LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niks procederen of Duitendwerg regeling

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
rust

Ongelezen bericht door rust »

neem ondertussen een biertje en een worst,

cheers mate :wink:

Don Quijote

Re: Niks procederen of Duitendwerg regeling

Ongelezen bericht door Don Quijote »

Inderdaad, rustig afwachten! Laat ze maar komen die windmolens van Dexia!

Julika

Ongelezen bericht door Julika »

Raets-Incasso probeerd de mensen weer over de streep te halen.

Ze hebben net opgebeld. Het was een jonge aardige Juffvrouw, welke zeker dacht, beter dit werk als werkeloos zijn. Of ik accord ga met de
dwerg -duizelijk-regeling

Ik heb gevraagd of in haar dossier niet stond, dat de zaak van mijn man een hoger beroepzaak is. Nee, dat wist ze niet. Ze zal een aantekening maken.

voor De zoveelste keer!! Wat een rotsooi bij hun.

LG Julika

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Julika,

Ze proberen maar wat! Ze denken, wie niet waagt wie wint.

Maak je geen zorgen!

:wink:

Belegger+

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Nou, ik zie dat toch een beetje anders.
Iets wel nemen en niet betalen, daarvoor is lef nodig.
Als ik een auto huur en niet betaal....dan komen ze 'm terughalen.
Als ik water en licht niet betaal...komen ze het afsluiten.
Als ik de huur niet betaal....hup, mijn huis uit.
En de buurman, als ik hem die 100 euro niet terug betaal: dan komt ie met zijn broer.

Dus: als je iets leent, koopt etc: dan behoor je te betalen.
Zo zijn normen en waarden.

Niet gek dus, dat zo'n incassoburo even belt.
Ik persoonlijk, ik zou het niet durven een schuld of deel-schuld niet te betalen.
Dat lef heb ik niet.

Gr.
B.

zxc

Ongelezen bericht door zxc »

HvdB is vandaag ontmasterd als dexiamedewerker :lol: :lol: :lol:

denk dat er meer volgen :lol: :lol: :lol:

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Raets-Incasso probeerd de mensen weer over de streep te halen.

Ze hebben net opgebeld. Het was een jonge aardige Juffvrouw, welke zeker dacht, beter dit werk als werkeloos zijn. Of ik accord ga met de
dwerg -duizelijk-regeling
Hoe kan dit incassoburo je hiervoor bellen??
Je komt pas bij een incassoburo terecht als je niet meer betaalt....
En als je niet meer betaalt kom je NIET meer in aanmerking voor de duizenberg regeling!

pewi

Ongelezen bericht door pewi »

Belegger+
Als ik een auto huur en niet betaal....dan komen ze 'm terughalen.
Als ik water en licht niet betaal...komen ze het afsluiten.
Als ik de huur niet betaal....hup, mijn huis uit.
Wel effe het rijtje afmaken,
Als ik lucht huur, dan komen ze hun lucht maar terughalen :lol:
Pewi.

cornelis

Ongelezen bericht door cornelis »

Huis huren en stroom afnemen heeft

[/b]niets met huurkoop te maken

rust

belegger + simpele ziel

als dexia zegt aandelen op naam te hebben gekocht, moeten ze dat maar bewijzen, zoniet dan is er geen contract en hoef je ook niets te betalen.

als dexia denkt geld te goed van mij te hebben moeten ze aantonen waarvoor dan wel. iedereen kan een fiectieve schuld op papier zetten, zolang dexia deze zaken niet aan kan tonen wordt er neits betaald en zal de rechter er zich over uitspreken, wat jij aan idereen moet betalen moet jezelf weten menner de belegger.

Ga jij betalen voor iets wat voor geen kanten deugt? dexia schikt niet voor niets voor 1 miljard, er is veel meer aan de hand, dus doe maar niet zo bij de hand, beleggertje.

de zaken worden voor de rechter uitgevochten, op individuele basis zoals dexia destijds ook gezegd heeft.

rust

Niet gek dus, dat zo'n incassoburo even belt.
Ik persoonlijk, ik zou het niet durven een schuld of deel-schuld niet te betalen.
Dat lef heb ik niet.
je bent nog een angsthaas ook, dus iederen kan tegen jou zeggen dat je moet betalen, ook al deugt een contracten niet, jij zou braaf blijven betalen, je bent nog meer een loser dan ik al dacht, je sleept ze voor de rechter en daar wordt het uitgevochten, sukkel.

CashDamageLeader

Ongelezen bericht door CashDamageLeader »

Om 18:24 & 18:27 is er bij ons ook gebeld!

