummer van Scarlet. Mooi, daar komen ze wel op terug. Maar ook deze droom is 2 maanden na het versturen van deze mail en anderhalve maand na het versturen van de reminder toch ook vervlogen...jammer hoor.
6. Vervlogen dromen......ach ja, ieder mens wordt er in zijn leven mee geconfronteerd. Uiteindelijk zijn het allemaal luxe zaken en aan de andere kant van de wereld gaan mensen dood van de honger, weet je, ik ben best blij met Scarlet, het werkt nu allemaal. Hoi, met Marco...waarom bel je op mijn mobiel, ik ben gewoon thuis hoor...wat zeg je, nummer is niet in gebruik, ik kan wel gewoon naar buiten bellen. Ik kan dus niet gebeld worden....hhhmmmm. Toch maar weer even bellen met het 0900 hetisenblijftscarlet.nl. (had ik u overigens al verteld dat dit een niet gratis nummer is?)
Na 45 minuten in de wacht te hebben gestaan......moest ik even worden doorverbonden met een andere afdeling, waarna ik toch enigzins mijn ongenoegen laten blijkend, stelde dat ik niet meer in de wacht wilde staan. Geen probleem meneer Harteman, het is erg druk, u wordt teruggebeld om vervolgens je voicemail af te luisteren met een berichtje erop dat ze me niet konden bereiken, of dat ik maar even met 0900 zewillennaarjeluisteren.nl wil bellen.
Dat vervolgens weer gedaan, het duurde nu slechts 32 minuten !! (goed he!) afgesproken dat er per ommegaande een storingsmelding wordt gedaan naar de monteurs. En verder.......we gaan u bellen hoor, ZE nemen contact met u op. (Hoe was het ook alweer.....aan de Goden overgeleverd ?)
Mevrouw, mevrouw, mag ik misschien ook nog even opmerken dat ik een echo in de lijn hoor....Ja dat klopt, ik ga een nieuw modem voor u bestellen. Ah een gegronde klacht dus.
Scarlet, bedankt voor jullie fantastisch service en dienstverlening, bedankt voor jullie heldere aanbod waar geen addertjes onder het gras vandaan kwamen. En ik heb goede hoop dat het nieuwe modem wordt besteld en zonder verdere telefoontjes bij mij wordt geinstaleerd. Kortom, ik zou overstappen op Scarlet !
1. Aanvraag.....: foutieve tenaamstelling, heeft me 2 uur wachtstand gekost (ja die moet je betalen, dat valt namelijk niet onder het zgn gratis bellen) om dat gecorrigeerd te krijgen. Daarna was het in de correspondentie gewijzigd, maar niet in mijn e-mailadres. Dus heet je Piet Jansen, dan krijg je een e-mail adres [email protected], dat je naam dan niet helemaal klopt........ach daar moet je niet over zeuren, dan maak je maar een alias aan. Hoe er vervolgens een alias wordt aangemaakt.......dat kan niemand je vertellen bij Scarlet.......huppatee, weer 30 minuten in de wacht.
2. Hoezo u heeft niets meer met KPN te maken, KPN komt toch echt in opdracht van Scarlet de aansluiting realiseren (in mijn geval ging het om een nieuwe aansluiting) Een toch serieuze brief van de KPN dat ik echt thuis moest zijn "om de monteur naar het aansluitpunt te begeleiden" om vervolgens na een hele ochtend te hebben gewacht een telefoontje te krijgen van de KPN dat het op afstand al was gedaan. Maar niet getreurd meneer Harteman, uw vrije ochtend die u voor JAN *** heeft moeten nemen praten we verder niet over, we geven het door aan Scarlet en ze kunnen het modem bij u installeren hoor. Nou Scarlet zal nu wel snel reageren....Ik ben er klaar voor.....JIPPIE ! Helaas is deze droom ook snel vervlogen.......weer 60 minuten naar het niet-gratis 0900 scarlet reageertnooit.nl. Nou meneer Harteman.......vreemd dat u nog niet gebeld bent door onze planning, ik ga er werk van maken. HOERA HOERA HOERA, Scarlet komt zijn afspraak na, ik werd zowaar gebeld door de planner na ongeveer een halve dag.
