LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACN FOR SALE.....?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mlm-er

ACN FOR SALE.....?

Ongelezen bericht door mlm-er »

Het laatste bericht is dat ACN te koop is.
Eurexcel is al overgenomen in Amerika door Shaklee, die een goede combi hebben gemaakt.
Eurexcel & Vartec staan helemaal los van Amerika, zodat ze gewoon door kunnen gaan.
Wie weet hoe ACN het heeft geregeld in Europa?

Gast

Re: ACN FOR SALE.....?

Ongelezen bericht door Gast »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar Internetredactie

mlm-er

Geplaatst op 10 Nov 2004 12:37 door mlm-er

--------------------------------------------------------------------------------

Het laatste bericht is dat ACN te koop is.
Eurexcel is al overgenomen in Amerika door Shaklee, die een goede combi hebben gemaakt.
Eurexcel & Vartec staan helemaal los van Amerika, zodat ze gewoon door kunnen gaan.
Wie weet hoe ACN het heeft geregeld in Europa

Tros, waar zijn jullie mee bezig? Dit onderwerp bestaat helemaal niet. Jullie zien acn, en hup...slotje erop.
Laat gewoon staan! Er wordt een vraag gesteld.

acner

Ongelezen bericht door acner »

Geplaatst op 10 Nov 2004 13:18 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Zijn gasten tegenwoordig Tros Radar redactie?

expersoonlid hoofdkantoo

Ongelezen bericht door expersoonlid hoofdkantoo »

acn is zo goed dat mensen niet eens door hebben dat de meeste mensen bijna geen cent verdienen!!(relatief gezien) Zo goed dat de mensen niet eens durven om het woord sekte in mond te wilen gaan nemen.

exwerknemer.

Ongelezen bericht door exwerknemer. »

mensen met een lage positie vraagt eens aan je upline met een hogere positie wat die gemiddeld per maand verdient. Gemiddeld!!!!
Ze liegen!...anders vraagt de papieren maar.

directeur acn

Ongelezen bericht door directeur acn »

hee, ex werknemer...........je bent niet voor niets ontslagen.
:roll:

Gast

Zijn gasten tegenwoordig Tros Radar redactie?
Nee, maar mlm-ers zijn niet de slimsten, zoals bekend...

Gast

ja logisch, directeur

mlm-er

Nee, maar mlm-ers zijn niet de slimsten, zoals bekend...

Als je het mij vraagt, ben jij de grappigste jurk thuis

Gast

Wow! I have only just viewed your site and I commend you for your detailed analysis. I don't know how accurate the figures are but you have certainly conveyed an accurate overview. I can only talk about the UK and the false promises we have had here. Like many converts my wife and I "bought the dream" and were sucked in. For over 4 years we worked hard, spent lots of money on overseas conventions and were enticed into the Greg Provenzano "most people quit just before they are successful" scenario. The mind manipulation is incredible. They actually have a saying "ACN is in your heart" and you buy into that totally. Until my blinkers were removed I would have been angry at your analysis. Now I see the company for what it is. Funding their expansion going from country to country with people excited about being "one of the first". They pay their money and then drop out. Not only don't they get their money back, in many cases they they don't earn a single penny! ACN (and some top earners) are the only winners. I am not a dream stealer; I believe in MLM when it is done honestly and with integrity. I think it is a good way of moving product and can provide some great personal development and supplemental income. However ACN builds their business on false information and futurism "when we get mobile"; "when we get energy"; "when the next country launches". They are careful what they tell you. Ask to see some commission cheques. "Oh we don't do that in ACN - it is a bit tacky". From my experience most people are not in net profit even after 3 or 4 years. I estimate the drop out rate in the UK to be about 97%. The ones who are left aren't necessarily making money - they are though addicted to the "feel good" hype. I know - I WAS one of them. To anyone who reads this: ask probing questions; ask to see actual commission cheques; find out about all the hidden charges. Ask why they have pulled out of certain energy markets. Many people were left high and dry because of that. Then make a decision.

kenner

Ongelezen bericht door kenner »

Het is zover!!! CPW heeft ook ACN gekocht. ACN zal binnen een paar weken dus ook verkocht worden aan Euphony! Ik weet dat de eigenaar van de CPW een maatje is van de eigenaar van ACN alsmede van EUPHONY. De drie bobo's hebben een deal gesloten omdat de toekomst er slecht uitziet en nu kunnen ze nog een berg geld halen uit de beursgang van Euphony.

