LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 45 euro donatie terug

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
dejongh1

45 euro donatie terug

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Ik heb mijn 45 euro donatie terug van de SLV.Een week later kreeg
ik alweer een brief van de deurwaarder(GGN).Als ik VOOR de Duisenbergregeling was gegaan,dan had ik geen brief meer ontvangen van de GGN.Dus die schoften van de SLV hebben mijn NEE-stem gebruikt om deze informatie door te spelen aan DExia en Dexia op haar beurt naar de GGN.De GGN gokt erop dat de Duisenbergregeling wettig wordt en dat een ieder die een NEE-stem heeft uitgebracht, nu uitgemolken kan worden door de GGN.De wet werkt nu immers in het voordeel van de GGN.De f u c k e r s van de GGN willen meer dan 800 euro deurwaarderskosten.Dit is voor 4 verstuurde brieven!Dat is meer dan 200 euro per brief!Laten we zeggen 100.000 gedupeerden bij GGN.
Dat is 100.000 maal 800 euro =80 miljoen euro brutowinst voor de GGN!
De aandelenlease was een geschenk uit de hemel voor de GGN.Ik denk dat de GGN nog nooit zoveel in één keer heeft verdiend.
De SLV zegt eerst 'betaal Dexia-aanbod onder protest' en nu 'ga voor de
Duisenbergregeling'.In wie ze voordeel werkt dit allemaal?Voor de gedupeerde of Dexia?Dit is een samenzwering tussen Dexia,SLV en Zalm!

Sorry, dat ik het bericht niet in één keer kan sturen.UPC verbreekt iedere keer mijn verbinding.

dejongh1

Re: 45 euro donatie terug

Ongelezen bericht door dejongh1 »

DE SLV zegt dus eigenlijk tegen haar donateurs :'wij willen jullie 45 euro niet meer ,want we hebben geen zin om Dexia failliet te laten gaan en dat minister Zalm moet aftreden'.
Dat is waar het op neerkomt.
Maar waarom is de SLV dan met deze stichting begonnen?

ankie

Ongelezen bericht door ankie »

Weet iemand hoe ik mijn geld kan terug halen bij GGN heb ze betaald omdat ze zeiden anders word het veel hoger de kosten aan hun en dat dat bedrag los stond van DEXIA??

Notenkraker

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Ankie, het beste zoek je zo snel mogelijk juridisch advies. Die buitengerechtelijk kosten aan GGN had je NIET hoeven te betalen. Schrijf dat bureau een brief en sommeer ze het door jou betaalde geld onmiddellijk aan jou terug te storten. Reden: onverschuldigde betaling. Nog onlangs oordeelde de rechtbank in Leeuwarden dat incassokosten in geval van huurkoop onrechtmatig waren.

Uitspraak d.d.9-8-2005, LJN: AU0576.
De rechtbank stelt hierin: :Indien deze valt onder de werkingssfeer van de WCK is een vordering wegens buitengerechtelijke incassokosten ontoewijsbaar".

Er bestaat ook een topic hierover van een aantal dagen geleden.

rust

Ongelezen bericht door rust »

doe niets en wacht af, de vaselinevloot komt ook bij jou ad.

cheers,

mate :wink:

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

Geplaatst op 28 Aug 2005 14:25 door dejongh1

--------------------------------------------------------------------------------

DE SLV zegt dus eigenlijk tegen haar donateurs :'wij willen jullie 45 euro niet meer ,want we hebben geen zin om Dexia failliet te laten gaan en dat minister Zalm moet aftreden'.
Welnee, die € 45,00 houden ze in de pot, minus de kosten die zijn gemaakt, zoals één procedure, een website die iedere dag werd bijgehouden en een gigantisch daghonorarium (had bijna dag"loon" getypt :roll: ) voor de juristen die al het vele spitwerk werk hebben verricht (helaas zonder resultaat).

Hoop dat ze nog eens last van het geweten krijgen, mocht dat toch nog ergens aanwezig zijn.

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 28 Aug 2005 11:27 door dejongh1

Sorry, dat ik het bericht niet in één keer kan sturen.UPC verbreekt iedere keer mijn verbinding.

Bij @Home is blijkbaar ook een dexiaan geinfiltreerd, want ik heb er sinds een paar dagen ook last van, m.n. als ik in de TROS RADAR site kom gaat het opeens vreselijk langzaam en zit er erg veel ruis op de kabel..
Tja, die lui zijn ontslagen bij dexia en bemannen nu misschien wel de helpdesk bij de internet providers.

Dit lijkt ver gezocht.. lijkt...

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 28 Aug 2005 11:27 door dejongh1

Bij @Home is blijkbaar ook een dexiaan geinfiltreerd, want ik heb er sinds een paar dagen ook last van, m.n. als ik in de TROS RADAR site kom gaat het opeens vreselijk langzaam en zit er erg veel ruis op de kabel..
Tja, die lui zijn ontslagen bij dexia en bemannen nu misschien wel de helpdesk bij de internet providers.

Dit lijkt ver gezocht.. lijkt...

ankie

Ongelezen bericht door ankie »

Heeft iemand misschien een vb van wat ik naar de GGN kan sturen wb mijn +/- 1000 euro's die ik hen moest betalen ondanks dat ik mijn restschuld al had betaald alleen iets later dan moest!! Omdat ik toch vol hield dat ik gelijk had eaga situatie!

Gesloten