LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het was stikken of schikken.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door JH »

Dirk Bruneel, grote kans dat deze man in de toekomst zalig verklaard wordt
net als ton of aert0001 en Piet K etc voor de belangeloze en onzelfzuchtige optreden. Wat een eer samen met Dirk zalig verklaaard te worden. om over Pieter H nog maar te zwijgen, die verdient niet eens een pluim, laat staan een zaligverklaring. :lol:
Zo komt het uiteindelijk toch allemaal goed :wink:
Vijanden worden vrienden en broeders en zusters :P
Laatst gewijzigd door JH op 20 jul 2005 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

net als ton of aert0001 en Piet K en Pieter etc voor de belangeloze en onzelfzuchtige optreden.
Volledig mee eens om die eens een pluim te geven.
Zaligverklaring gaat me iets te ver.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Piet »

JH,

Je moet wel een beetje serieus zijn:
net als ton of aert0001 en Piet K en Pieter etc voor de belangeloze en onzelfzuchtige optreden.
Pieter hoort in het rijtje schijnheiligen en het is niet leuk zijn naam naast die van mij te zien.
Sinds zijn optreden als AM waarin hij mij en PAL zwart probeerde te maken is hij definitief door de mand gevallen.
In betreffende topic werd hij ontmaskerd en te kijk gezet.
Deze topic is snel op zijn verzoek verwijderd, maar gelukkig heb ik een volledige kopie hiervan.
Dus Pieter even in een ander rijtje plaatsen graag, ik heb het niet zo op schijnheilige figuren die zichzelf belangrijker vinden als het doel en zich als meester intrigant profileren.

Piet

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door JH »

Het valt overigens wel op dat Pieter H geen reacties meer plaatst. Behoort hij tot de weinigen die zich wel een vakantie kan permitteren :oops:

Piet, ik heb de naam Pieter er bij gezet om niet alleen PAL te noemen.
Tekst uit het voorgaande is inmiddels gewijzigd. Je verdient het ook weer niet om in een adem met PH te worden genoemd.

Probeer alleen ook eens niet al te gauw klaar te staan met je oordeel dat een nieuwkomer op dit forum maar meteen een dexiamedewerker is of samenheult met de vijand. Op die manier creeer je in plaats van geloofwaardigheid onwil en geen steun meer voor je belangeloze werkzaamheden. Of wil je je opgebouwde goodwill en krediet op dit forum verspelen.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door CB »

Geplaatst op 20 Jul 2005 13:03 door Dubio


--------------------------------------------------------------------------------

Niet te vergeten: Dirk Bruneel, grote kans dat deze man in de toekomst zalig verklaard wordt.


Volgens mij Dubio wordt het tijd, dat je met je plasje naar de dokter gaat.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Janny »

Geplaatst op 20 Jul 2005 11:15 door Janny


--------------------------------------------------------------------------------

Vergeet niet dat waar het Forum ook ondergebracht wordt,er steeds personen zullen zijn die de boel verzieken.
Dan daarbij het probleem, we waren met plm 600.000 gedupeerden, en we zullen moeten accepteren dat alle 600.000 neuzen niet dezelfde kant opkijken. Enerzijds zal dat weer wrevel oproepen anderzijds zal het ons scherp houden.

Om een Forum goed geolied te laten verlopen heb je ook
* scherpslijpers* nodig. met andere woorden we moeten accepteren dat we niet allemaal gelijkgezinden zullen worden of zijn. Dus we moeten ook ons durven laten gezeggen. en kritiek durven accepteren. Dus hoor en wederhoor
En eerlijk gezegd, het lijkt komkommertijd op dit Forum, daardoor worden er postings geplaatst die niet altijd hout snijden. Dat moet je accepteren tot er weer meer echt nieuws los komt. Dat zal vermoedelijk nog wel tot eind okt duren. dan komt er vast weer heel veel zinvolle informatie. Tot die tijd zal het heen en weer gepraat wel aanhouden. met daartussen af en toe belangrijke gebeurtenissen en berichten.

Voor iedereen Blijf scherp!

Janny

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door JH »

Waarom zijn er in het bedrijfsleven en bij de overheid te weinig vrouwelijke managers.
Vrouwen zoals Janny, Pipa en Anne b.v zullen het zeker net zo goed zo niet beter doen, veel beter zelfs :!:

:wink:

Marion Wijk
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 jul 2005 11:33

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Marion Wijk »

JH,

Ga jij nu uit van feiten of van veronderstellingen ? In een vorige topic veronderstel je, dat mensen die in 2003 niet meer betaalden aan Dexia en nu niet meer op het forum verschijnen, hun zaak tegen Dexia wel verloren zullen hebben.

