| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ?
-
Notenkraker
Re: ?
Ankie, ik vrees dat je daarop lang kan wachten. Dexia verzint vast nog wel een uitvlucht om je buiten de Duisenberg-regeling te laten vallen. Vertrouw maar niet teveel op de vage toezeggingen van een roversbende!
Dat kan ik onderschrijven, wel hebben ze aangegeven na 1 okt 2005 met de berekeningen te beginnen, dus op de uitkomsten daarvan moet je zeker nog enige maanden/weken wachten. voor hen is haast zeker geen gewoonte.dus voor het eind van 2005 verwacht ik niet al te veel van de bank.Als je al verwachtingen hebt!Vertrouw maar niet teveel op de vage toezeggingen van een roversbende!
Janny
Heeft weinig met hoop te maken, voor dit jaar om is zal Dexia miljoenen overgemaakt hebben aan de schikkers en ach als ze er nog een maandje langer over doen....who cares, het einde is in zicht en dat kleine beetje geduld moeten we ook nog maar weten op te brengen. 
Het einde in zicht? Ik denk dat het dan pas gaat beginnen. Er zullen nog vele rechtszaken volgen en beetje bij beetje wordt nog duidelijker hoe Dexia de zaak heeft opgelicht. Geen WcK vergunning en ik ben benieuwd of Dexia werkelijk aan kan tonen dat er voor hun klanten aandelen gekocht en weer verkocht zijn. Als er een einde in zicht is, dat geldt dat voor DexiaHeeft weinig met hoop te maken, voor dit jaar om is zal Dexia miljoenen overgemaakt hebben aan de schikkers en ach als ze er nog een maandje langer over doen....who cares, het einde is in zicht en dat kleine beetje geduld moeten we ook nog maar weten op te brengen.
Idaho schrijft:
Draai dicht die geldkraan van Dexia, betaal geen cent meer.
Dexia zal dit niet leuk vinden maar ze kunnen er niets aan doen.
Ze durven niemand te dagvaarden omdat ze weten dat ze die zaak dan gaan verliezen.
Dexia heeft iedereen die aan het procederen is, via de advocaat benaderd met een schikkingsvoorstel.
Dexia gaat bijna niet in in hoger beroep als zij de rechtszaken verliezen.
Dexia probeert lopende hoger beroepen af te kopen en uitspraken te voorkomen.
Als er in hoger beroep wordt verloren, gaan ze niet in cassatie bij de Hoge Raad.
Hoezo schikken, hoezo nog betalen aan die Dexia bende!!!
Groeten,
Piet
Hij bedoelt eigenlijk: voor het einde van het jaar moeten gedupeerden nog miljoenen aan Dexia betalen dankzij de Duisenberg regeling.voor dit jaar om is zal Dexia miljoenen overgemaakt hebben aan de schikkers
Draai dicht die geldkraan van Dexia, betaal geen cent meer.
Dexia zal dit niet leuk vinden maar ze kunnen er niets aan doen.
Ze durven niemand te dagvaarden omdat ze weten dat ze die zaak dan gaan verliezen.
Dexia heeft iedereen die aan het procederen is, via de advocaat benaderd met een schikkingsvoorstel.
Dexia gaat bijna niet in in hoger beroep als zij de rechtszaken verliezen.
Dexia probeert lopende hoger beroepen af te kopen en uitspraken te voorkomen.
Als er in hoger beroep wordt verloren, gaan ze niet in cassatie bij de Hoge Raad.
Hoezo schikken, hoezo nog betalen aan die Dexia bende!!!
Groeten,
Piet
Piet schrijft:
De mensen die gewoon doorgegaan zijn met betalen en willen schikken, hoeven derhalve niks terug te betalen aan Dexia.
Voor de mensen die het niet betaalde bedrag uitgegeven hebben en voor de mensen die gewoon uit principe niet meer wilden betalen rest simpelweg een procedure bij een rechtbank.
Dus wat Piet hier stelt geldt voor een bepaalde groep mensen en zeker niet voor allemaal.
Nee, dat bedoel ik dus niet, je hoeft nl. ondanks de Duisenberg regeling helemaal niets terug te betalen aan Dexia, tenzij je natuurlijk op advies bent gestopt met betalen, voor deze mensen is deze regeling dan ook niet veel, tenzij ze de niet betaalde bedragen netjes opzij hebben gezet, dan is er nog geen vuiltje aan de lucht, afgezien van die fijne BKR-notering natuurlijk.Hij bedoelt eigenlijk: voor het einde van het jaar moeten gedupeerden nog miljoenen aan Dexia betalen dankzij de Duisenberg regeling.
De mensen die gewoon doorgegaan zijn met betalen en willen schikken, hoeven derhalve niks terug te betalen aan Dexia.
Voor de mensen die het niet betaalde bedrag uitgegeven hebben en voor de mensen die gewoon uit principe niet meer wilden betalen rest simpelweg een procedure bij een rechtbank.
Dus wat Piet hier stelt geldt voor een bepaalde groep mensen en zeker niet voor allemaal.
Vakantie niet, wel genieten van de fraaie nazomerse dagen in combinatie met de dagelijkse werkzaamheden. Het forum volg ik in stilte. Er is toch weinig nieuws onder de zon en de postings die men plaatst hebben het karakter van een repeteerwekker. Men wordt gewoon immuun voor de klaagzangen van de`gelegenheidsgedupeerden´ 
Overigens om bij de topic te blijven op de site van dexialease vind men ook de concept vaststellingsovereenkomst zoals die geldt voor diegenen die schikken
Overigens om bij de topic te blijven op de site van dexialease vind men ook de concept vaststellingsovereenkomst zoals die geldt voor diegenen die schikken
tenzij je natuurlijk op advies bent gestopt met betalen, voor deze mensen is deze regeling dan ook
Het niet kunnen betalen is ook niet onbelangrijk.
En waarom kan ik niet betalen??
OMDAT DIE HUFTERS MIJ EEN CONTRACT HEBBEN AANGESMEERD DAT ONBETAALBAAR IS VOOR MIJ,BIJNA MIJN HELE MAANDLOON ZOU IK MAANDELIJKS AAN DEXIA MOETEN BETALEN
-
Ikwaseenbeetjedom
gewoon doorgaan met betalen is toch heel iets anders dan niks terug betalen?Geplaatst op 05 Sep 2005 19:21 door Idaho
Tja, die schikking.. de mensen gaan nog sch(r)ikken ja !!!