LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IP ban op habbo hotel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
winkel
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 aug 2005 22:18

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door winkel »

ONRECHT OVER HABBO HOTEL!!!!!


IK ben het eens dat habbohotel in somige gevallen een beetje snel een ip ban oplegt.

MAAR!!!!!!
je kan altijd hiertegen protesteren via de site.
En habbohotel heeft net zoals je ouders ook regels
En als die niet worden nageleef. JA DAN KRIJG JE STRAF!.
Ik ben zelf een hobba dus ik leg zelf ook die verbanningen op.

MAAR
een IP BAN wordt ALLEEN gegeven als je niet aan de regels houd voor een geruime tijd.


OF

Je moet een site over habbohotel hebben met dingen DIE HIER NIET OP MOGEN!! (hiermee bedoel ik als je plaatjes van habbohotel heb zonder hun toestemming.)

En ja het is dan vervelent dat je niet op je pc habbohotel kan spelen. maar als je het uitlegt OF als je ouders habbohotel mailen, komt het in 9 van de 10 keer weer goed terecht.

HOPELIJK BEN IK NU SAMEN MET HABBOHOTEL EEN BEETJE DUIDELIJK EN WORDEN WE NIET ZWART GEMAAKT DOOR MENSEN DIE EEN FOUT MAKEN EN DAT NIET DURFEN TE BEKENNEN!!!!
OP SOMMIGE NA DAN.

repack
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2005 01:44

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door repack »

Ten eerste wil ik even iedereen uit zijn droom helpen die hier loopt te verkondigen dat de habbos die een ip-ban hebben gekregen het er zelf naar gemaakt hebben. En dat onterecht een ban krijgen niet voorkomt.

