LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongewenst opgenomen in klantenbestand

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
EdwinW

Re: Ongewenst opgenomen in klantenbestand

Ongelezen bericht door EdwinW »

Ja S., maar volgens de wet persoonsregistratie mag een bedrijf die niet verkopen zonder toestemming (het vinkje).

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

dan heb je weer het aanvinken standaard is dat aan en moet je zelf weg vinken. Zo ging dat bij ook met inloggen op de stentor een krant. Voor ik het door had lag de krant op de mat. Met andere woorden te snel door de voorwaarden heen gaan geeft een hoop problemen. Geldt ook voor software.

An

Ongelezen bericht door An »

Ik log mij regelmatig in bij de Stentor, maar heb nog nooit de krant op de mat gehad! Maarja, ik vink ook nooit iets aan, dan alleen als het over goedkope vakantie's :D gaat!

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

Ik wel dat ging om de vraag proef abonnement voor 14 dagen. ik heb door gegeven dat ik geen abonnement wou ook via internet.
met andere woorden je kan wel via internet een contract aangaan maar als je het niet meer wilt binnen de termijn die er voor staat je er niet van afkunt.

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Voor de duidelijkheid:
Ik kreeg per post een sex folder gevolgd door de reclame ook per post van Gelink Geld Advies.
En wat was nu het vervelendste om te krijgen? :oops:

Gesloten