LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MIELE ACTIE

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
joell
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:12

MIELE ACTIE

Ongelezen bericht door joell »

Vandaag stond in de krant een actie van Miele die geldt van 1 september tot en met december 2005. Bij aankoop van een wasma-
chine krijg je een stofzuiger gratis. Nu heb ik twee weken geleden een
wasmachine van Miele ad 1500 euro gekocht plus een Miele-droger en ben ik zeer nijdig dat ik geen aanspraak kan maken op de stofzuiger.
Ik heb ook nog gevraagd aan de winkelier of dezelfde actie van verleden jaar herhaald werd dan had ik nog wel even gewacht. Daar je een Miele-wasautomaat niet ieder jaar hoeft te kopen voel ik me genaaid !!! Zijn er meer mensen die pas een 1600 toeren Miele hebben
gekocht en zich genaaid voelen ?
Reactie van Miele-klantenservice : bij de AH gaan acties ook per een bepaalde datum in.
Ik vind dit geen vergelijking en geen service.

marjal
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 aug 2005 18:04

Re: MIELE ACTIE

Ongelezen bericht door marjal »

Een actie is een actie wat een onzin om zo iets op een forum te zetten en dat van AH klopt dus.

eend77
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 mei 2005 18:57

Re: MIELE ACTIE

Ongelezen bericht door eend77 »

Wat nou als de wasmachine vanaf 1 september 100 euro goedkoper werd, door een aanbieding oid... ga je dan ook zeuren?

Je hebt gewoon pech en dat reageer je af op de verkoper...
Die kan er ook niets aan doen...

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: MIELE ACTIE

Ongelezen bericht door karr-2 »

Als je vandaag een blikje koopt voor 1 euro en morgen is het 50 cent, ga je dan ook zeuren? Zowel de MIELE als de AH hebben volkomen gelijk in deze. Je bent gewoon kwaad dat je te snel je wasmachine hebt gekocht en probeert nu alsnog je gelijk te halen. Helaas dat zal niet gaan werken, je hebt gewoon PECH gehad.

DAVYP
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 feb 2004 23:24

Re: MIELE ACTIE

Ongelezen bericht door DAVYP »

Toen dit bij de vorige actie van Miele gebeurde heb ik voor deze klant de miele consumentenservice gebeld. Het probleem uitgelegd en Miele was zo coulant om deze klanten toen alsnog een stofzuiger toe te sturen.

Wellicht is het wel van belang bij welk bedrijf je het apparaat hebt gekocht.

Gesloten