citaat Winkel:
HOPELIJK BEN IK NU SAMEN MET HABBOHOTEL EEN BEETJE DUIDELIJK EN WORDEN WE NIET ZWART GEMAAKT DOOR MENSEN DIE EEN FOUT MAKEN EN DAT NIET DURFEN TE BEKENNEN!!!!
OP SOMMIGE NA DAN.
-- mooi gesproken winkel alleen heb je de rolverdeling een beetje door ---elkaar gehaald ipv MENSEN hoort er HOBBAS te staan verder kan ik me er volledig bij aansluiten. En je kan hier wel even schijnheilig met hoofdletters jezelf en HabboHotel de lucht in gaan lopen prijzen, maar dat geeft mijns inziens precies het probleem aan. Ik ben hobba dus ik heb gelijk daar komt het eigenlijk op neer toch? Nou winkel het spijt me te moeten zeggen maar minimaal de helft van al die Hobbas moeten ze voorgoed uit het hotel gooien want het is ronduit triest wat ik soms zie gebeuren en helaas zelf heb meegemaakt. En dan kan je wel beetje nonchalant gaan lopen zeggen van "als je niet goed oppast krijg je ip-ban" en "ik ben hobba dus ik deel ze zelf ook uit". Dat geeft in mijn ogen des te meer aan dat je niet weet waar je over praat. En dat je te dom bent of te kortzichtig of hoe je het ook noemen wil om te beseffen wat een permanente ip-ban inhoud.En wat de gevolgen zijn van zo'n ip-ban.En als je denkt dat je met een paar mailtjes de boel weer in orde kunt maken als je onterecht een ip-ban rond je oren krijgt gegooid dan geeft dat wederom aan dat je je niet realiseerd waar je mee bezig bent.Maar goed jij bent Hobba dus het zal jou niet overkomen dat je in 1 klap al je spulletjes kwijt raakt waar je al die tijd voor gespaard hebt en waar je je zuur verdiende ECHTE eurootjes aan hebt uitgegeven dus tja waar zou jij je druk om maken,toch? HOE HAALT IEMAND ZICH HET IN HEMELSNAAM OOK IN ZIJN HOOFD OM ZO IEMAND ALS EEN HOBBA DE MOGELIJKHEID TE GEVEN OM EEN DERGELIJKE ZWARE STRAF TE KUNNEN OPLEGGEN! Wat stelt nu een Hobba eigenlijk helemaal voor? Niets helemaal niets gewoon een mede habbo net als de rest niets meer en niets minder. Is te belachelijk voor woorden dat ze hobbas de bevoegdheden geven tot het uitdelen van dergelijke zware sancties. Ze stellen zelfs nog wel de voorwaarde dat je al lang rondloopt op Habbohotel als je in aanmerking wil komen om Hobba te worden. Hoezo vragen om moeilijkheden?? Iedere habbo die regelmatig in het hotel komt ontmoet andere habbos en bouwd naar verloop van tijd een vriendenkring op net zoals er een groepje habbos ontstaat die je liever niet ziet als wel. Zo werkt dat gewoon en dat is ook zo'n beetje de drijfkracht achter het Habbo succes vriendjes maken. En wat doet HabboHotel ondanks dat ze miljoenen omzet draaien en dus best een paar extra werknemers kunnen aannemen die er op toe kunnen zien dat de Habboregels worden nageleefd. Nee zegt HaboHotel we gaan habbos die die er al geruime tijd komen en die dus stuk voor stuk een eigen vriendenkring hebben opgebouwd die gaan wij eens even aanstellen als Hobba lekker goedkoop je geeft ze een H naast hun naam en ze lopen hun benen onder hun kont vandaan wat wil je nog meer? Moet je het dan vervolgens vreemd vinden dat er links en rechts zomaar wat habbos eraf gegooid worden zonder echte reden....pffff hoe dom kan je zijn? Ik heb zelf ook al enkele keren meegemaakt dat ik gezellig aan het chatten was en er zonder waarschuwing of zonder aanleiding een ban van 2 uur werd gegeven. Ik heb me toen 1 keer zo kwaad gemaakt dat ik besloot om het er niet bij te laten zitten dus ikke mailen en mailen en ...mailen en ja hoor een reactie. Ik vertelde dat ik het nu toch wel stilletjes aan zat begon te worden om er telkens afgegooid te worden zonder iets verkeerds te doen. Reactie volgde chatlog was er op nagekeken en de ban bleek terecht te zijn einde discussie. Niet dus, want nu was ik zelfs 2x zo kwaad inmiddels dus ik wilde nu wel eens weten wat ik dan verkeerd had gedaan volgens hun en volgens de chatlog. En ja hoor na 20 mailtjes kreeg ik dan toch eindelijk de reden te horen met keurig de chatlog erbij waaruit duidelijk bleek dat het allemaal volkomen terecht was. En na tig keer gelezen te hebben heb ik het opgegeven en nogmaals een mailtje gestuurd met de vraag of het wel de juiste chatlog was die ze mij hadden gestuurd Jazeker was dat de juiste en of ik dat zelf niet kon zien dan? Nee zei ik? Toen werd mij nog eens duidelijk gewezen op de habbo regels en vervolgens kreeg ik te horen dat de 2 uur ban was te wijten aan de door mij gemaakte opmerking: op bobba ,
op-zouten, tja wat moet je daar dan nog op zeggen??
Wahahaha ikdacht ik hou het lekker kort en bondig mijn reactie :lol: De groeten mensen en morgen deel 2 van mijn Habbo belevenissen mis hem niet.. ps. winkel ik heb gister een permanente ip-ban gekregen en je raad het niet ONTERECHT ik ben dus weer druk aan het mailen kun jij misschien niet een Hobbahandje helpen? Ik vind beetje lullig namelijk want ik had er net 980 credi op gezet bij voorbaat dank winkel en voor jou gelijk mooie gelegenheid om te bewijzen dat een onterechte permanente ip-ban ongedaan gemaakt kan worden.
Latersss all enne ik hou jullie op de hoogte,REPACK

winkel
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 aug 2005 22:18

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door winkel »

Sorrie,
MAAR NIET ALLE HOBBA'S kunnen dit. En deze straf word niet alleen door een hobba beslist!! MAAR samen met de Moderator(s)!!!
En als een hobba hier een fout in maakt, is hij /zij GEEN hobba meer.
Hier word dus wel opgelet!!!!