Het is heel belangrijk dat, de gedupeerden juiste feiten onder ogen krijgen en geen veronderstellingen, daar heeft niemand wat aan en is dus feitelijk forumvervuiling.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door JH »

[quote][/Jij noemt het negatieve insteek, ad snoeren. Maar wat ik bedoel is, dat er in 2003 ook bezoekers van dit forum waren. Destijds ook ingegaan op het advies van peebek om vooral niet te betalen en die door dexia zijn gedagvaard. Die namen kom je nu dus niet meer tegen. Dan mag je aannemen, dat zij hun zaak verloren hebben, wellicht door een slechte voorbereiding of door onjuiste juridische bijstand van een advocaat.



Marion, feiten heb ik niet en insinueren zoals Piet beweert doe ik ook niet. De tekst spreekt voor zich lijkt mij. Niet betalen zonder een goede juridische voorbereiding betekent een verloren zaak.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Idaho »

Het is heel belangrijk dat, de gedupeerden juiste feiten onder ogen krijgen en geen veronderstellingen, daar heeft niemand wat aan en is dus feitelijk forumvervuiling.
Beste mevr. Wijk,

Indien gedupeerden juiste informatie willen krijgen is het zo langzamerhand verstandiger dat deze mensen hun heil ergens anders zoeken, natuurlijk staan op dit forum een aantal bijzonder nuttige tips cq informatie, maar dan is het raadzaam voor deze mensen om te kijken bij de wat oudere topics, ik kan me niet voorstellen dat een gedupeerde uit deze wirwar van aantijgingen en verdachtmakingen nog iets nuttigs kan halen.
U komt hier weer iemand betichten van forumvervuiling, prima hoor, maar neem eens even de tijd en spit de laatste weken eens door, misschien dat u dan naast JH en uiteraard ondergetekende, tot de conclusie komt dat forumvervuiling zoals u dat noemt, op iedereen van toepassing is, dus van Piet tot laag zal ik maar zeggen.

vrgr,
Idaho
Laatst gewijzigd door Idaho op 20 jul 2005 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Marion

V.w.b de genoemde dames heeft JH deze keer echt gelijk. :wink:

Marion Wijk
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 jul 2005 11:33

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Marion Wijk »

Dan is het voor mij duidelijk waar jij staat. Je verliest ook een zaak, als je niet komt opdagen enz.

De meningen van Piet zijn voor mij duidelijker .

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Je had het neem ik aan niet tegen mij. Toch?

Marion Wijk
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 jul 2005 11:33

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Marion Wijk »

Ad deze boodschap was gericht aan JH.

gerritsmit
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 jul 2005 21:08

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door gerritsmit »

Dit forum is niet meer overzichtelijk door de vele onzin onderwerpen. Mensen die met een telefoonmodem werken moeten overal doorheen spitten en dat kost veel tijd en geld.

Ik was trouwens wel geschokken van alle bedreigingen die hier geuit zijn afgelopen week. Volgens mij zou den de betrokken personen het hier niet bij moeten laten zitten.

Welterusten,

Gerrit en Marion

Snoop
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 feb 2005 21:43

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Snoop »

Hoi Gerrit.

Gewoon even kijken wie er na 12 uur reageren en wat er dan nog gezegd wordt en door wie.

Als je forum aanklikt zie je vanzelf de bekende namen die dit forum afsluiten; Ad, Tessie, Albert, enz.

Als je dit een paar keer doorloopt weet je algauw dat je na 12 uur (pm)
Beter iets anders kan lezen.

Groeten Ron

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door HvdB »

En vergeet die notenkraker aka impact niet. Rond deze tijd zijn de medicijnen uitgewerkt.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Albert »

Ron is goed bij de tijd 8)
Laatst gewijzigd door Albert op 06 sep 2005 02:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Jan_Jan
Berichten: 64
Lid geworden op: 28 mar 2004 03:54

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Jan_Jan »

Er is een heel goed alternatief en dat is het forum van PAL. De echte serieuze mensen zie je daar al naar verdwijnen en ook dat op dat forum men duidelijk nogal inhoudelijk op zaken in gaat. Deze mensen waren al lang van dit forum van Radar vertrokken maar nu PAL het forum is gestart komen er weer een hoop terug op het forum van PAL.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Het was stikken of schikken.

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Is die gerritsmit dan nu al de walgelijke tekst vergeten, die hij onlangs 's nachts in dit forum schreef? En daarna als de donder zelf verwijderde? Maar niet nadat diverse mensen die tekst hadden gekopieerd en met een klacht naar TrosRadar hadden verstuurd.

Gesloten