LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ebay: Japananimedvd

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Drazic
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2005 14:12

ebay: Japananimedvd

Ongelezen bericht door Drazic »

http://stores.ebay.nl/Anime-DVD-Shop_W0 ... viewQQtZkm
Op ebay verkoopt al een tijdje iemand die zich Japananimedvd noemt Hong Kong Bootlegs voor absurde prijzen. Dit is gewoon illegaal. en ik voreg me af of er wat aan gedaan kan worden. Ook omdat ik zeker weet dat de gene die deze bootlegs kopen er niet blij mee zullen zijn. De ondertiteling zit vol met spelfouten en de dvd's zijn slecht gemaakt en hij koopt ze in voor mischien een paar euro per dvd box.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: ebay: Japananimedvd

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik zou het doorgeven aan eBay zelf, lijkt me handiger.

Drazic
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2005 14:12

Re: ebay: Japananimedvd

Ongelezen bericht door Drazic »

Werkt niet, zie bijvoorbeeld ook de honderden GBA bootlegs op ebay.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: ebay: Japananimedvd

Ongelezen bericht door Bailey »

Dan gewoon niet kopen. Zolang ze verkocht worden, blijft het aanbod.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: ebay: Japananimedvd

Ongelezen bericht door gravedigger »

Koop er 1 Drazic. Levert je NAW gegevens op en speel die door aan Brein.
Het is alleen maar de vraag of de verkoper blij is met je verradersrol ;)

mr T.
Berichten: 976
Lid geworden op: 02 sep 2005 14:50

Re: ebay: Japananimedvd

Ongelezen bericht door mr T. »

Ze zijn nog steeds gewoon actief. De volgende oplichter op deze wereldwijde marktplaats. Maar ja, wel een hoge klanttevredenheid.

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: ebay: Japananimedvd

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

ag ... is dat alles :P tomtom dvds die gratis van internet zijn gedownload gaan ook voor 40 euro de toonbank over. daarnaast heb ik ook enkele windows CDs gespot waaronder ook Windows vista (DIE IS NIET EENS UIT IN ORGINELE VORM!)

Mensen ga hier nou eens over klagen ipv over google en of het nou wel of niet privacy gevoelig is!


Mensen worden gewoon in de maling genomen met een gratis kopie! en als je ze dan mailt of het wel een orginele versie is krijg je GLASHARD te horen dat het orgineel is en als je dan vraagt " maar TOMTOM staat niet op DVD in de winkel" dan is het ineens een speciale versie... natuurlijk! :)

en mailen naar marktplaats of Ebay heeft totaal geen nut, overegens helpt het wel als je naar de bumra stemra een mail stuurt :) dus hoppa met ze allen speuren op DVD's van tomtom ;) en invullen die hap!

mr T.
Berichten: 976
Lid geworden op: 02 sep 2005 14:50

Re: ebay: Japananimedvd

Ongelezen bericht door mr T. »

Mensen ga hier nou eens over klagen ipv over google en of het nou wel of niet privacy gevoelig is!
Wel gezien waar dit topic over gaat?

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: ebay: Japananimedvd

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Ipv is In Plaats Van ;) heb jij de rest wel gelezen?

Gesloten