| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dexia regeling
-
A.T.PIEPERS
dexia regeling
Net als zovelen heb ik geen restschuld meer bij Dexia.
De eerste fout die ik gemaakt heb is de coulanceregeling te ondertekenen, waarna ik te horen kreeg dat ik hiervoor niet in aanmerking kwam ( niet arm genoeg ). leuk lokkertje toch?
Hierna was procederen al kansloos.
De tweede fout was het betalen van de restschuld met , ja hoor alweer geleend geld!!!!!
Deze restschuld heb ik dus met behulp van een persoonlijke lening direct afgelost en tot een draaglijk maandelijks aflosbedrag weten terug te dringen.
Echter door al deze dwaze opeenvolgingen van verkeerde beslissingen, kan ik, zoals zovelen met mij, naar mijn zuurverdiende centen fluiten, want op dit moment heb ik geen restschuld meer bij dexia en kom ik dus niet in aanmerking voor enige vorm van teruggaaf of regeling.
Heeft iemand nog suggesties? Ik niet. Ik hoop dat dit voor andere mensen nog enig soelaas bied. Slechter als dit is geloof ik niet mogelijk.
Groetjes, Ad.
De eerste fout die ik gemaakt heb is de coulanceregeling te ondertekenen, waarna ik te horen kreeg dat ik hiervoor niet in aanmerking kwam ( niet arm genoeg ). leuk lokkertje toch?
Hierna was procederen al kansloos.
De tweede fout was het betalen van de restschuld met , ja hoor alweer geleend geld!!!!!
Deze restschuld heb ik dus met behulp van een persoonlijke lening direct afgelost en tot een draaglijk maandelijks aflosbedrag weten terug te dringen.
Echter door al deze dwaze opeenvolgingen van verkeerde beslissingen, kan ik, zoals zovelen met mij, naar mijn zuurverdiende centen fluiten, want op dit moment heb ik geen restschuld meer bij dexia en kom ik dus niet in aanmerking voor enige vorm van teruggaaf of regeling.
Heeft iemand nog suggesties? Ik niet. Ik hoop dat dit voor andere mensen nog enig soelaas bied. Slechter als dit is geloof ik niet mogelijk.
Groetjes, Ad.
-
ad snoeren
Re: dexia regeling
Ik heb de tros gevraagd om deze figuur te bannen wegens discriminerende opmerkingen.
De tros vind dat blijkbaar geen punt, en laat deze stompzinnigheid gewoon voortduren.
Tros radar is gestopt met serieus om te gaan met hun forum bezoekers.
Dus beste mensen heeft u werkelijk een serieuze vraag of opmerking.
Bezoek dan het forum van PAL, daar word u behandeld zoals het hoort
Serieus Dus. en idioten als anoniem3 maken daar geen kans, om de boel te verzieken.
De tros vind dat blijkbaar geen punt, en laat deze stompzinnigheid gewoon voortduren.
Tros radar is gestopt met serieus om te gaan met hun forum bezoekers.
Dus beste mensen heeft u werkelijk een serieuze vraag of opmerking.
Bezoek dan het forum van PAL, daar word u behandeld zoals het hoort
Serieus Dus. en idioten als anoniem3 maken daar geen kans, om de boel te verzieken.
Rustig maar Ad, ik denk dat de TROS wel degelijk op de hoogte is van alle berichten die hier geplaatst worden, helaas zijn sommige mensen blijkbaar niet uit te bannen, kijk naar impact/notenkraker, die heeft ook een ban, maar blijft ondanks deze terechte of onterechte ban gewoon komen, zo zijn er natuurlijk velen die er blijkbaar onderuit kunnen komen.
-
Notenkraker
Die Idaho wil kennelijk de handschoen weer eens oppakken. Nou, ik ben er altijd klaar voor om zo'n dombo van repliek te dienen. Hij komt maar.
Ik weet niet over welke handschoen jij het hebt notenkraker, ik probeer gewoon op een serieuze manier deel te nemen aan dit forum en daar zal ik dan ook rustig mee doorgaan, indien jij weer wilt gaan stoken moet je dat zelf weten, succes ermee!Die Idaho wil kennelijk de handschoen weer eens oppakken.
-
Notenkraker
Wat een slijmjurk, die Idaho! Eerst probeert hij mij een steek onder water te geven en als ik daarop reageer, gaat hij de nobele, vermoorde onschuld uithangen. Ik heb je wel door, Dexia-mannetje.