En haha wat zijn we leuk repack!!! En het ging hier over de de habbo's die veel zeggen dat ze niks fout DEDEN!! MAAR DIT WEL HADDEN GEDAAN!! dus wat er stond!
ik citeer:
HOPELIJK BEN IK NU SAMEN MET HABBOHOTEL EEN BEETJE DUIDELIJK EN WORDEN WE NIET ZWART GEMAAKT DOOR MENSEN DIE EEN FOUT MAKEN EN DAT NIET DURFEN TE BEKENNEN!!!!
OP SOMMIGE NA DAN.

klopt jou regel van:
ik citeer:
-- mooi gesproken winkel alleen heb je de rolverdeling een beetje door ---elkaar gehaald ipv MENSEN hoort er HOBBAS te staan.
NIET KLOPT!!

okey wij maken ook fouten wij zijn ook maar mensen. ALLEEN WORDEN WIJ OOK ZWAAR GESTRAFT ALS WIJ EEN FOUT MAKEN!!!
wij raken bijv. het hobba zijn kwijt of wij worden ook verbannen.

En jij zegt ook dat wij zomaar mensen die wij liever niet zien verwijderen!!!
NEE SRRY DAT KUNNEN WIJ DUS NIET!!!!
wij moeten namelijk wel een grondige rede geven om iemand te verwijderen of een IP BAN te geven!!!!

EN NEE REPACK IK KAN JOU NIET HELPEN!!! hobba's kunnen namelijk een ip ban niet verwijderen dit kunnen alleen de hotel staff doen.

groetjes winkel
[/quote]

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Big-V »

Ik was over het algemeen ook altijd vrij positief gestemd over Habbo, tot hetgeen ik gisteren meemaakte.
Ik gedraag me altijd uitstekend in het hotel. Ik doe dit omdat ik Habbo niet zie als een plek om ruzie te maken, maar ook omdat ik regelmatig solliciteer om Hobba (hotelgids) te worden.

Gisteren vond ik echter een kamer waar verschillende mensen cyberseks met elkaar hadden en openlijk seksuele handelingen beschreven. Ik riep hiervoor de hulp in van de hobba's, om het bovenstaande te melden. Ik bleef in de deuropening van de kamer staan, om te zien of er nu misschien wel eens zou worden gereageerd op een noodoproep. Echter, tot mijn grote verbazing, krijg ik na enkele minuten te hebben gewacht, het bericht te zijn verbannen uit het hotel voor seksueel taalgebruik! Het enige wat ik gedaan had, is de mensen in de bewuste kamer erop gewezen dat ze fout waren. Vervolgens heb ik alleen staan wachten. Om het nog mooier te maken: het was niet zomaar een verbanning.. het was zelfs een IP-ban.. voor een hele dag nog wel! En dan te bedenken dat ik me al anderhalf jaar keurig gedraag!

Ik heb uiteraard onmiddellijk de klantenservice gemaild en ze gemeld dat ze vooral de chatlog na moeten lezen. Uit ervaring weet ik echter dat de klantenservice praktisch nooit reageert. Ik ken talloze mensen die nog voor tientallen euro's aan Habbo-credits tegoed hebben, maar deze gewoonweg niet ontvangen. Op hun mails wordt ook niet gereageerd.