3. Digitenne......Weet je wat: "Doe me dat er maar bij, lijkt me wel makkelijk, ben verhuisd en val in een ander verzorgingsgebied dan dat van Essent" Alles aangemeld......enne: "Meneer Harteman, we nemen om veiligheidsredenen alles op en de tape start nu, als u alles wil bevestigen met "ja", dan heeft u feitelijk uw contract ondertekend. Ok prima, braaf als ik ben lekker overal ja op zeggen. Maar ja, er kwam maar geen pakketje met de digitale ontvanger, toch maar weer bellen met Scarlet. (naar het niet-gratis nummer) Maar meneer Harteman, u heeft dat helemaal niet aangevraagd hoor in het (kl*te) SYSTEEM is niets terug te vinden. Uw woonlaats valt buiten het verzorgingsgebied van Digitenne, dus het kan helemaal niet. Heb ik keuze.......geloof het niet, euuhhhhh, laat maar dan.
4. Lekker met mijn vriendinnetje 's avonds een uur over niks kletsen door de telefoon, vertellen dat ik haar zo leuk vind en bijzonder etc etc...U kent het wel. Hmmm, toch maar eens even navraag doen bij Scarlet wanneer ik mijn nieuwe nummer krijg zodat ik die aan wat bekenden kan doorgeven. Nou meneer Harteman.....het tijdelijke nummer zoals wij in onze correspondentie vermelden is uw definiteive nummer hoor....uw 500 belminuten zijn dus ingegaan...
Ok, fijn dat jullie mij op de hoogte brengen van mijn definitieve nummer nadat ik er zelf achteraan heb moeten bellen. Enne........fair use policy.....toch ? Nee nee, Scarlet hanteert 500 belminuten. Hoezo fair use ? Keiharde bellimiet.....hier komen de eerste addertjes onder het gras vandaan ! Dat verteld Beau niet..nee om zgn misbruik tegen te gaan. Misschien belde ik iedere avond wel naar mijn vriendin toen ik nog bij de KPN zat, maar sorry Angelique, dat gaat nu niet meer. Ik voel een afstand......een hele grote afstand.
5. Hee, mijn firewall geeft een aanval weer en als ik het goed lees, komt deze bij Scarlet vandaan. Toch eens vrijblijvend een mailtje sturen om te vragen hoe het mijn privacy zit en of ik het goed begrijp dat niet iemand mijn pc probeert te hacken via Scarlet, maar dat Scarlet zelf op mijn systeem probeert te kijken. Aaaahhhhhhh, kijk eens, een mooie
autoreply met een referentienummer van Scarlet. Mooi, daar komen ze wel op terug. Maar ook deze droom is 2 maanden na het versturen van deze mail en anderhalve maand na het versturen van de reminder toch ook vervlogen...jammer hoor.
6. Vervlogen dromen......ach ja, ieder mens wordt er in zijn leven mee geconfronteerd. Uiteindelijk zijn het allemaal luxe zaken en aan de andere kant van de wereld gaan mensen dood van de honger, weet je, ik ben best blij met Scarlet, het werkt nu allemaal. Hoi, met Marco...waarom bel je op mijn mobiel, ik ben gewoon thuis hoor...wat zeg je, nummer is niet in gebruik, ik kan wel gewoon naar buiten bellen. Ik kan dus niet gebeld worden....hhhmmmm. Toch maar weer even bellen met het 0900 hetisenblijftscarlet.nl. (had ik u overigens al verteld dat dit een niet gratis nummer is?)
Na 45 minuten in de wacht te hebben gestaan......moest ik even worden doorverbonden met een andere afdeling, waarna ik toch enigzins mijn ongenoegen laten blijkend, stelde dat ik niet meer in de wacht wilde staan. Geen probleem meneer Harteman, het is erg druk, u wordt teruggebeld om vervolgens je voicemail af te luisteren met een berichtje erop dat ze me niet konden bereiken, of dat ik maar even met 0900 zewillennaarjeluisteren.nl wil bellen.
Dat vervolgens weer gedaan, het duurde nu slechts 32 minuten !! (goed he!) afgesproken dat er per ommegaande een storingsmelding wordt gedaan naar de monteurs. En verder.......we gaan u bellen hoor, ZE nemen contact met u op. (Hoe was het ook alweer.....aan de Goden overgeleverd ?)
Mevrouw, mevrouw, mag ik misschien ook nog even opmerken dat ik een echo in de lijn hoor....Ja dat klopt, ik ga een nieuw modem voor u bestellen. Ah een gegronde klacht dus.