Ze kunnen kontact opnemen met onze advocaat, ze heeft dan ook snel zijn telefonnummer genoteerd! :evil:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Mensen wees wijs, ga niet schikken met die dievengilde want ze blijven de boel belazeren en ze drukken de helft van de schadevergoedingen achterover, bovendien laten ze je ook nog een overeenkomst tekenen waarin staat dat je geen verdere procedure opstart tegen hen en verklaart de geheimhouding wat zij tegen je gezegd hebben in de brief.
Wij weten allemaal wat voor een zooitje tuig het is die 30meter onder de grond begraven zou moeten worden, mensen die schikken met die dexia-dieven zijn verkeerd bezig.
Zonder rottigheid te krijgen mag ik gerust zeggen, doodschieten zou je ze. :evil:

Captain-America

Ongelezen bericht door Captain-America »

Wel "grappig" om te lezen dat Dexia cs de mensen nog steeds terroriseert, althans hiertoe enige pogingen onderneemt.

Bij terugkomst van vakantie trof ik een excuusbrief aan van begin augustus. De tekst spreekt voor zichzelf inclusief de typefouten!

Dexia, Dexia waar bent "u" dan toch mee bezig...

:roll:

DEXIA Bank Nederland

Amsterdam, August 2005

Betreft: - XXXXXXX/Brief van Raetslncasso

Geachte xxxxxxx

Mogelijk heeft u onlangs een brief van Raetslncasso ontvangen over het treffen van een tijdelijke betalingsregeling.
-.--
Deze brief is gezonden aan cliënten van Dexia Bank Nederland die vanwege betalingsachterstanden niet in aanmerking komen voor de regeling die door bemiddeling van de heer W.F. Duisenberg tot stand is gekomen tussen Dexia en de stichtingen Leaseverlies en Eegalease, de Consumentenbond en de Vereniging van Effectenbezitters. Cliënten die
gebruik maken van de tijdelijke betalingsregeling, de zogeheten Overbruggingsregeling, kunnen mogelijk op basis van de Duisenberg-Regeling alsnog aanspraak maken op een gehele of gedeeltelijke korting van hun restschuld. Meer informatie over de Duisenberg-
Regeling kunt u vinden op www.dexialease.nl. Daar vindt u onder meer een overzicht van de inhoud en de voorwaarden van die regeling.

Omdat u reeds in een juridische procedure met Dexia bent verwikkeld, is het waarschijnlijk niet zinvol om aan deze Overbruggingsregeling mee te doen. Dexia wil u wel graag in lijn met de Duisenberg-Regeling een schikking aanbieden. Over de concrete inhoud van een schikkingsvoorstel zult u te zijner tijd separaat (eventueel via uw advocaat) worden bericht.
Het is ook mogelijk dat u al een voorstel heeft ontvangen.

Bovengenoemde brief van Raetslncasso had dan ook niet aan u verstuurd moeten worden.
Wij bieden u onze welgemeende excuses aan. U kunt de brief van Raetslncasso dan ook als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,

Dexia Bank Nederland NV

anne_

Ongelezen bericht door anne_ »

Vooralsnog houdt die schikking in geen incassokosten en geen rente over achterstallige betalingen, wel de restschuld betalen. :wink:

We wachten af.

Gr. Anne.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Kreeg vandaag ook weer post van Dexia, wel vreemd dat ze excuus maken voor de brief van Raets en vervolgens zelf verder gaan met dat spelletje, langzaam maar zeker is het erg "zielig" aan het worden,
De zwarte ridder vecht zonder handen, zonder benen, maar geeft zich niet gewonnen, ( monty Python en de heilige graal )

T :cry: n

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Dus: als je iets leent, koopt etc: dan behoor je te betalen.
Zo zijn normen en waarden
Kreeg gisteren nog een rekening van 236 euro voor een advertentie welke ik geplaatst zou hebben. Nou niet dus nooit geplaatst.
Als ik hem niet betaal volgt er een incassoprocedure.
Sinds dexia lach ik me daar het schompes om.
Ga maar naar de rechter heb ik ze gezegd, en erbij weet je wat dat kost..

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Belegger+,

Ben jij een broer van Dubio? :idea:

:lol:

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

De brieven van Dexia doen me denken aan de bekende prijsfestijnen:

"De door u gewonnen prijs ligt op u te wachten, de enige voorwaarde om de prijs in ontvangst te nemen is uw geluksnummer op te sturen".
Ofwel, even de achterstallige betalingen voldoen en dan kassa, de zak met geld dankzij de door de stichting LV, CB en VEB aangeprezen Duisenbergregeling wordt bij u thuis bezorgd.
Dexia heeft vele gezichten, de ene keer een en al dreigementen, contract is contract, financiele verplichtingen, incassoburo.s, deurwaarders etc..... en de andere keer een en al goeiigheid met de mooie Duisenbergregeling die ze voor je in de aanbieding hebben.
Trap er niet in, zolang Dexia de gedupeerde als de enige schuldige ziet en de koersval als de oorzaak van de restschuld zijn ze er alleen maar op uit om via een schikking zelf beter af te zijn dan via de rechter !!!!!!!!!
OD.

a survivor

Ongelezen bericht door a survivor »

Wat gebeurt er als je niets onderneemt?

Omdat ik gestopt ben met betalen kom ik niet in aanmerking voor de Duisenberg regeling (wil ik trouwens toch niet!)

Wat is dan de volgende stap van Dexia?

Gaan ze mij dan toch dagvaarden?

Ik vraag het mij af :?

Gesloten