Omdat ik zo weinig vertrouwen heb in de klantenservice, heb ik, toen ik het hotel weer in kon, een oproep gestuurd naar de Hobba's, om me uit te leggen waarom ik verbannen was. De hotel Staff kan namelijk gesprekken nalezen, dus ze zouden me zo kunnen vertellen wat de reden was. Een half uur en 6 oproepen verder, kreeg ik plotseling het bericht dat ik de klantenservice moest mailen en de hotelgidsen niet langer lastig mocht vallen.
Ik antwoordde dat ik de klantenservice met enige regelmaat mailde, maar gewoonweg nooit antwoord krijg. Toen ik dit verstuurde, werd ik verbannen voor het "onnodig gebruik maken van de roep om hulp".

Ik lees hier heel veel positieve verhalen over Habbo en ik kan hier maar een ding op zeggen: Ook ik had er lang vertrouwen in dat het met Habbo allemaal wel meeviel. Mensen die zeurden hadden het aan zichzelf te danken... Niet dus!

Via via heb ik het telefoonnummer van de klantenservice weten te achterhalen. Morgenochtend bel ik ze even en ik hoop dat ze met een goede oplossing komen. Zo niet, dan zal ik kijken welke stappen ik vervolgens kan ondernemen. Het heeft me genoeg geld gekost. Laat ze er maar eens wat tegenover stellen!

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Big-V »

je kan altijd hiertegen protesteren via de site.
En habbohotel heeft net zoals je ouders ook regels
En als die niet worden nageleef. JA DAN KRIJG JE STRAF!.
Ik ben zelf een hobba dus ik leg zelf ook die verbanningen op.

MAAR
een IP BAN wordt ALLEEN gegeven als je niet aan de regels houd voor een geruime tijd.
Winkel toch.. Wat een leugens. Op zich wel begrijpelijk.. Ik heb vele vrienden verloren toen ze Hobba werden. Plotseling waren ze gespeend van alle terechte kritiek die er op het hotel valt te geven.
Je zegt tegen een straf te kunnen protesteren via de website.. Ik neem aan dat je doelt op de klantenservice? Laat ik het zo zeggen.. regelmatig vraag ik me af of er wel een Habbo-klantenservice bestaat. Het lijkt er meer op dat mails die hiernaar worden gestuurd linea recta in de prullenbak verdwijnen!
Het afgelopen jaar heb ik, en velen anderen met mij, vaak genoeg gemaild. Denk je dat ook maar een van ons antwoord heeft gehad? Welnee joh! Al ging het om 20 euro! Van het geld dat wordt besteed aan niet-uitgekeerde credits kunnen de Hotel-managers zo een dertig-koppige klantenservice huren die voor de verandering wel eens terugmailt!
Slechts eenmaal heb ik een antwoord gekregen van de klantenservice. Ik heb hier echter wel een bevriende Hobba -een van de weinige competente hotelgidsen naar mijn mening- voor in moeten schakelen. Plotseling had ik meteen de volgende dag een reactie! Beetje vreemd toch?

Wat betreft je tweede punt... Ik weet niet welke Hobba je bent.. ik twijfel zelfs of je er een bent, maargoed, laten we aannemen dat je de waarheid spreekt.
Als je zo zeker bent van dit tweede punt, raad ik je aan mijn vorige reactie te lezen. Ik ben nooit verbannen geweest en ben op dit IP-adres de enige die Habbo speelt en toch heb ik meteen de eerste keer een IP-ban gekregen, voor iets wat ik niet eens had gedaan.

Misschien moet je eens wat minder naar Jet en Lotus luisteren en je oren en ogen opzetten voor wat er werkelijk gebeurt. Een van de belangrijkste taken van Hobba's is namelijk het naar hun zin maken van hotelbezoekers en dat doe je niet door ze niet serieus te nemen!