Waar gaat dit heen?

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Het is zover!!! CPW heeft ook ACN gekocht. ACN zal binnen een paar weken dus ook verkocht worden aan Euphony! Ik weet dat de eigenaar van de CPW een maatje is van de eigenaar van ACN alsmede van EUPHONY. De drie bobo's hebben een deal gesloten omdat de toekomst er slecht uitziet en nu kunnen ze nog een berg geld halen uit de beursgang van Euphony.

Waar gaat dit heen?
Ook hier de vraag:

Waar is het bewijs??????

Gast

Waar is het bewijs??????

Volgens mij ben jij zo'n figuur die nog bewijs wilt hebben als iemand verteld dat str*nt niet te vreten is.

Gast

Is dat vies dan?

Diederik Hoog

Ongelezen bericht door Diederik Hoog »

MLM lijkt mij toch gewoon een dekmatel voor een ouderwets en Verboden pyramidespel?

Wie trapt daar nog in?

Dan ben je toch niet heel slim bezig!!!!!

Stephanie185

Ongelezen bericht door Stephanie185 »

Ik was er bijna ingetrapt met ACN :oops:
Ik zei het toch af omdat ik hier op dit forum verschillende dingen over dit bedrijf las, toen ik dat vertelde aan de mensen van ACN gingen ze gelijk fel in de verdediging: tele2 was ook zo begonnen, en dat er altijd mensen zijn die willen zeuren enz enz

Ook was het met ACN de bedoeling dat je mensen werft maar ze niet verteld wat ACN inhoudt maar dit pas doet met een presentatie, je mocht ook geen wildvreemden aanspreken maar hun hadden mij via mijn cv op Marktplaats gevonden en kenden me dus niet!!!!

Allemaal erg vaag, en als het zo goed zou werken als het eruit ziet, waarom zijn er dan niet meer openbare reclames hiervoor? Kortom een raar bedrijf en als ik dat zo lees hier: Grote oplichters!!!

Pruim

Ongelezen bericht door Pruim »

Ik heb laatst ook al geprobeert wat informatie te krijgen over producten/diensten die door verschillende mlm bedrijven worden verkocht.
De enige conclusie die ik daaruit kon trekken is dat je heel gemakkelijk in kunt stappen als mlm'er maar dat het voordat je instapt het zeer moeilijk is om informatie te krijgen over de producten/diensten die mlm'ers verkopen.

So be it

Ongelezen bericht door So be it »

Ik heb laatst ook al geprobeert wat informatie te krijgen over producten/diensten die door verschillende mlm bedrijven worden verkocht.
De enige conclusie die ik daaruit kon trekken is dat je heel gemakkelijk in kunt stappen als mlm'er maar dat het voordat je instapt het zeer moeilijk is om informatie te krijgen over de producten/diensten die mlm'ers verkopen.
Je bent dus nóg steeds aan het zeurenPruim....?:lol:
En van liegen ben je óók niet vies???
toen ik dat vertelde aan de mensen van ACN gingen ze gelijk fel in de verdediging: tele2 was ook zo begonnen, en dat er altijd mensen zijn die willen zeuren enz enz
ZIJN er ook niet altijd mensen die moeten zeuren???
En als we over JOU vertellen dat je een tiller bent.... dan ga je NIET gelijk "fel in de verdediging"...?
Of zeg je schaapachtig:
"Ach..., een roddeltje over mij op zijn tijd moet kunnen!" ??
Ook was het met ACN de bedoeling dat je mensen werft maar ze niet verteld wat ACN inhoudt maar dit pas doet met een presentatie,
Tja..., je hoort de details van zaken pas te bespreken wanneer je daar alle tijd voor hebt.... Is stik normaal! (Maar misschien was dat te gecompliceerd om dat te doen...?)
je mocht ook geen wildvreemden aanspreken maar hun hadden mij via mijn cv op Marktplaats gevonden en kenden me dus niet!!!!
Inderdaad een wat raar verhaal..., als het ook zo gebeurd is.
Grote oplichters!!! :?
Je komt nogal snel tot deze conclusie...Stephanie, na één gesprek met één persoon van dit bedrijf...! :twisted:

So be it

Gesloten