LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RTL457 kanskaarten

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Mel
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2005 14:34

RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door Mel »

RTL heeft nu, om de reorganisatie van de netten te vieren, een actie met 'kanskaarten'.

Je kunt bij bepaalde winkels en producten kaarten krijgen waarop een code staat. Door deze code in te toetsen op de site van RTL maak je kans op 'een van de vele prijzen'.

Wat nergens vermeld wordt is dat je, voor het meedoen met deze actie, een mediapaspoort nodig hebt. Ik heb gekeken bij de uitleg over het spel en op de kaartjes zelf. Bij beide staat dat het voldoende is om het nummer in te toetsen op site. Je moet ook op een gegeven moment je mailadres geven ,want de winnaar krijgt bericht via de mail... Voor de rest staat er niks!

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door karr-2 »

Een mediapaspoort is gratis aan te vragen en kost je dus verder niets. Ik heb er al jaren 1 en doe regelmatig mee met prijsvragen enzo.

Kortom, geen drama maken als het niet nodig is.

derkiena
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 aug 2005 13:25

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door derkiena »

Heb me geprobeerd aan te melden. Heb een mediapaspoort aangevraagd maar ik kom er niet in. Iedere keer verkeerd paswoord. Ik krijg het idee dat we niet meer mee kunnen doen?
Of wat doe ik verkeerd?

inekesjef
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:30

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door inekesjef »

Kan ik bij deze actie geen uitslag krijgen als ik mijn e-mail adres niet doorgeef!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waar staan de winnende nummers?????

Mel
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2005 14:34

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door Mel »

Volgens mij krijgen de winnaars per mail bericht dat ze hbben gewonnen... :roll:

Mirreke
Berichten: 80
Lid geworden op: 29 jun 2005 10:11

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door Mirreke »

Ook ik kreeg vanmiddag van die kaarten bij de winkel waar ik wat producten kocht...
Ik dacht laat ik het eens proberen, ik heb om iets over 13uur gelijk geprobeerd en jawel ook ik werd verplicht tot het aanmelden voor een media-passpoort, ach wat dacht ik laat ik het maar doen, kunnen we eens zien waar er zoveel ophef over wordt gemaakt. Dus ik mijn gegevens ingevuld en ik zit nog steeds te wachten op een code voor het passpoort..
Niet erg maar intussen is de code die ik heb ingevoerd wel verlopen en een 2de keer invullen lukt niet, dus mooi die code kwijt
Stel nou dat ik juist met die code dat vakantiehuis of een mooie prijs had gewonnen!! (dit is natuurlijk sarcastisch bedoeld)
Ik heb de hele website al nagespeurd voor een contact-adres voor dit mankement, want nou wil ik me aanmelden voor zo'n mediapasspoort wordt het me onmogelijk gemaakt!!

Leuk toch zo'n actie!!

An

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door An »

Ik had gistermiddag ook de hele reutemeteut ingevuld en kreeg pas vanmiddag, zelfs 2 x een code. Maar nu hoef ik het niet meer. Heb gelijk alles gedelet.

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

Ik log net in , heb even hiervoor getracht mijn "unieke, eigen kansnummers " van www.rtl457.nl te controleren, ja hoor, daaaag!!!
Leuker kunnen ze het niet maken bij rt(4)....
Nou mij is het dus ook niet gelukt om na te gaan of ik "leuke" nummers heb....
Geen idee hoe ik hier hier toch nog achter kom, enfin laat ook maar zitten.....! :cry:

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Als je nou eerst alle informatie op de site eens leest:
Hierin staat o.a.
Als je geen mailtje krijgt meld je je gewoon opnieuw aan via het mediapaspoort.

Mirreke, als je goed leest staat er dat je de registratiecode uit het emailtje in moet vullen.
Niet de code die op die kaartjes staat.
Dus je "winnende" code ben je helemaal niet kwijt.

Iik heb me net ook aangemeld en had binnen 3 min. mijn registratiecode binnen.

En de winnende nummers worden vanaf 10 september bekend gemaakt.
Staat op de kaartjes.

Lezen en dan pas mopperen !

Lieske

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door gravedigger »

Of wel: hoe krijg ik zo makkelijk mogelijk gegevens ninnen van zoveel mogelijk mensem. Kom nou ook straks hier niet klagen als je plat gemai;s wordt door RTL en Co.

Mirreke
Berichten: 80
Lid geworden op: 29 jun 2005 10:11

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door Mirreke »

Geschreven door lieske1958
Mirreke, als je goed leest staat er dat je de registratiecode uit het emailtje in moet vullen.
Niet de code die op die kaartjes staat.
Dus je "winnende" code ben je helemaal niet kwijt.

-----------
Mijn "Winnende" code ben ik wel kwijt... want.. lees en huiver..
Klik op de button op de pagina om je nummer in te geven, nadat je dat gedaan hebt wordt gevraagd om je media-passpoort dat had ik niet dus kon ik het via dat schermpie aanvragen... aangezien het verkrijgen van de benodigde registratiecode van het mediapaspoort zo lang duurde, heb ik nogmaals geprobeerd de code van mijn kaartje in te vullen want intussen was de site al gerefreshed.. maar helaas ik kreeg de melding, deze code is al eens ingegeven, controleer nogmaals of u de juiste code heeft ingegeven...
Dus mirreke was wel haar code kwijt!!

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik heb het gisteren ook gedaan, en alles ging gewoon goed.
Ik had al een mediapaspoort, maar ik wist mijn wachtwoord niet meer. Deze heb ik opnieuw aangevraagd, maar ik kreeg em niet (later bleek dus dat deze in mijn spambox terecht was gekomen). Heb een nieuwe aangemaakt met een ander mailadres en binnen een paar seconden was het geregeld.

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door stekel »

En weet je wat zo leuk is? Je wint niks!

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door karr-2 »

Nee natuurlijk win je niets, het is een slimme truc om mensen al hun gegevens in te laten vullen om ze vervolgens dood te spammen met allerlei zooi rondom je programma's.

En toch heb ik een keer meegedaan met een SMS actie rondom CSI Miami en ik heb toch echt 2 DVD-boxen van CSI gewonnen en ook gekregen. Ze staan nu bij mij op de plank en bevallen me uitstekend.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door Bailey »

De ene keer win je wel wat, de andere keer niks. En als je niet meedoet, ja dan weet je zeker dat je niks wint :wink:

An

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door An »

Ach ja, een kinderhand is gauw gevuld, nietwaar Karr-2? :wink:

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik zou het niet weten An, ik heb geen kinderen en ik zelf ben die leeftijd al lang ontgroeit.

An

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door An »

Nou? Allang? 29/30 jaar, is nog niet zolang toch? :wink:

En die boxen doen het nog! :D

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door karr-2 »

Boxen? Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, maar dat ligt vast aan mij.

An

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door An »

Owwwww sorry. Dvd-boxen. Dom, dom, dom. Nouja, toch veel plezier ermee!

Gesloten