mr-louis01
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2005 20:38

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door mr-louis01 »

het is gewoon een spel anders is er nooit iets te doen altjd saai

apenellie
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2005 11:24

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door apenellie »

hallo ik ben ook onterecht verbannen!
Het begon op een gewone schooldag ik ging na school op mijn habbo maar toen stond er : je bent verbannen voor het overtreden van de habboregels Je bent permanent verbannen voor oplichtery: het stelen van een of meerdere accounts!
Ik schrok me kapot hoe kon dat nou! :shock:
Ik had helemaal niks verkeerd gedaan!
Ik dacht na en dacht toen oja mijn vriend had een scamsite!
mishien had hij ervoor gezorgd! ik ging naar hem toe!
Ik belde aan hij zij hoi!ik ook! toen zei ik ik ben op habbo verbannen !
Hij krijg een rood kleurtje en zij : das erg! Ja zei ik en heb zo n vermoeden dat jij dat hebt gedaan! na een tijdje praten zei hij dat hij het had gedaan! 5 dagen geleden was hij bij mij geweest toen ik er even niet was heeft hij zijn mail gekeken en daar staan allemaal mensen zijn acount en ww . dat is omdat hij een scamsite heeft en als je daar incheckt dat hij dat ww en acount krijg en die steelt! en dat deed hij op mijn computer hij ging op een paar acounts die hij gehackt had en jatte de spullen en zette die in MIJN doneer room! En dus ben ik verbannen! en oja en iemand zei dat hij iets ahd om weer op je computer een nieuwe habbo kan aanmaken dat zou ik graag willen![/b]

ruthger
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 dec 2005 20:56

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door ruthger »

meld je aan op www.d-sign4u.nl/forum-game en win mijn account: rutie 4000

:::Saria:::
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2005 22:17

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door :::Saria::: »

Geachte 'Lotus'.
Ik wil allereerst zeggen dat ik veel respect heb voor Habbohotel en ook nooit wat zou doen wat Habbohotel zou beschadigen. Ik wil alleen maar mijn verhaal zeggen. Allereerst ik heb echt spijt van wat ik gedaan heb dat is echt waar. Het begint allemaal als een vriend van mij mij een bericht stuurt met dat hij gehackt is. Ik schrik hier natuurlijk van. Ik ging naar zijn kamer toe en trof een Habbo account aan '-=justin=-'. Ik kwam voor mijn vriend op en zei dat ik het niet leuk vond dat hij gehackt was en dat zijn spullen nu weg waren. Waarop justin reageerde dat ik mijn b.e.k moest houden en me met mijn eigen zaken moest bemoeien. Hij is namelijk lid van een groep THC 'The Hacking Clowns'. Er zijn al meerdere mensen gehackt. Hij zei dat ik de volgende dag gehackt zou worden. Uiteindelijk gaf ik hem een meubel om mij met rust te laten. Dat moest ik namelijk geven zei hij. Dus ik vond het eigenlijk niet eerlijk dat normale Habbo's je ZO erg kunnen chanteren dat je gedwongen wordt om een meubel te geven. Is Habbohotel niet leuk en gezellig en alleen maar om pret te beleven? Het klinkt misschien logisch maar ik heb wel echt betaald voor die virtuele meubels. Ook voor mijn HC lidmaatschap. Daar heb ik achteraf dus ook spijt van. Ik was dus zo woedend op hem dat ik besloot om hem een beetje terug te pakken. Maar ik zweer dat ik echt niks heb gedaan wat Habbohotel zou schaden dus in dit geval 'adv. scam/script site (perm. ban)'.
Ik maaktte dus een nieuwe Habbo account aan en ging naar zijn kamer waar het heel druk was en waar ook heel veel meubels in stonden (vraag me af of hij het zelf allemaal heeft gekocht).
Ik zei dus: Justin ik ga jouw hacken wat jij doet is gemeen en het is tijd voor een koekje van eigen deeg! Natuurlijk zou ik hem niet hacken ik ben maar een 13-jarig meisje en heb helemaal geen verstand van dat soort zaken. Maar ik probeerde hem dus een beetje bang te maken wat ik achteraf heel dom vind natuurlijk. Ik ben me er wel bewust van dat er Operators zijn op Habbohotel. Ik weet niet of hij mij had aangegeven of dat een Operator mij had gezien maar ik kreeg uiteindelijk een perm. ban. Dus dat betekend dag Habbohotel voor altijd. Maar Lotus om uw even eerlijk te zeggen. Ik 'kan' niet zonder Habbohotel. Dit is mijn manier om met mensen samen lekker gezellig te babbelen. En samen leuke dingen kan doen. Dit is gewoon mijn manier om mij te uiten op een manier dat ik nooit in het echte leven zou durfen. Uw denkt misschien nu wel dat het allemaal mijn schuld is. En daar geef ik uw ook geen ongelijk van. Het is mijn eigen schuld dat ik dit heb gekregen. Voortaan moet ik maar niet proberen om mensen 'bang' te maken. Omdat diegene mij ook zo bang heeft gemaakt. Ik vaag uw dus Lotus, bestaat er geen kleine kans dat ik misschien weer mijn gezicht kan vertonen op Habbo? Ik heb geen afscheid genomen van mijn vrienden, en ik zou ook al mijn meubels aan mijn vrienden willen geven. Maar zoals ik al zei dit is mijn manier om mijzelf te uiten. Nu ik verbannen ben van habbohotel weet ik niet meer wat ik anders kan doen...
En ik vraag het echt dat ik echt nooit en maar ook nooit meer van zulke geintjes ga uithalen. Het spijt mij verschrikkelijk veel voor mijn daden. Als u mij één kans zou geven. Grijp ik die ook met beide handen aan.


