LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanadoo internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
j.detering
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 aug 2005 11:03

Wanadoo internet

Ongelezen bericht door j.detering »

Wanadoo adverteert in de diverse media met een aanlokkelijk aanbod. 4 Mb snelheid en dat voor maar € 22.50 per maand.
Helaas kan je je daar echter nog niet voor aanmelden. Bij een poging daartoe krijg je wel een felicitatie met de opmerking dat er wel een ander pakket mogelijk is.
Nu blijkt echter dat dat ook niet zo maar geregeld is. Blijkbaar is de capaciteit van Wanadoo zodanig laag dat zij niet in staat zijn in bepaalde buurten, hoewel de postcodecheck aangeeft dat dat wel mogelijk is, een ADSL aansluiting te realiseren.
Onderwijl moet je echter wel afwachten en kan niet naar een andere provider worden overgestapt. Eenmaal ingeschreven bij een ADSL provider is het niet mogelijk over te stappen naar een ander zolang je aanmelding nog niet is geannuleerd. En dat doet Wanadoo dus niet!.
Voor mij betekent dit dat ik sinds mijn verhuizing, formeel 1 juli j.l maar wel al eerder internet aangevraagd, nog steeds geen ADSL verbinding heb. Ook een eerder gedane toezegging dat in week 34 het aantrekkelijke pakket van 4 Mb in onze wijk gerealiseerd zou zijn (Wanadoo zou een eigen netwerk aanleggen) kon niet worden nagekomen.
Reactie Wanadoo?? Zeer teleurstellend. Kunnen hier niets aan doen, begrijpen dat het voor de klant zeer frustrerend is, maar ja, het is nu eenmaal bedrijfsbeleid.

Gesloten