LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Casema telefonie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marius100

Casema telefonie

Ongelezen bericht door marius100 »

GOEDKOOP BELLEN VIA DE KABEL. Dit is een van de slogans van Casema. De praktijk is dat ik al bijna een maand met een dubbel abonnement zit (Casema en KPN) en dat ondanks diverse telefoontjes, brieven en e-mails. Uiteraard bedragen de telefoonkosten al enkele tientallen euro's en op mijn brieven en e-mails heb ik al helemaal geen antwoord gehad.
Pas na een verzoek van Casema kan KPN mijn telefoonnummer overdoen aan Casema en werkt mijn kabeltelefoonaansluiting. Het abonnement met KPN is dan beeindigt. Hierover hebben deze 2 telefoonaanbieders afspraken gemaakt.
Helaas weet blijkbaar bij Casema niemand hoe deze procedure werkt, want als je al eens contact met iemand kunt krijgen dan wordt je doorverbonden of teruggebeld. Onnodig te vermelden dat dit natuurlijk niet het geval is.
Zoals na elke actie regent het van de kant van Casema weer van de smoesjes: nieuwe administratie, vakanties etc. etc.. Ongeveer dezelfde smoezen gebruikten ze na hun internetaanbiedingen, waar mensen hun aansluitingen via een zo goed als niet bereikbaar 0900-nummer moesten activeren. De werkelijke reden is volgens mij mismanagement en onkundig personeel.
Ook dit soort ervaringen met Casema?

flepp

Re: Casema telefonie

Ongelezen bericht door flepp »

Krijgt zaterdag digitale telefonie van casema, de procerdure is dat een monteur langs komt die eerst de verbinding van kpn door knipt vervolgens wordt de nieuwe aansluiting gemaakt op een nieuw mee geleverd modem geschikt voor internet en telefonie, via kpn net gecontroleerd of het werkt en tijdelijk hersteld naar kpn, na 4dagen moet je de kpn aansluiting er uit trekken en de aansluiting van het nieuwe meegeleverde modem er op aansluiten zo moet het werken volgens de informatie, wacht af . :)

flepp

Re: Casema telefonie

Ongelezen bericht door flepp »

Vandaag aansluiting digtale telefoon casema gekregen nu nog binnen enkele dagen oude telfnr. met software installeren en het moet werken wacht af..
Administratief alles goed verlopen kpn heft per 1 sept. mijn abbonement op.
Het is wel zo als je een huur toestel of andere huur overeenkomsten buiten je telefoon heb van kpn dat die wel doorlopen..

Gesloten