Scarlet, bedankt voor jullie fantastisch service en dienstverlening, bedankt voor jullie heldere aanbod waar geen addertjes onder het gras vandaan kwamen. En ik heb goede hoop dat het nieuwe modem wordt besteld en zonder verdere telefoontjes bij mij wordt geinstaleerd. Kortom, ik zou overstappen op Scarlet !
Re: Scarlet one
In mei van dit jaar ging ik verhuizen en op mijn nieuwe adres wilde ik Scarlet. Kreeg keurig een brief met mijn contractgegevens en abonnementsgelden.
Op 3 juli is hier iemand van de KPN geweest om te kijken of er nog een signaal zat op de KPN aansluiting die hier al zat; de vorige bewoners hadden hun abonnement bi KPN opgezegd.
Op 6 juli is hier iemand van Cable One geweest om Scarlet te installeren op de PC en modem te plaatsen etc. De PC werkte prima, internet idem. De telvisie was vanf dag 1 slecht te ontvangen, geen beeld of het beeld stond stil (blokjes), vooral bij slecht weer. De radio, die ik via de tv moet beluisteren haperde ook. Ik heb hier over gebeld met de servicedesk en er werd mij geadviseerd dat ik de antenne moest verplaatsen. De antenne staat bij het raam en daar is de ontvangst het best, helaas nog steeds slecht tot geen beeld.....
De telefoon werkte ook niet, dat had met een capaciteitsprobleem te maken vertelde Scarlet me. Half juli kwam ik er per toeval achter dat ik een kiestoon had en heb toen naar mijn mobiele nummer gebeld om mijn eigen nummer te achterhalen. Ik heb hier toen over naar Scarlet gebeld en ik zou hier nog bericht over krijgen. Tot op heden heb ik hier nog geen bericht over mogen ontvangen. Bovendien werkt de telefoon niet naar behoren, ik heb soms uren geen bereik en er zit een echo in. Mijn 500 belminuten waren overigens ook nog niet ingegaan; Scarlet had me voor het gemak maar op voordeelbellen gezet en daar moet ik dus ook de gesprekskosten van betalen. Dat is niet veel maar het weegt me zwaar omdat het hier om een principekwestie gaat. Bovendien heb ik door het gebrekkige bereik met mijn prepaid telefoon kosten moeten maken omdat mijn eigen telefoon geen bereik had. Kosten waarvan ik vind dat ik ze bij Scarlet zou moeten kunnen verhalen. Zie artikel 24 van het BW (7.1.3.7) dat indien op grond van een consumentenkoop een zaak is afgeleverd die niet de eigenschappen bezit die de koper op grond van de overeenkomst mocht verwachten, de koper jegens de verkoper recht heeft op schadevergoeding.
Verder heb ik geen relevante correspondentie ontvangen van Scarlet totdat ik 10-8 bemerkte dat er een bedrag van €265,26 van mijn rekening was afgeschreven voor zogenaamde telefoonkosten...Nooit heb ik hier een specificatie over ontvangen en verbaasd over het hoge bedrag (ik maakte per slot van rekening pas één maand gebruik van hun (gebrekkige) diensten) heb ik het geld laten storneren. Ik heb toen gebeld met Scarlet en na 22 minuten wachttijd had ik een mevrouw aan de lijn die allen maar de bedragen oplas uit de computer.
Ik heb toen via de email een brief gestuurd aan Scarlet en die werd keurig beantwoord. Ik moest mijn antenne maar verplaatsen...zie je me al lopen met mijn tv op mijn nek...vervolgens heb ik ze gewezen op een aantal artikelen uit het Burgelijk Wetboek over oa het in gebreke blijven, niet leveren wat op grond van overeenkomst is afgesproken, recht hebbende op een schadevergoeding etc. Ik kon mijn contract niet ontbinden op grond van mijn klachten.
Tevens een heel verhaal over hoe ik kon inloggen op "Mijn Scarlet' op de site alsof ik dat allemaal wist!!! Nooit had iemand mij van Scarlet hierover op de hoogte gesteld!
De factuur heb ik bekeken en er klopt helemaal niks van!
Zo wordt er 2 keer een bedrag van €25,17 administratiekosten in rekening gebracht en een bedrag van €39,96 voor New Line Service.
