LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Helpdesk Versatel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ronaldw
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 aug 2005 21:42

Helpdesk Versatel

Ongelezen bericht door ronaldw »

Na telefonisch me aangemeld te hebben voor Versatel 20MB met voetbal per half oktober is het een groot drama. Ze hebben de lijn van me huidige provider al ongevraagd overgenomen,terwijl dit pas per half oktober had gemoeten. Dus nu helemaal geen internet meer. Dus dan maar de helpdesk bellen....Nou dit is een nog groter drama. Wachttijden van een uur of langer zijn geen uitzondering. En telkens word er beloofd dat ik een reactie krijg om het op te lossen. Wat er gebeurt, gebeurt er, maar geen reactie, en geen internet.Ik betaal gewoon voor me huidige provider, en heb door Versatel dus nu helemaal geen internet meer! Afspraken na komen....niet dus! Wat een slechte service!!!

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Helpdesk Versatel

Ongelezen bericht door flappie »

ik zal daarom ook geen versatel nemen in deze kinderziekte tijd van hun.

ronaldw
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 aug 2005 21:42

Re: Helpdesk Versatel

Ongelezen bericht door ronaldw »

Heel verstandig. Dit is nog erger dan Chello was! Echt slechte service!

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Helpdesk Versatel

Ongelezen bericht door flappie »

ik lees het overal hou het mooi bij mijn planet tje

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Helpdesk Versatel

Ongelezen bericht door Inter »

De helpdesk is nu voor 20mb abonnees gratis maar er wat nu gebeurd klopt allemaal niks van. Deze problemen had ik voorspeld.
Alle centrales moeten worden omgebouwd voor adsl2 .Iest wat je in z`on korte tijd nooit kan redden.

Als alles in orde is in de toekomst met meer zenders zal het wel een goed alternatief zijn .
Verder weet je wel zeker dat je dat goed hebt vastgelegd in het contract.Dan kan je nog de schade verhalen.


Het verschil met UPC is wel dat Versatel wel nog aan zijn klachten werkt .. Maar het blijft natuurlijk een ellende.

jayjedi
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jul 2005 14:33

Re: Helpdesk Versatel

Ongelezen bericht door jayjedi »

heb ook wat aanloopproblemen gehad moet ik zeggen
En was ook ff pissed

Maar eerlijk is eerlijk
Alles werkt perfect nu
Geen problemen
Hele snelle verbinding en afgelopen weekend heerlijk voetbal gekeken

ronaldw
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 aug 2005 21:42

Re: Helpdesk Versatel

Ongelezen bericht door ronaldw »

Ik hoop dat het snel opgelost wordt. Steeds beloofd de helpdesk dat het goed komt, maar er gebeurt niks.
En Wanadoo moet ik gewoon betalen.
En of ze met een vergoeding komen moet ik afwachten.

pieters
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 aug 2005 16:26

Re: Helpdesk Versatel

Ongelezen bericht door pieters »

Hallo Ronaldw,
Dit allemaal klinkt me bekend in mijn oren, zie mijn onderwerp van 23-08-2005. Versatel.

Sterkte, je bent niet de enige!!!!!!!!!!!!

Gesloten