LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Backup

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Billie

Backup

Ongelezen bericht door Billie »

Hoi ik heb een PB windows xp home edition,er is bij mij wel een optie om backup te maken maar het werkt niet,mij is verder medegedeeld dat dat bij de home edition versie niet is meegeinstaleerd,nu heb ik van eimand een backup bestand gekegen engelse versie,nu heb ik zelf op mijn systeem gekozen voor nederlandse xp home edition,kan ik nu gewoon dat backup bestand instaleren,doormiddel er dubbel op te klikken en instaleer het zich dan verder vanzelf??

vr gr Billie :shock: :D

Captain Pervert

Re: Backup

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Het beste kan je gewoon niet klooien met die backup programma's maar gewoon de mappen die je wilt backuppen op CD branden, klaar.

Dat geautomatiseerde spul is echt voor de techfreak. Heb er in mijn beginjaen veel mee geexperimenteerd, als puntje bij paaltje komt is net het goede spul niet gebackupped etc.

Zooi. Gewoon handmatig doen...

jurrien

Ongelezen bericht door jurrien »

Het is als je de orginele cd rom van xp home hebt niet zo heel
moeilijk om het erop te zetten! je stopt de cdrom erin en gaat naar
verkenner-dan zie je daar een map genaamd-nl-os-2440- dan klik je op valveadd-dan op MSFT-selecteer de map-ntbackup- daarop
dubbelklik je en je hebt jou backup systeem erop staan. Wat
Captain Pervert zegt is zeker waar! Heb je onvoldoende verstand
van deze zaken laat het dan ! Nogmaals de tip is er 1 die eenvoudig
is maar voorzichtigheid is geboden.
jurrien

Uncle Willy

Ongelezen bericht door Uncle Willy »

Billie als het goed is heb je een diskje gehad waarmee je een recovery kan maken.
De Cd's die krijg je er van PB niet meer bij dit staat n.l. allemaal op een andere partitie, dus meer heb je eigenlijk niet nodig.
Hiermee kan je de computer weer in zijn originele staat terug brengen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt,
groet Uncle Willy

Billie

Ongelezen bericht door Billie »

Hoi Willy.
Klopt als een bus ik heb er een herstel diskette bij,ik heb er al gebruik van moeten maken en alles is weer hersteld zoals hij van de fabriek geleverd word.
Ik ben wel alles kwijt,het ruimt natuutlijk wel erg goed op zo, ik wis niet dat een backup programma zo omslachtig zou zijn daar er voordurend op gewezen word een backup te maken,maar inderdaad op cd zetten is ook goed het gaat uiteindelijk om dokumenten of foto,s enz enz,ik heb inmiddels een externe harde schijf geinstaleerd daar kan ik ook belangrijke gegevens opslaan, :D jammer genoeg is er weinig te lezen over het gebruik in nederlands, :shock:

Gesloten