Toen ik een weede ontvanger aanvroeg voor een 2e toestel is mij alleen telefonisch medegedeeld dat ik éénmalig een bedrag van €39,00 voor deze ontvanger moest betalen Op de internetsite lees ik vervolgens dat je voor elke toestel met ontvanger maandelijks een bedrag van €7.45 betaald.
Kort gezegd zijn er dus kosten gemaakt die nooit genoemd zijn en die wel in rekening worden gebracht.
Het bedrag van €39.95 per maand voor Scarlet One een fictief bedrag is, je betaald altijd meer. In mijn geval zou dat dus €54,85 zijn en dus niet de €39,95 waarmee Scarlet adverteert. Ik voel me bedrogen, misleid en slachtoffer. Wanneer ik een product koop, laten we zeggen een televisie en hij werkt niet goed dan heb ik als consumetn toch rechten? Lees: wanneer ik als consument iets koop in een winkel en het bezit niet de eigenschappen die ik als koper op grond van de overeenkomst mag verwachten voor een normaal gebruik, (zie artikel 17 (7.1.2.7, BW 6: 28), dan heb ik het recht om dit artikel terug te brengen en mijn geld terug te vragen.
Is er iemand die me kan vertellen of wij als consument nog enig recht hebben om van deze wittenbordencriminelen af te komen? Volgens het BW hebben wij wel degelijk rechten en niet alleen maar plichten, zoals één jaar aan een ondeugelijk contract vastzitten....
Ben benieuwd naar jullie reacties!
Op 3 juli is hier iemand van de KPN geweest om te kijken of er nog een signaal zat op de KPN aansluiting die hier al zat; de vorige bewoners hadden hun abonnement bi KPN opgezegd.
Op 6 juli is hier iemand van Cable One geweest om Scarlet te installeren op de PC en modem te plaatsen etc. De PC werkte prima, internet idem. De telvisie was vanf dag 1 slecht te ontvangen, geen beeld of het beeld stond stil (blokjes), vooral bij slecht weer. De radio, die ik via de tv moet beluisteren haperde ook. Ik heb hier over gebeld met de servicedesk en er werd mij geadviseerd dat ik de antenne moest verplaatsen. De antenne staat bij het raam en daar is de ontvangst het best, helaas nog steeds slecht tot geen beeld.....
De telefoon werkte ook niet, dat had met een capaciteitsprobleem te maken vertelde Scarlet me. Half juli kwam ik er per toeval achter dat ik een kiestoon had en heb toen naar mijn mobiele nummer gebeld om mijn eigen nummer te achterhalen. Ik heb hier toen over naar Scarlet gebeld en ik zou hier nog bericht over krijgen. Tot op heden heb ik hier nog geen bericht over mogen ontvangen. Bovendien werkt de telefoon niet naar behoren, ik heb soms uren geen bereik en er zit een echo in. Mijn 500 belminuten waren overigens ook nog niet ingegaan; Scarlet had me voor het gemak maar op voordeelbellen gezet en daar moet ik dus ook de gesprekskosten van betalen. Dat is niet veel maar het weegt me zwaar omdat het hier om een principekwestie gaat. Bovendien heb ik door het gebrekkige bereik met mijn prepaid telefoon kosten moeten maken omdat mijn eigen telefoon geen bereik had. Kosten waarvan ik vind dat ik ze bij Scarlet zou moeten kunnen verhalen. Zie artikel 24 van het BW (7.1.3.7) dat indien op grond van een consumentenkoop een zaak is afgeleverd die niet de eigenschappen bezit die de koper op grond van de overeenkomst mocht verwachten, de koper jegens de verkoper recht heeft op schadevergoeding.
Verder heb ik geen relevante correspondentie ontvangen van Scarlet totdat ik 10-8 bemerkte dat er een bedrag van €265,26 van mijn rekening was afgeschreven voor zogenaamde telefoonkosten...Nooit heb ik hier een specificatie over ontvangen en verbaasd over het hoge bedrag (ik maakte per slot van rekening pas één maand gebruik van hun (gebrekkige) diensten) heb ik het geld laten storneren. Ik heb toen gebeld met Scarlet en na 22 minuten wachttijd had ik een mevrouw aan de lijn die allen maar de bedragen oplas uit de computer.