Hoogachtend, :::Saria::: (Habbo naam)



Dank u,



Dit heb ik dus verstuurd naar Habbohotel. En dan denk je dat je wel een reactie terug verwacht maar NEEEEE. Ik ben echt heel erg woeden en boos hierover. Zelfs na een uitzending van Radar heeft het niet geholpen. Ben namelijk pas nog verbannen. En ik vind het ook een hele smerige vieze site. Door via tieners geld proberen af te troggelen omdat ze zonder credits geen leven hebben. Je denkt dat als je op Habbo komt dat de motto lol met elkaar hebben dat het toch wel echt zo is. Nee want Lotus zelf maakt ook wel heel erg duidelijk dat je zonder meubis en een HC lidmaatschap niets waard bent. Ik vond het zelf ook vervelend om een 'noob' t zijn. Dus ik heb in totaal 9 á 10 keer gebeld. gelukkig niets vergeleken met de 100'en euros die sommigen hebben uitgegeven. Maar ik vind dat Sulake nu onmiddelijk Habbohotel moet verwijderen. Als dat mogelijk is. Want zelf verdienen ze er veel aan. Maar jij dus helemaal niets. Paar plaatjes van je meubels en een mooi zicht van jouwzelf. KOUDE DOUCHE ABSOLUUT

MoekePee
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2006 13:31

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door MoekePee »

Hoe komt het eigenlijk dat het Habbo Hotel nog steeds bestaat?
Zou hier niet eens onderzoek naar gedaan moeten worden?
Is het niet mogelijk om aangifte te doen bij de politie wegens oplichterij van meestal jonge kinderen?
Natuurlijk moeten ze wel streng zijn daar bij Habbo. Er lopen heus wel lieden rond die niets goeds in de zin hebben.
Maar ze moeten wel eerlijk blijven, en niet zo maar bannen als er niets aan de hand is.
Ook mijn dochter kreeg vlak voor de kerst (23 december)een IP ban opgelegd.
Mijn dochter en ik hebben allebei aan Habbo gevraagd wat er aan de hand was.
Ik kreeg het bericht terug dat mijn dochter een oplichtster was en meubels gestolen zou hebben op 8 december.
Waarom de ban dan pas op 23 december opgelegd werd, werd niet verteld.
Mijn dochter kreeg echter het antwoord dat ze op 22 december ten onrechte op het vraagteken had geklikt en daarom was verbannen.

