LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betalingsherrinneringen blijven komen........

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door rachil »

JH en Dubio en Belegger+ en nog een paar andere, jullie zijn allemaal één pot nat en bent alleen maar bezig om gedupeerde tot betaling aan te zetten namens de DEXIA bank. En JH succes dat heb ik al want de rechter heeft in mijn zaak de polissen al vernietigd in een tussen vonnis en inderdaad ja zonder dat het mij één cent gekost heeft want ik voer mijn eigen verdediging.En als je het al zonder advocaat kunt winnen van DEXIA kun je nagaan hoe zwak dat ze staan.

zxc
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:34

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door zxc »

Belegger+


Geplaatst op 25 Aug 2005 13:01 door Belegger+


--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind het een uitstekende post van Steph.
Ik heb al vaker beweerd, dat voor de meeste betrokkenen de schikking de beste manier is om 'met de schrik vrij te komen' uit de grote wereld der beleggingen en financiele constructies.
De post van Steph benadrukt nog eens de enorme risico's van het niet betalen van schulden aan banken.
Ook nu zie je weer de nodige standaard reacties op het forum....

B+



b+

je moet in de stoel van de rechter gaan zitten die oordeeld toch anders
dexia is fout dexia was fout

de rechter beslist, niet jullie
mvg

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door JH »

En als je het al zonder advocaat kunt winnen van DEXIA
rachil, ik denk dat er wel mensen zijn die in proces zijn via een advocaat graag willen weten hoe je dat voor elkaar krijgt, dat je zo zeker bent van je zaak. Tip: wissel hierover van gedachten op het PAL-forum. En ook voor jou hoop ikdat ik een van de eersten zal zijn die je oprecht mag feliciteren :wink:

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door rachil »

Eindelijk eens een eerlijke reactie J.H.volgende week woensdag zal de rechter vonnis wijzen in mijn zaak tenminste als het niet verschoven wordt naar een latere datum,want DEXIA heeft de rechter verzocht om de zaak aan te houden tot 5 december.Ik heb echter de rechter verzocht om vonnis te wijzen.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door Notenkraker »

JH, ik ben er weer hoor. Mijn gras is geknipt en geschoren. Nu Dexia nog! :lol:

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door Janny »

Notenkraker,

dat was een flinke lap.

je hebt er 1 uur en 38 min over gedaan om dat veldje te scheren, knap hoor! :) :lol: :oops: :roll: :cry: :x :D

janny

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Onder de legio slachtoffers bevinden zich opvallend veel eigen huis bezitters.
De neiging om de overwaarde in te zetten in complexe depotlease constructies was groot, zeker gedurende de huizenprijs hausse.
Dat men nu nog steeds het eigen gras mag maaien, is in principe een verworvenheid. Mogelijk behoort het gazon tot een met dubbele hypotheek belast pand, hetgeen dan later onderwerp van de beslaglegging kan worden.

gr.
B+

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door Janny »

Belegger,

Wat laat je me nou toch lachen, om alleen al om een lappie gres, zo an te zette.

o o o , hier la je me om lachen,

als ie et soort contract ken afleze van een lappie gres, dan bist vast een helderziende.

j.

Internet-police
Berichten: 85
Lid geworden op: 21 jul 2005 20:16

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door Internet-police »

Dit lijkt wel erg veel op chatten :twisted:

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door rachil »

Zeg Belegger+ je lijkt met je teksten wel erg veel op Tolboompje maar die hebben ze inmiddels al verwijderd van de forums.
Ik denk als jij zo doorgaat dat jou het zelfde overkomt met je nare opmerkingen richting lease beleggers.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door JH »

rachil, slaat nergens op. Wanneer je de inhoud van de postings goed leest dan getuigen zij van realiteit. Hij geeft zelf ook aan verliezen te hebben geleden, en helaas is het zijn dagelijks werk. Dit in tegenstelling tot de gelegenheidsgedupeerden. Zij misbruiken de publiciteit en dit forum helaas. Maar het handjevol onterechte klagers op dit forum neemt gelukkig af. De gelegenheidsgedupeerden zullen wel blijven posten, die houden helaas een betonnen plaat voor de kop :wink:

Het lijkt er verdraaid veel op dat jullie er op kicken om steeds te moeten reageren op een realistische posting. Als jullie gelijk hebben laat het dan rusten, de waarheid komt wel aan het licht toch :!:

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door rachil »

Als hij dan verliezen heeft geleden zoals bij iedere belegger weleens gebeurd dan kan hij zich beter BELEGGER- noemen inplaats van +

Ik ben in ieder geval een plus want ik heb onlangs nog een week prijs gewonnen in het ABN-AMRO thurbo tournooi en mag nu gratis naar een IEX in het land gaan,terwijl ik maar een hobbyist ben en alle kenners achter mij laat.

Het was overigens geen positieve bijdrage aan dit forum JH ALS HIJ HET HEEFT OVER BESLAGLEGGING OP HET HUIS.alleen maar bangmakerij.zoals constant gebeurd op dit forum
Laatst gewijzigd door rachil op 25 aug 2005 18:06, 2 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door JH »

Ook als je verliezen en tegenslagen incasseert moet je altijd positief blijven denken om te overleven. :wink:

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Die tijd heb je goed bijgehouden, Janny. Dat komt omdat ik eerst benzine moest gaan halen voor mijn maaimachine. :lol:

En Beleggertje+, dan ik heb een bedroevende mededeling voor Dexia. Het huis staat alleen op MIJN naam (sinds voor mijn huwelijk) en wij zijn op huwelijkse voorwaarden getrouwd. Het leuke van het geheel is dat Dexia van mij persoonlijk helemaal niets (nada, niente) te vorderen heeft. Van MIJN huis en grond blijven ze dus met hun graftengels af. O ja, er zit ook bijna geen hypotheek meer op. Zeg maar tegen je baas dat dit een box-3 gevalletje is. :lol:

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door Janny »

met humor kun je er soms weer helemaal tegen.

groetjes mensen, en vlieg elkaar niet in de haren.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door Hans A »

Hoezo beslag leggen?
Dat zal nooit gebeuren!

Dan zullen er eerst een aantal zaken tot aan de hogeraad uitgevochten moeten worden. Hierdoor ontstaat echter jurispudentie!
Het is niet alleen Dexia die diverse wetten met voeten heeft getreden. Vele andere banken en finacieele instellingen zitten fout.
De financiele markt zou door toedoen van Dexia in grote problemen kunnen komen. Zo zou dexia zichzelf tot het zwarte schaap in de fin.wereld maken! Ik denk dat dexia dan ten dode is opgeschreven.
Ik kan mij niet voorstellen dat Dexia het risico aanduft om de hele finaciele wereld over de rand van het ravijn te duwen.
Indien dit wel dreigt te gebeuren zullen de andere banken wel bij Dexia ingrijpen! Andere banken zitten echt niet op lastige vonnissen van de hogeraad te wachten!

Gr Hans A

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door Belegger+ »

""
Zeg maar tegen je baas dat dit een box-3 gevalletje is.
""



Snap het, U bent vermogend tot rijk.
Dit in tegenstelling tot zeer vele 'echt' gedupeerden.
Uw vermogensconstructie verdient bewondering, het gros van de mensen op dit forum komt hier nooit aan toe.

gr.
B+

ordonary
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2005 20:31

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door ordonary »

Hi +
Je zult wel veel vrienden hebben in je omgeving en familie
met dat gezeur van jou.Lijkt me best leuk te zijn als je altijd
bakzijl haalt en dan op dit forum komt voor andere mensen
de boel te verzieken.
Moet toch iedereen zelf weten wat hij doet.
Zeurkous.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door JH »

Moet toch iedereen zelf weten wat hij doet
precies ordonary of ordinair, maar loop straks niet te klagen dat de advocatuur jullie een financiele poot heeft uitgedraaid, want zo ver komt het ook nog dat de advocaten de schuld gaan krijgen.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........

Ongelezen bericht door Hans A »

Ha ha die is goed! IJzer sterk :?
De dexianen raken verzwakt.....

Gesloten