Ik heb toen via de email een brief gestuurd aan Scarlet en die werd keurig beantwoord. Ik moest mijn antenne maar verplaatsen...zie je me al lopen met mijn tv op mijn nek...vervolgens heb ik ze gewezen op een aantal artikelen uit het Burgelijk Wetboek over oa het in gebreke blijven, niet leveren wat op grond van overeenkomst is afgesproken, recht hebbende op een schadevergoeding etc. Ik kon mijn contract niet ontbinden op grond van mijn klachten.
Tevens een heel verhaal over hoe ik kon inloggen op "Mijn Scarlet' op de site alsof ik dat allemaal wist!!! Nooit had iemand mij van Scarlet hierover op de hoogte gesteld!
De factuur heb ik bekeken en er klopt helemaal niks van!
Zo wordt er 2 keer een bedrag van €25,17 administratiekosten in rekening gebracht en een bedrag van €39,96 voor New Line Service.
Toen ik een weede ontvanger aanvroeg voor een 2e toestel is mij alleen telefonisch medegedeeld dat ik éénmalig een bedrag van €39,00 voor deze ontvanger moest betalen Op de internetsite lees ik vervolgens dat je voor elke toestel met ontvanger maandelijks een bedrag van €7.45 betaald.
Kort gezegd zijn er dus kosten gemaakt die nooit genoemd zijn en die wel in rekening worden gebracht.
Het bedrag van €39.95 per maand voor Scarlet One een fictief bedrag is, je betaald altijd meer. In mijn geval zou dat dus €54,85 zijn en dus niet de €39,95 waarmee Scarlet adverteert. Ik voel me bedrogen, misleid en slachtoffer. Wanneer ik een product koop, laten we zeggen een televisie en hij werkt niet goed dan heb ik als consumetn toch rechten? Lees: wanneer ik als consument iets koop in een winkel en het bezit niet de eigenschappen die ik als koper op grond van de overeenkomst mag verwachten voor een normaal gebruik, (zie artikel 17 (7.1.2.7, BW 6: 28), dan heb ik het recht om dit artikel terug te brengen en mijn geld terug te vragen.
Is er iemand die me kan vertellen of wij als consument nog enig recht hebben om van deze wittenbordencriminelen af te komen? Volgens het BW hebben wij wel degelijk rechten en niet alleen maar plichten, zoals één jaar aan een ondeugelijk contract vastzitten....
Ben benieuwd naar jullie reacties!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 28 jul 2005 19:29
Re: Scarlet one
Beste Pukkelie,
Ook jij bent niet ontkomen aan het wanbeleid van Scarlet! Alhoewel mijn probleem anders is - ik zit al vanaf 13 juni jl te wachten dat Scarlet mijn telefoonnummer van KPN naar Scarlet overzet en hierdoor ook financieel schade lijd - is het een doffe ellende met hen! Ik heb uiteindelijk besloten de automatische incasso stop te zetten, Scarlet in gebreke en aansprakelijk te stellen en heb de zaak voorgelegd aan de Stichting Geschillencie. Consumenten in Den Haag. Toch heb ik wel geluisterd naar een tip van een aardige mevrouw van de Klantenservice toch een bedrag zelf over te maken waarvan het aannemelijk is dat je dit t.z.t. toch zou moeten betalen om te voorkomen dat je op de zwarte lijst van Kredietbewaking in Tiel wordt geplaatst.
In ieder geval bedankt voor de verwijzing naar een aantal artikelen van het BW, die ik waarschijnlijk wel zal kunnen gebruiken als mijn zaak voorkomt bij de Geschillencie.
Sterkte en veel geduld toegewenst.
Joris Korst
Ook jij bent niet ontkomen aan het wanbeleid van Scarlet! Alhoewel mijn probleem anders is - ik zit al vanaf 13 juni jl te wachten dat Scarlet mijn telefoonnummer van KPN naar Scarlet overzet en hierdoor ook financieel schade lijd - is het een doffe ellende met hen! Ik heb uiteindelijk besloten de automatische incasso stop te zetten, Scarlet in gebreke en aansprakelijk te stellen en heb de zaak voorgelegd aan de Stichting Geschillencie. Consumenten in Den Haag. Toch heb ik wel geluisterd naar een tip van een aardige mevrouw van de Klantenservice toch een bedrag zelf over te maken waarvan het aannemelijk is dat je dit t.z.t. toch zou moeten betalen om te voorkomen dat je op de zwarte lijst van Kredietbewaking in Tiel wordt geplaatst.
