omstreeks 27juli werd ik benadert door,
wanadoo of ik tevreden was met mijn adsl-lite abbonement en of ik wou overstappen naar adsl familie pakket uiteraadt deet ik dat omdat de maandelijkse maand termijnen lager zou zijn .
nu ben ik 3 wk verder vanaf de eerste week dat mijn lijn is opgeleverd ging het al mis met de livebox {modem} zeer onstabiel waarna ik behoorlijk problemen ondervin dus heb ik wanadoo gebeld of ik terug kan wegens technisch falen van de modem , was geen probleem volgens hun maar de retourbox bleef uit waar ik de modem kon terug sturen , dus heb ik hun weer gebeld en toen opeens wisten ze nergens wat van en dat ik vast zat aan het adsl familie abbonement met een ondeuglijk apperaat beste medemensen wat kan ik hier aandoen hoe kan ik deze situatie ongedaan maken ik voel me echt beet genomen door wanadoo,hulp van hun om het optelossen bleef uit, ze zeggen dat er niks aan de hand is met het apperaat maar op 1dag valt de verbinding wel 11 keer uit , en toch kan ik het contract niet ontbinden.
ben t,n einde raad wat moet ik doen!
bedankt alvast voor een reactie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wanadoo"s wanpraktijken
Re: wanadoo"s wanpraktijken
Hallo,
Je bent die de enigste!!!
Wat een ramp!!
Ik had liever Lite gehouden....
gr
Richard
Je bent die de enigste!!!
Wat een ramp!!
Ik had liever Lite gehouden....
gr
Richard
Nou ik heb een tijd weing gezegd. maar het is bij mij weer een ramp
ik heb nu al 3 weken geen internet meer, adsl ligt eruit en niemand koppelt wat terug, zou aan een wijkcentrale liggen nu maar weer via inbelaccountje
toch erg dit!!
groeten Astrid
ik heb nu al 3 weken geen internet meer, adsl ligt eruit en niemand koppelt wat terug, zou aan een wijkcentrale liggen nu maar weer via inbelaccountje
toch erg dit!!
groeten Astrid
-
Die problemen die bomber-22 heeft, heb ik ook gehad, maar nadat ik op aanraden van de helpdesk mijn livebox meteen achter het ISRA-punt heb geplaatst met een telefoonkabeltje van nog geen 20 cm en op de livebox een netwerkkabel van 15meter loopt mijn internet weer als een zonnetje, valt nooit meer uit en ook de snelheid is nu hoger en constant snel.
Ik zou zeggen doe er uw voordeel mee.
Ik zou zeggen doe er uw voordeel mee.