Als Habbo zelf niet weet waarom ze iemand verbannnen, hoe kunnen ze dan nog geloofwaardig overkomen.

Als je iets uitgehaald hebt is het terecht dat je een ban krijgt, maar hier is sprake van willekeur.
En al die meubeltjes die ze gekocht heeft, die is ze nu dus kwijt.
Dat vind ik oplichterij!

DoubleM
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2006 17:19

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door DoubleM »

Ik speel ook habbo, en ben ook gebanned (al een aardige tijd).
Iemand scamde (lichte iemand op) m.b.v. een scamsite (oplichtsite).
Dus ik meldde dit bij een hobba, dat die persoon dat deed, daarna werd ik gebanned met de reden:
Reclame maken voor scamsites
Terwijl ik alleen maar wilde helpen :?

ruthger
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 dec 2005 20:56

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door ruthger »

ga naar www.krews.net daarna naar programms, download habbit en je ip ban is verholpen:)

frankon
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2006 13:04

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door frankon »

habbit werkt niet op een permanent ip ban
weet iemand waar ik unbannit kan downloaden of een programma zodat mijn permanente ip ban verwijderd word ?

iKitty
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2006 12:55

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door iKitty »

Heey DoubleM,

Ik heb een ban voor precies dezelfde reden!! Ik ben er echt heel boos om :evil: , want die mensjes van Habbo reageren niet op mijn vraag me weer te ontbannen. Maar het gekke is: Op de account (van de computer!!!) van mijn zusje kan ik wel nog op Habbohotel, hoe kan dat?? :shock:

P.S. Wie weet er een ontban-programma? Ik heb gekeken op die www.krews.net maar die site is weg!!! :shock:

iKitty
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2006 12:55

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door iKitty »

Hay
Wat is in 's hemelsnaam het een perm. ban en een IP-ban?
En als er staat: "Voor altijd verbannen wegens adverteren scamsite"
(waar ik heel kwaad om ben omdat ik dat niet deed :evil: )
Wat voor een ban is dat dan?

DaMaster
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 dec 2005 09:15

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door DaMaster »

Ik denk niet dat u van Habbo gegooid bent omdat uw broertje "een website maakte". Er zal vast iets anders aan de hand zijn zoals vervelend taalgebruik of lastig vallen.
Of u dat was of uw broertje kan ik niet overzien natuurlijk, maar dat er meer aan de hand is, is wel duidelijk.

diaantje17
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2005 12:22

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door diaantje17 »

dussss ff voor de duidelijkheid....

je betaald voor iets wat niet echt is.....
je krijgt dan meubels die niet echt zijn...
je zet dat dan in een kamer wat niet echt is .......

niet echt een slimme zet..........tja wel voor de mensen van habbo..........

opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door opa »

VRAAGJE:
Wat ik mis in de reacties op berichten, is de reden van de IP ban.
Ik neem aan dat je bericht krijgt over het waarom?
Het recht van hoor en wederhoor.

Er zijn trouwens diverse mogelijkheden om met je computer toch op habbo te komen als je een IP ban hebt. Als je weet hoe dit werkt is het niet moeilijk, maar is beetje "hogeschool" internet.

gerda2006
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 mar 2006 06:50

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door gerda2006 »

Als je zo graag kamertjes met meubels inricht waarom koop je dan niet De Sims? Een stuk goedkoper, lijkt mij.

hoppy71
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2006 11:33

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door hoppy71 »

ik vind dat habbo de hackers beter aan moet pakken
want hackers met een beetje verstand van computers
kan zijn ban zo opheffen
hij gaat op een account waar hij geen meubels heeft en word dan verbannen en de hele computer dan zoekt hij een site waar uitgelegt word hoe je het ip adres kan veranderen en hij kan weer vrolijk op habbo doorhekken omdat zijn ip is verandert :twisted: :evil:

Gesloten