In ieder geval bedankt voor de verwijzing naar een aantal artikelen van het BW, die ik waarschijnlijk wel zal kunnen gebruiken als mijn zaak voorkomt bij de Geschillencie.
Sterkte en veel geduld toegewenst.
Joris Korst
Re: Scarlet one
Voor wie er iets aan heeft.....
Burgerlijk Wetboek inzake consumentenkoop
Artikel 17 (7.1.2.7)
Conformiteit
-1 De afgeleverder zaak moet aan de overeenkomst beantwoorden (BW: 28)
-2 Een zaak beantwoordt niet aan de overeenkomst indien zij, mede gelet op de aard van de zaak en de mededelingen die de verkoper over de zaak heeft gedaan, niet de eigenschapeen bezit die de koper op grond van de overeenkomst mocht verwachten. De koper mag verwachten dat de zaak de eigenschappen bezit die voor een normaal gebruik daarvan nodig zijn en waarvan hij de aanwezigheid niet behoefde te betwijfelen, alsmede de eigenschappen die nodig zijn voor een bijzonder gebruik dat bij de overeenkomst is voorzien.
Artikel 21 (7.1.3.2)
1 Beantwoordt het geleverde niet aan de overeenkomst dan kan de koper eisen:
a. aflevering van het ontbrekende;
b. herstel van de afgeleverde zaak, mits de verkoper hieraan redelijkerwijs kan voldoen (CISG 46);
c. vervanging van de afgeleverde zaak, tenzij de afwijking van het overeengekomene te gering is om dit te rechtvaardigen, dan wel de zaak na het tijdstip dat de koper redelijkerwijze met ongedaanmaking rekening moet houden, teniet of achteruit is gegaan doordat hij niet als een zorgvuldig schuldenaar voor het behoud ervan heeft gezorgd.
2. De kosten van nakoming van de in lid 1 bedoelde verplichtingen kunnen niet aan de koper in rekening worden gebracht, (BW 6: 88}
2. de verkoper is verplicht om, mede gelet op de aard van de zaak en op het bijzondere gebruik van de zaak dat bij de overeenkomst is voorzien, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de koper, zijn in lid 1 bedoelde verplichtingen na te komen.
4. Bij een consumentenkoop komt de koper in afwijking van lid 1 slechts dan geen herstel of vervanging van de afgeleverde zaak toe indien herstel of vervanging onmogelijk is of van de verkoper niet gevergd kan worden.
6. indien bij een consumentenkoop de verkoper niet binnen een redelijke tijd nadat hij daartoe door de koper schriftelijk is aangemaand, aan zijn verplichting tot herstel van de afgeleverde zaak heeft voldaan, is de koper bevoegd het herstel door een derde te doen plaatsvinden en de kosten daarvan op de verkoper te verhalen.
Dit zijn de letterlijke teksten uit het BW. Ik ga ze misschien in de toekomst tegen Scarlet gebruiken, mits Scarlet de problemen heeft opgelost en bepaalde kosten, die niet waren afgesproken, niet in rekening brengt.
Ik zal aan Scarlet het bedrag betalen waarvan ik vind dat ik dit redelijkerwijs zou moeten betalen, op grond van de afspraken die ik met Scarlet heb gemaakt.
Succes!
Burgerlijk Wetboek inzake consumentenkoop
Artikel 17 (7.1.2.7)
Conformiteit
-1 De afgeleverder zaak moet aan de overeenkomst beantwoorden (BW: 28)
-2 Een zaak beantwoordt niet aan de overeenkomst indien zij, mede gelet op de aard van de zaak en de mededelingen die de verkoper over de zaak heeft gedaan, niet de eigenschapeen bezit die de koper op grond van de overeenkomst mocht verwachten. De koper mag verwachten dat de zaak de eigenschappen bezit die voor een normaal gebruik daarvan nodig zijn en waarvan hij de aanwezigheid niet behoefde te betwijfelen, alsmede de eigenschappen die nodig zijn voor een bijzonder gebruik dat bij de overeenkomst is voorzien.
