LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oxxio ik word er gek van

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
jangeheim9

Oxxio ik word er gek van

Ongelezen bericht door jangeheim9 »

Ik heb 7 maanden een contract gehad met Oxxio voor gas. De eerste maand kreeg ik een rekening van 101,37 Euro terwijl dat 35,35 Euro moest zijn. Gebeld en het zou geregeld worden. 7 maanden is de 101,37 afgeboekt. Ten einde raad heb ik bedragen teruggeboekt. Ik heb brieven gekregen van Justitia. Ik heb naar Oxxio gebeld en het zou opgelost worden. Ik heb tot op heden 177 Euto teveel betaald. Ik moet nu eerst de 3 teruggeboekte bedragen van 101,37 betalen anders krijg ik geen eindafrekening!!! Terwijl ik nog geld van hun krijg!!
Ik heb een aangetekende klacht naar Oxxio gezonden tav van der Jagt(commercieel directeur) Nooit meer iets van gehoord dus.
Dit kan toch allemaal niet waar zijn????????
Radar...kunnen jullie hierin bemiddelen?

l.van vliet

Re: Oxxio ik word er gek van

Ongelezen bericht door l.van vliet »

Heb inmiddels ook heel slechte en diep treurige ervaringen met Oxio
vondt op mijn postbankrekening een verkeerd geincasseerd bedrag.
Belde hun hierover op , en mocht dit terug boekken(seponeren heet dit )
Heb het juiste bedrag op het zelfde moment zelf gestort, c.a een week naderhand een brief van Intrum justitia met een dwangbevel.
Over dit zelfde bedrag
Daar ik reeds aan mijn verplichtingen heb voldaan, eerst niets van aangetrokken.
Maar Intrum Justitia blijft mij vervolgen met nog hogere incasso kosten.
Telefoneren met Oxio helpt niets.
Ten lange leste ,maar bewijs materiaal op gestuurd naar Intrum justitia.
Wanneer ik oxio bel , over informatie of ik achterstand heb in betaling, wordt mij verteld dat ik vollerdig bij ben met betalen.
Wanneer men een verkeerd bedrag seponeer, treed Oxio in actie door het uit handen geven aan intrum justitia.
Maar heeft dit keer verzaakt hun in kennis te stellen,dat de zaak al is afgedaan.en hobbelt maar door.
Vreemde praktijken worden er op na gehouden

l.van vliet

uw bericht gelezen : u moet een verweer schrift naar Interum justitia zenden, met de door u betaalde bedragen en andere bewijslasten.
zolang deze in behandling is hoeft u niet te vrezen voor afsluiten

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Begin nou niet telkens opnieuw een draadje over OXXIO! Kijk eens verder dan je neus lang is en post in het al bestaande draadje over OXXIO.

l.van vliet

waar wil je me hebben ,er zijn zoveel items over oxio

Gesloten