LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten met Max Factor Lipfinity

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Eveline

Klachten met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door Eveline »

Hallo,

Jarenlang heb ik Max Factor Lipfinity gebruikt zonder problemen. Totdat ik merkte dat ik daags na het gebruik een brandend gevoel in mijn lippen kreeg. Met het smeren van Labello had ik het echter altijd wel onder controle. Afgelopen week heb ik Lipfinity weer eens gebruikt en de klachten zijn nu erger dan ooit. Mijn hele mond is rood, rode vlekker onder en boven mn mond, een brandend en trekkend gevoel. Wie heeft hier nog meer last van?

Grtjs Eveline

topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

Re: Klachten met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door topery »

Totdat ik merkte dat ik daags na het gebruik een brandend gevoel in mijn lippen kreeg. Met het smeren van Labello had ik het echter altijd wel onder controle.
Zou voor mij al een reden zijn om het niet meer te gebruiken,
het kan natuurlijk zijn dat het extreem warme weer van afgelopen week de oorzaak is.

Gast

Re: Klachten met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door Gast »

Ik had hetzelfde met een nep Labello van het Kruidvat.
Helaas weet ik ook niet hoe ik opeens allergisch ofzo van dat spul ben geworden.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Klachten met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door Bailey »

Een allergie bouw je vaak in de loop der jaren op. Zo kan ik sinds een aantal jaren opeens niet meer tegen een aantal shampoos.

Het kan natuurlijk ook zijn dat er een bestanddeel vervangen is, of toegevoegd. Misschien eens contact opnemen met de fabrikant?

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Klachten met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Het nadeel van Lipfinity vind ik, dat het zo snel leeg is.
Volgens mij zijn die flesjes nog niet eens half vol.
Verder bevalt het wel goed :D

debby

Re: Klachten met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door debby »

Ook ik kreeg klachten na het gebruiken van de lippenstick. Ik had zelf het verband nog niet gelegd, dacht ook dat het een koortslip of iets dergelijks was.

Mijn vraag is nu, na de klachten, heb ik nooit meer deze lipstick gebruikt. maar kan het toch zijn dat ik maanden later dezelfde klachten nog steeds heb. Ik blijf maar smeren met zalfjes enz.

Wie heeft hetzelfde?

groet Debby

Gast

Re: Klachten met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb hier ook last van. Dacht in eerste instantie gewoon aan een koortslip, totdat het me nogmaals gebeurde na het gebruik van deze lipstick. Hij is hierna dus in de afvalbak beland.
groetjes

sillie38
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 sep 2005 12:41

Re: Klachten met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door sillie38 »

Ook k had na gebruik klachten.Schrale lippen zelfs scheurtjes erin.Na drie weken zelf smeren toch na de dokter en kreeg ik een hormonenzalfje.Erna toch weer lipfinity gebruikt en wat denk je weer brandende,schrale lippen!!!!

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: Klachten met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door woman4life »

deze gebruik ik ook altijd maar toch geen last ervan tot nu toe

Lime

Re: Klachten met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door Lime »

Als je eenmaal 1x een koortslip hebt gehad, blijft het virus in je lichaam. Zodra je weerstand verminderd duikt de koortslip weer op. Dit heeft dus niets met de lippenstift te maken.

sillie38
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 sep 2005 12:41

Re: Klachten met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door sillie38 »

Kan wel zijn maar ik heb nog nooit een koortslip gehad.
Heeft dus duidelijk wel met de lipstick te maken.

sugar

Re: Klachten met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door sugar »

Hallo,ik dacht dat ik de enige was met dit probleem, na jarenlang van de geweldige lippenstift gebruikt te hebben gemaakt overkwam mij ook
ineens het probleem met reactie.In eerste instantie dacht ik aan medicijngebruik,totdat ik het ging uitproberen met de max.Als ik die ophad begon het na paar uur te branden rond de lippen,en beetje te zwellen,s,morgens wist ik niet wat ik zag,lippen leken wel volgespoten met botox, dik dus, en gesprongen,dat duurd toch wel paar dagen voordat het weer weg is.Ik heb de max daarna nog wel een paar keer uitgeprobeerd en iedere keer zelfde reactie,zelfs alleen de glans wekt al irritatie op bij mij.Hoe kan dit ineens eigenlijk met een lippenstift die je al jaren gebruikt en dan zo een reactie? Stof erin veranderd?Wie kan hier mij antwoord op geven?Durf nu eigenlijk helemaal niks meer op te doen, behalve dan de labello. :?: :?: :?: :?: :?:

Gesloten