Artikel 21 (7.1.3.2)
1 Beantwoordt het geleverde niet aan de overeenkomst dan kan de koper eisen:
a. aflevering van het ontbrekende;
b. herstel van de afgeleverde zaak, mits de verkoper hieraan redelijkerwijs kan voldoen (CISG 46);
c. vervanging van de afgeleverde zaak, tenzij de afwijking van het overeengekomene te gering is om dit te rechtvaardigen, dan wel de zaak na het tijdstip dat de koper redelijkerwijze met ongedaanmaking rekening moet houden, teniet of achteruit is gegaan doordat hij niet als een zorgvuldig schuldenaar voor het behoud ervan heeft gezorgd.
2. De kosten van nakoming van de in lid 1 bedoelde verplichtingen kunnen niet aan de koper in rekening worden gebracht, (BW 6: 88}
2. de verkoper is verplicht om, mede gelet op de aard van de zaak en op het bijzondere gebruik van de zaak dat bij de overeenkomst is voorzien, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de koper, zijn in lid 1 bedoelde verplichtingen na te komen.
4. Bij een consumentenkoop komt de koper in afwijking van lid 1 slechts dan geen herstel of vervanging van de afgeleverde zaak toe indien herstel of vervanging onmogelijk is of van de verkoper niet gevergd kan worden.
6. indien bij een consumentenkoop de verkoper niet binnen een redelijke tijd nadat hij daartoe door de koper schriftelijk is aangemaand, aan zijn verplichting tot herstel van de afgeleverde zaak heeft voldaan, is de koper bevoegd het herstel door een derde te doen plaatsvinden en de kosten daarvan op de verkoper te verhalen.
Dit zijn de letterlijke teksten uit het BW. Ik ga ze misschien in de toekomst tegen Scarlet gebruiken, mits Scarlet de problemen heeft opgelost en bepaalde kosten, die niet waren afgesproken, niet in rekening brengt.
Ik zal aan Scarlet het bedrag betalen waarvan ik vind dat ik dit redelijkerwijs zou moeten betalen, op grond van de afspraken die ik met Scarlet heb gemaakt.
Succes!
Re: Scarlet one
Niet doen!
Op geen enkele wijze wordt gereageerd. Op telefoontjes, uren in de wacht, mailtjes, aangetekende brieven, brieven van juristen, wordt niet gereageerd.
Schijnbar zit je er aan vast. Geschillencommissie laat het ook afweten, want zij hebben bergen van klachten van Scarlet One.
Een normaal telefonisch gesprek kan je niet meer voeren. Of je bent onbereikbaar. Zonder bericht wordt op je mobiel voicemail ingeschakeld. Met extra kosten.
Jarengeleden was Scarlet een superbest service bedrijf. Maar nu? Begin niet met Scarlet in zee te gaan.
Sterkte in ieder geval
Op geen enkele wijze wordt gereageerd. Op telefoontjes, uren in de wacht, mailtjes, aangetekende brieven, brieven van juristen, wordt niet gereageerd.
Schijnbar zit je er aan vast. Geschillencommissie laat het ook afweten, want zij hebben bergen van klachten van Scarlet One.
Een normaal telefonisch gesprek kan je niet meer voeren. Of je bent onbereikbaar. Zonder bericht wordt op je mobiel voicemail ingeschakeld. Met extra kosten.
Jarengeleden was Scarlet een superbest service bedrijf. Maar nu? Begin niet met Scarlet in zee te gaan.
Sterkte in ieder geval
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 aug 2005 12:55
Re: Scarlet one
Iemand al succes geboekt met het beeindigen van zijn contract?? Laat het me weten.
Re: Scarlet one
bij ons is er al zoveel fout gegaan verkeerde naam opeens verkeerd rekening nummer (was van mijn dochter inplaats van mij en hoe komen ze daar bij)erg late aansluiting eindelijk aangesloten konden we twee weken niet beleen of gebeld worden ensz enz.
wat heb ik een spijt van scarlet!
laat je er niet intrappen dat bespaard een hoop ellende.
o ja en wil je hun klantenservice bellen dan moet je lang wachten en ze sturen je van het kasje naar de muur!
niet doen dat scarlet!
wat heb ik een spijt van scarlet!
laat je er niet intrappen dat bespaard een hoop ellende.
o ja en wil je hun klantenservice bellen dan moet je lang wachten en ze sturen je van het kasje naar de muur!
niet doen dat scarlet!