Iedereen kan nu zelf constateren dat "waar Idaho verschijnt, de vrede meteen verdwijnt".
Iedereen kan nu zelf constateren dat "waar Idaho verschijnt, de vrede meteen verdwijnt".
Sorry, ik ben me niet bewust van "een steek onder water"Eerst probeert hij mij een steek onder water te geven en als ik daarop reageer, gaat hij de nobele, vermoorde onschuld uithangen. Ik heb je wel door, Dexia-mannetje.
Na een tijdje er tussenuit geweest te zijn, heb ik tot nu toe enkel serieuze postings gedaan, notenkraker, jij valt mij onophoudelijk aan, dus ik denk dat bovenstaande quote eerer op jou zou moeten slaan, maar ik ben niet degene die jouw blinde haat jegens mij kan inperken, dat moet de TROS maar doen.Iedereen kan nu zelf constateren dat "waar Idaho verschijnt, de vrede meteen verdwijnt".
groet,
Idaho
-
Notenkraker
Idaho, lees dan je eigen bericht van 3 september 01.10 uur nog maar eens door.
Als je met mij wilt kaatsen moet je natuurlijk wel voorbereid zijn om een bal terug te ontvangen.
Als je met mij wilt kaatsen moet je natuurlijk wel voorbereid zijn om een bal terug te ontvangen.
Maar dat is toch ook de waarheid? Dat heb je althans zelf toegegeven, maar joh, laat maar............het is het allemaal niet waard.
-
Notenkraker
Heb je wel gelijk in, Idaho. Lok mij dan ook verder maar niet uit mijn tent.
@ Ad Piepers
Voor serieuze antwoorden kunt u inderdaad beter, zoals Ad Snoeren al schreef, naar het forum van PAL gaan (www.Platformaandelenlease.nl)
Daar zult u van antwoorden door Forumverziekers/vervuilers verschoond blijven.
Het is inderdaad jammer dat u de restschuld betaald heeft. Ik kan het best begrijpen. Zelf heb ik ook op het punt gestaan om dit te doen door middel van een lening bij familie, welke ik dan ook weer terug zou moeten betalen. Ben blij dit dus toch niet gedaan te hebben, maar heb destijds zeer getwijfeld. We wisten toen ook nog niet wat we nu weten. Dat deze contracten pure oplichting blijken te zijn. Eén en al bedrog en pure zelfverrijking.
Stel uw vragen bij PAL en wie weet zijn er toch nog mogelijkheden voor u door alsnog een procedure op te starten misschien bij Leaseproces of door middel van een groepsprocedure welke beide financieel wellicht op te brengen zijn.
Vr.gr. trudy
Voor serieuze antwoorden kunt u inderdaad beter, zoals Ad Snoeren al schreef, naar het forum van PAL gaan (www.Platformaandelenlease.nl)
Daar zult u van antwoorden door Forumverziekers/vervuilers verschoond blijven.
Het is inderdaad jammer dat u de restschuld betaald heeft. Ik kan het best begrijpen. Zelf heb ik ook op het punt gestaan om dit te doen door middel van een lening bij familie, welke ik dan ook weer terug zou moeten betalen. Ben blij dit dus toch niet gedaan te hebben, maar heb destijds zeer getwijfeld. We wisten toen ook nog niet wat we nu weten. Dat deze contracten pure oplichting blijken te zijn. Eén en al bedrog en pure zelfverrijking.
Stel uw vragen bij PAL en wie weet zijn er toch nog mogelijkheden voor u door alsnog een procedure op te starten misschien bij Leaseproces of door middel van een groepsprocedure welke beide financieel wellicht op te brengen zijn.
Vr.gr. trudy
-
Gast
Geplaatst op 02 Sep 2005 22:40 door anoniem3
--------------------------------------------------------------------------------
Ad hoe durf je om advies te vragen nadat je blijkbaar alle raad in de wind geslagen hebt!
We maken allemaal fouten, dus anoniem3 kijk eerst naar jezelf voordat je over iemand oordeeld.
-
Notenkraker
Anoniem3 mocht willen dat hij net zo intelligent was als zelfs de grote teen van Ad Snoeren.
Je vertelt toch net dat je een restschuld heeft afbetaald; dan kom je wel degelijk in aanmerking voor de Duisenbergregeling. 2/3 terug wanneer je het Dexia-aanbod niet hebt ondertekend, anders 1/3 terug. Je krijgt vanzelf bericht. Lees eens op de Dexia-site. Succces!